הקיצוצים הגיעו למסך: וורנר ברדרס דיסקברי מפטרת 1,000 עובדים
אחרי הפיטורים בענקית הקריפטו קוינבייס ובחברת הנדל"ן קומפאס, ברויטרס מדווחים שענקית הבידור הודיעה על פיטורי 30% מכוח האדם בחטיבת מכירות הפרסום. באחרונה הושלמה העסקה למיזוג בשווי 43 מיליארד דולר בין וורנר מדיה של AT&T ודיסקברי
ענקית הבידור וורנר ברדרס דיסקברי הודיעה על פיטורי 30% מהעובדים בחטיבת מכירת הפרסום העולמית, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס המתבסס על אדם המעורה בנושא. מדובר בכ-1,000 עובדים. לחטיבת מכירות הפרסום של וורנר יש כ-3,000 עובדים, מחציתם בארה"ב.
בכך מצטרפת החברה לשורת חברות בארה"ב מתעשיות שונות שהכריזו בימים האחרונים על פיטורים, ביניהן פלטפורמת המסחר בקריפטו קוינבייס שהודיעה אתמול על פיטורי כאלף עובדים וסוכנויות הנדל"ן רדפין וקומפאס שמפטרות מעל ל-400 עובדים כל אחת.
האנליסטים בוול סטריט הטילו ספק ביכולת של תעשיית הסטרימינג לשמור על ההצלחה שחוותה במהלך המגפה, זאת בנוסף לאינפלציה העולה והירידה בהוצאות הצרכנים שעלולות לאיים על עתיד התעשייה.
לדברי המקורב, וורנר ברדרס דיסקברי החלה ביום שלישי להציע לעובדי צוותי מכירות הפרסום בארה"ב תוכנית פרישה מרצון. המהלך יוצא לדרך לאחר שבאפריל סמנכ"ל הכספים של החברה גונאר ווידנפלס אישר את היעד שהציבו של חיסכון 3 מיליארד דולר בעלויות, זאת חודשיים לאחר השלמת העסקה למיזוג בשווי 43 מיליארד דולר בין וורנר מדיה של AT&T ודיסקברי.