אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איילון מציגה: חדשנות בשירות איילון מציגה: חדשנות בשירות | באדיבות איילון חברה לביטוח בע"מ

איילון מציגה: חדשנות בשירות

איילון ביטוח מציגה בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה באמצעות שימת דגש על שירות אנושי בסטנדרט הגבוה ביותר ועל חדשנות מוצרית שמתמקדת בצרכים הפרסונליים של מבוטחות ומבוטחי איילון

17.01.2024, 16:32 | בשיתוף Superbrands

איילון ביטוח היא אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל בהיקף המכירות. בשנים האחרונות מציגה החברה תנופת צמיחה והישגים בכל תחומי פעילותה. ערוץ ההפצה העיקרי של החברה, הרואה בשירות האנושי יתרון, הוא סוכני הביטוח.

איילון ביטוח, פרסונליזציה בביטוח, יח"צ איילון ביטוח, פרסונליזציה בביטוח | יח"צ איילון ביטוח, פרסונליזציה בביטוח, יח"צ

הסביבה התחרותית

ענף הביטוח בישראל מתאפיין במספר רב של שחקניות ובתחרותיות גבוהה. החברות בענף מציעות את המוצרים והשירותים הן באמצעות סוכנים, והן באמצעות מכירה ישירה בערוצי דיגיטל. איילון, שבמרכז האסטרטגיה שלה עומד נושא השירות, ממקדת את פעילותה במכירת מוצריה באמצעות סוכנים, במטרה לספק פתרונות הוליסטיים המתאימים לצרכיהם הייחודיים של המבוטחים.

בשנים האחרונות חלו בסביבה התחרותית בענף הביטוח שינויים שמקורם בחקיקה, בפיתוחים טכנולוגיים ובכניסתן לשוק של חברות ביטוח דיגיטליות. למרות שינויים אלה, איילון ממשיכה להציג צמיחה מואצת ורווחיות.

האתגר השיווקי

התחרות הגוברת בענף מחייבת את איילון להמשיך ולהשקיע ביצירת ערך מוסף ללקוחותיה וביצירת בידול אל מול חברות הביטוח האחרות. ואכן, האתגר המרכזי של החברה הוא ליצור בידול בענף רווי מתחרים. החברה משקיעה בתחום החדשנות המוצרית-שיווקית, בדגש על פתרונות ביטוחיים בהתאמה אישית. בנוסף, מתמקדת החברה בתחום השירות.

בידול באמצעות חדשנות מוצרית

באיילון מאמינים שמוצרי המדף הוותיקים בענף הביטוח כבר אינם מתאימים לחלק גדול מהצרכנים. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלה, מתמקדת איילון בפיתוח מוצרים, כלים ושירותים חדשניים, שיספקו מענה רחב ללקוחותיה ולסוכניה. במסגרת זו ביצעה החברה במהלך השנים האחרונות מספר מהלכים:

מיצוב כשחקנית מרכזית בתחום ביטוחי הבריאות. איילון הגדירה לעצמה כיעד אסטרטגי למצב את עצמה כשחקנית מרכזית בתחום ביטוחי הבריאות בישראל. כחלק מהתהליך, השיקה החברה מגוון שירותים חדשניים כמו: בחירת הרופא המנתח (המקובל בענף – בחירה מתוך רשימת רופאים); כיסוי תרופות רחב המתחדש מדי שנתיים וייעוץ מקוון מרופא מומחה תוך 2 ימי עסקים.

איילון Living - ביטוח דירה בהתאמה אישית. לפני מספר שנים, ולראשונה בענף, השיקה איילון ביטוח דירה פרסונלי, המציע חבילות ביטוח בהתאם לכל שלב בחיים: ביטוח מותאם לדירת סטודנטים, לזוגות צעירים ולמשפחות. במקביל, מציעה החברה גם כיסוי סייבר דיגיטלי בדירה, באמצעות אפליקציה בלעדית. הכיסוי כולל פיצוי כספי במקרה של נזקים בגין מתקפת סייבר על הרשת הביתית.

משכנתא הפוכה – פתרונות אשראי. החברה מאפשרת לבני 55+ שבבעלותם דירה (בניגוד לבני 60+ אצל המתחרים), לקבל הלוואה לכל מטרה בלי למכור את הדירה. הדבר מאפשר לבני 55+ שבבעלותם נכס לסייע לילדיהם במימון לימודים או חתונה או להגשים את חלום הטיול הגדול בפנסיה. החברה מציעה מגוון מסלולים נוספים לקבלת הלוואות.

ביטוח רכב. גם בתחום זה יישמה איילון שדרוג משמעותי. החברה מציעה מגוון מסלולים בביטוח רכב כמו ביטוח לואו קוסט המספק כיסוי בסיסי בעלות נמוכה יחסית, מסלול לאנשים שנוהגים מעט ומסלול רחב הכולל מגוון גדול של כיסויים.

בידול באמצעות שירות

בשנת 2022 התמקדה החברה בנושא השירות כיעד אסטרטגי מרכזי והציבה לעצמה מטרה של קביעת סטנדרט חדש בתחום. באיילון מאמינים, כי חברת ביטוח נמדדת ברגע בו המבוטחים צריכים לעשות שימוש במוצר הביטוחי אותו רכשו. כדי לעמוד במבחן התוצאה, מאפשרת החברה למבוטחים לקבל את השירות ברגע האמת במספר ערוצים, אם באמצעות סוכנים ואם בערוצים דיגיטליים, ברוח סלוגן החברה "אנשים לשירות אנשים".

