אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טיקטוק משיקה את פורום המנהיגות העולמי לתעשיית המובייל גיימינג נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי, מובייל גיימינג | צילום: אלכס קולמויסקי

טיקטוק משיקה את פורום המנהיגות העולמי לתעשיית המובייל גיימינג

טיקטוק, הפלטפורמה החברתית המובילה בעולם, מכריזה על השקת פורום מנהיגות עבור תעשיית המובייל גיימינג העולמית. הפורום יאגד מנהלים בכירים מחברות גיימינג מובילות מכל העולם, וישמש במה לדיונים, שיתופי פעולה וחידושים בתחום

29.05.2024, 15:12 | בשיתוף טיקטוק

טיקטוק: מעצבת את עתיד הגיימינג

עולם הגיימינג עובר מהפך משמעותי בשנים האחרונות, וטיקטוק, הפלטפורמה החברתית הפופולרית, נמצאת בחזית השינוי כשהיא מוגדרת כיעד מס' 1 לתרבות וגיימינג.

כיום, טיקטוק מנהלת קהילת גיימינג ענפה ופעילה במיוחד. עם מעל מיליארד משתמשים בחודש ו-3 טריליון צפיות בשנה של תוכן גיימינג, קהילת הגיימינג בטיקטוק היא לא סתם קבוצת שחקנים. היא קהילה תוססת, מגוונת ומעורבת, שמשתפת חוויות, מתקשרת עם מפתחים ומשפיעה על התרבות הפופולרית. 82% מהמשתמשים בטיקטוק משחקים לפחות פעם בשבוע, ו-64% מהם נהנים מתוכן מוצלב בין משחקים לתחומי עניין נוספים כמו ספורט, אופנה, אוכל ועוד.
נתונים אלו הופכים את טיקטוק לפלטפורמה אידיאלית עבור חברות גיימינג לתקשר עם קהילה עולמית גדולה וענפה.

טיקטוק, שזיהתה את החשיבות של חברות הגיימינג כחברות הבידור הגדולות בעולם, הקימה לפני כשנה וחצי חטיבת גיימינג עולמית. החטיבה עוזרת לחברות גיימינג לנצל את היכולות של טיקטוק כפלטפורמה המעצבת את תרבות המשחקים, ומשמשת מקום שבו גיימרים יכולים למצוא קהילה, לגלות, להתחבר וליצור בדרכים חדשות ומרגשות.

״רוב הטרנדים שאתם רואים בעולם מתחילים בטיקטוק", אומרת נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי, מובייל גיימינג. "היום, כשכל סמארטפון יכול להריץ משחקים מתקדמים וכשאחד מתוך 4 אנשים עתיד להפוך לגיימר/ית – טיקטוק תופסת את מקומה כברומטר מודרני לתרבות הגיימינג החדשה.״

פורום המנהיגות של טיקטוק, נאפה וואלי קליפורניה, צילום: אלכסנדר רובין פורום המנהיגות של טיקטוק, נאפה וואלי קליפורניה | צילום: אלכסנדר רובין פורום המנהיגות של טיקטוק, נאפה וואלי קליפורניה, צילום: אלכסנדר רובין

פורום המנהיגות העולמי לתעשיית המובייל גיימינג בקליפורניה

פורום המנהיגות העולמי לתעשיית המובייל גיימינג שהתקיים לאחרונה בנאפה וואלי בקליפורניה, היווה הצהרת כוונות ברורה: טיקטוק רואה עצמה שחקנית מרכזית בעתיד תעשיית הגיימינג, ואינה מתכוונת להסתפק רק בהיותה בפלטפורמת שיתוף סרטונים קצרים.

בפורום השתתפו מנהלים בכירים של חברות מובייל גיימינג, איתם הם דנו באתגרים העומדים בפני התעשיה. טיקטוק הדגישה גם את המחויבות שלה לחדשנות יצירתית, תוך הצגת שיתופי פעולה עם השותפים העסקיים שלה, יוצרים וקהילות גיימינג מובילות.

״טיקטוק רואה עצמה שותפה מלאה של חברות גיימינג ואנו מזמינים חברות גיימינג מכל רחבי העולם להשתתף בפורום המנהיגות שלנו ולהצטרף אלינו במסע לעתיד הגיימינג.״, אומרת נועם זדה.

כנס המפתחים הקרוב בקפריסין יהווה הזדמנות ייחודית לחברות גיימינג

בהמשך ישיר לפעילות פורום המנהיגות, תשתתף טיקטוק ב-31 במאי באירוע מפתחי גיימינג בקפריסין – GDCy. האירוע מהווה הזדמנות ייחודית עבור חברות מובייל גיימינג להתחבר לקהל רחב, להיחשף לחדשנות טכנולוגית ויצירתית, וליצור שיתופי פעולה פוריים.

טיקטוק תציג בכנס את יכולותיה הייחודיות כפלטפורמה של טרנדים, ותסביר כיצד היא יכולה לסייע לחברות גיימינג להגדיל את מספר ההורדות, להגביר את מעורבות המשתמשים ולשפר ביצועי קמפיינים שיווקיים.

נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי, מובייל גיימינג, צילום: אלכס קולמויסקי נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי, מובייל גיימינג | צילום: אלכס קולמויסקי נועם זדה, סמנכ"לית שיווק גלובלי, מובייל גיימינג, צילום: אלכס קולמויסקי

״לטיקטוק יש את הפוטנציאל הטוב ביותר עבור משווקים כיום, בשל השילוב הייחודי שלה של מעורבות משתמשים גבוהה, תוכן מגוון ואלגוריתם חזק.״ מסבירה זדה. ״עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, טיקטוק מציעה קהל רחב שאליו יכולים להגיע מותגים. האלגוריתם שלה מבטיח שהתוכן מותאם אישית ורלוונטי, מה שמגדיל את הסיכוי להגיע לויראליות. הפלטפורמה מתמקדת ביצירתיות ותוכן אותנטי, מה שמדבר היטב למשתמשים והופך אותה למקום אידיאלי למותגים להתחבר עם קהל היעד שלהם בצורה כנה ומשפיעה. בנוסף, כלי הפרסום והאנליטיקה של טיקטוק מספקים למשווקים תובנות חשובות לשיפור הקמפיינים שלהם ולהשגת תוצאות מדידות.״

תגיות