אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל בנק One Zero: ״באמצעות יישומי AI נשנה את דרך האינטראקציה של הלקוח עם הבנק״

"הבנקים בעולם במירוץ למתן שירות טוב יותר וחדשני ואנחנו עוסקים בזה כבר שלוש שנים", כך אמר אייל גפני, סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה של בנק One Zero, באירוע טק עצמאות של כלכליסט

16.05.2024, 18:10 | אריאלה כרמל

"אנחנו, כמו הבנקים בעולם נמצאים במירוץ למתן שירות טוב יותר וחדשני ללקוחות. כולם מנסים לפצח את הבעיה הזאת ולכך אנחנו מקדישים את עיקר המאמצים שלנו. באמצעות טכנולוגיה אנחנו יכולים לתת שירות טוב הרבה יותר. בזה אנחנו עוסקים כבר שלוש שנים ובשנה וחצי של פעילות הבנק". כך אמר אייל גפני, סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה של בנק One Zero.

כיוון שהרבה מהפעילות היא של אוטומציה - הצלחנו לפנות את הבנקאים שלנו לדרוש בשלומם של הלקוחות.

בשיחה עם כתבת CTech באירוע טק עצמאות של כלכליסט, שהתקיים ביום רביעי סיפר גפני גם על האתגרים שהציבו לפעילות הבנק אירועי 7 באוקטובר והמלחמה, על הפרויקטים החשובים של הבנק בתקופה זו ועל הכיוונים אליהם צועדת הבנקאות בתקופה הקרובה.


תגיות