בשנת 2022 שדרגה החברה את האזור האישי באתר שלה, הטמיעה תהליכים רובוטיים לשדרוג ולקיצור תהליכי שירות ושדרגה את הכלים הדיגיטליים שהיא מעמידה לרשות המבוטחים. במקביל, ערכה החברה שינוי ארגוני והקימה את אגף השירות.

כמו כן, לראשונה בענף הביטוח בישראל, הובילה החברה מהלך של חתימה על אמנת שירות המשותפת לה וללשכת סוכני הביטוח בישראל, במטרה לרתום את הסוכנים - אליהם היא מתייחסת כאל שותפיה לדרך - לעבוד לפי ערכי השירות שלה, לרבות בתחום ההוגנות והשקיפות.

כתוצאה ממגוון המהלכים שבוצעו, דורגה איילון במקום הראשון בשירות בתחום ביטוחי הבריאות מבין החברות המסורתיות, זו השנה השלישית ברציפות, במדד שירות חברות הביטוח של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, אשר פורסם בשנת 2023, וכן במקום הראשון בשירות במדד בתחום ביטוח חיים, שנה שנייה ברציפות.

במהלך 2022 זכתה איילון גם במקום הראשון בשירות על פי ועידת "עדיף" ועיתונאי הביטוח והפיננסים, ועידה מרכזית בענף הביטוח בישראל.

אחריות חברתית

נושא האחריות החברתית הוא בליבת ערכיה של איילון - החברה מקיימת לאורך השנה מגוון פעילויות התנדבותיות. גם השנה, המשיכה איילון להשקיע בתחום באמצעות אימוץ ניצולי שואה, קידום בני נוער מהפריפריה וכן באמצעות פעילות למען ילדים עם מוגבלויות מארגון "שלוה". במהלך שלוש השנים האחרונות ערכה איילון ימי התרמה ארציים לארגון, ממוקדי השירות של החברה ובהתנדבות מאות מעובדות ועובדי החברה, לטובת גיוס התרומות. ימי ההתרמה שודרו בערוץ 13 ובמהלכם גויסו עד היום 15 מיליון שקל.

האנשים שמאחורי המותג

רו"ח שרון רייך, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, יח"צ רו"ח שרון רייך, מנכ"ל איילון חברה לביטוח | יח"צ רו"ח שרון רייך, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, יח"צ

רו"ח שרון רייך, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, בעל ותק של כ-30 שנים בענף הביטוח והפיננסים. מונה לתפקיד מנכ"ל איילון ביטוח בפברואר 2022, לאחר כ-16 שנים בחברה, בהן שימש בתפקידי ניהול פיננסי בכירים וכמשנה למנכ"ל.

מאז כניסתו לתפקיד הוביל שרון לגיבוש אסטרטגיה רב-שנתית, לטובת מימוש הפוטנציאל הרב של החברה, תוך מיקוד בצמיחה רווחית ובידול באמצעות מצוינות בשירות. בתקופתו צמחה החברה עד לכדי היותה כיום החברה החמישית בגודלה בביטוח כללי ושלישית בגודלה בביטוחי עסקים בישראל. רייך שימש בעבר בתפקידי ניהול בכירים, לרבות כדירקטור וכמנכ"ל במגוון חברות וגופים מובילים במשק בתחומי הפיננסים וההשקעות.

יעל פאר סגל, סמנכ"לית שיווק, שירות ותקשורת , יח"צ יעל פאר סגל, סמנכ"לית שיווק, שירות ותקשורת | יח"צ יעל פאר סגל, סמנכ"לית שיווק, שירות ותקשורת , יח"צ

יעל פאר סגל בעלת ותק של יותר משני עשורים בהובלת אסטרטגיה שיווקית ומיקוד בלקוח בענף הביטוח והפיננסים. יעל חברת הנהלה ומנהלת אגף שיווק, שירות ותקשורת באיילון ביטוח והיא מובילה את האסטרטגיה השיווקית בחברה, תוך דגש על חדשנות מוצרית ופעילות לחיזוק המותג ובידולו. בנוסף, יעל מובילה את אסטרטגיית השירות וחוויית הלקוח בחברה, פעילות אשר הניבה הישגים משמעותיים באיילון, לרבות דירוג החברה במקום הראשון במדד השירות של המפקח על הביטוח במספר פרמטרים. לצד אלו, אמונה יעל גם על התקשורת בחברה והובלת תחום אחריות תאגידיתESG , במסגרתו מדורגת איילון בדירוג פלטינה פלוס במדד מעלהESG . בעבר כיהנה כמנהלת שיווק במנורה מבטחים.

דברים שאולי לא ידעת על איילון ביטוח

איילון ביטוח מדורגת בדירוג פלטינה פלוס במדד מעלה ESG- מדד המדרג את החברות במשק לפי פעילות האחריות התאגידית שלהן.

החברה דורגה על ידי המפקח על הביטוח במקום הראשון בשירות בתחום ביטוחי הבריאות, מבין החברות המסורתיות, שנה שלישית ברציפות, במדד שפורסם בשנת 2023 וכן במקום הראשון בשירות במדד ביטוח חיים, שנה שנייה ברציפות.

איילון מדורגת כאחד מהמעסיקים הטובים ביותר לשנת 2023 ובמקום הרביעי בקרב חברות הפיננסים, הפינטק והביטוח בישראל, על פי דירוג שערכה חברת Statista.

איילון מדורגת כאחת מ-150 החברות הציבוריות האמינות בישראל, על פי דירוג שערכה חברת Statista.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>



תגיות