אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המנכ"ל הכניס את כתובת האתר שלו ל NotebookLM של גוגל, ויצא עם פודקאסט חלומות אלי כהן מנכ"ל y-tech | יח"צ

המנכ"ל הכניס את כתובת האתר שלו ל NotebookLM של גוגל, ויצא עם פודקאסט חלומות

אלי כהן מנכ"ל y-tech, הטמיע עשרות פתרונות AI לאלפי לקוחות החברה. אלא שהפתרון החדש של גוגל, הותיר גם אותו ללא מילים, אך עם פודקאסט שיווקי מרתק שנוצר בקליק. עתה הוא מכניס את זה לבאנדל השירותים של החברה

17.09.2024, 09:57 | שירות Corporate

על אף היותה בחיתוליה, הבינה המלאכותית (AI) הספיקה לשנות את חיי האדם המודרני ללא הכר, ונוגעת כבר בכל תחום אפשרי, עם נוכחות בולטת במיוחד בתחומי היצירה, כאשר את הרשתות החברתיות כבר שוטפים בשנה האחרונה תכנים (סרטונים, שירים, פוסטים וכיו"ב), שנוצרו ללא מגע אדם, למעט הקלדה פשוטה של נושא, בכל אחד מעשרות יישומים שונים המציעים שירות זה.

אלא שעתה, לראשונה הבינה המלאכותית קוראת תיגר על תחום ההגשה האנושית ב"תקשורת", ונכנסת בסערה לעולם הפודקאסטים באמצעות היישום פורץ הדרך NotebookLM של גוגל, המאפשר להפוך קבצי אודיו או אפילו רק לינקים לאתרים, לשיח מרתק בין שני "שדרני AI", הצוללים עמוק אל החומר ומקורותיו, והופכים את השיח לדיון מרתק הכולל העלאת סוגיות, שאלת שאלות ואפילו יצירת אנקדוטות.

וזה בדיוק מה שעשה אלי כהן, מנכ"ל חברת y-tech, שהכניס את כתובת אתר החברה שהוא מנהל ליישום החדש, וקיבל פודקאסט שיווקי שומט לסתות, אותו מיהר לשתף ברשתות החברתיות.

אלי כהן מנכ"ל y-tech, יח"צ אלי כהן מנכ"ל y-tech | יח"צ אלי כהן מנכ"ל y-tech, יח"צ

כדי לייצר את הפודקאסט שדן בהרחבה ובצורה נעימה להאזנה, בשירותים שy-tech מנהלת וכל המידע הנוסף שהציגה באתרה, כל שכהן עשה היה להכניס למערכת את לינק אתר החברה. "הכנסתי את הלינק ומיד קיבלתי את התוצר, וזה הצליח לבלבל אפילו אותי. זה לא שאמרתי לה מה לעשות ומה אני רוצה. כלום. פשוט הכנסתי כתובת אתר, וקיבלתי פודקאסט מעולה ממש, שאוזן אנושית לא היתה מזהה כי אינו מעשה אדם. או במקרה הזה, שני בני אדם, מגיש ומגישה ביחד, שדנים בחברה שלנו כאילו חקרו אותה שנים". לדבריו "זו קפיצת מדרגה דרמטית נוספת, שתיזכר כעוד אירוע היסטורי, במהפכת הAI, ובפרט לעסקים".

כהן, שביומיום מנהל את הענקית המקומית של פתרונות טכנולוגיים לעסקים y-tech, מבלה את זמנו בשנה האחרונה, בין היתר, בחינוך והטמעה של פתרונות בינה מלאכותית במאות חברות בישראל, וכבר הפך לאוטוריטה בסגמנט הבינה המלאכותית לעסקים. החברה בניהולו, מטמיעה מוצרי בינה מלאכותית רבים לחברות, בכמעט כל תחום אפשרי - מקופיילוט של מייקרוסופט ועד אבטחת ענן מבוססת AI. אלא שלדבריו, המהפכה הנוכחית לוקחת עוד צעד אחד קדימה את התועלת של AI לעסקים, כאשר לדבריו גם נושא השיווק, כבר בדרך לאוטומציה מלאה.

"יש לנו בחברה אגף שאמון על איתור כלים וטכנולוגיות מתקדמות לעסקים, ובשנה האחרונה כבר ביצענו טרסנפורמציות AI לעשרות חברות" מסביר כהן. לדבריו "עד עתה עסקנו בעיקר בAI בנושאי שירותים מנוהלים ותשתיות. אבל ההזדמנות החדשה שמביא הגל החדש של יישומי הבינה היוצרת, כבר משנה את המשחק. בזמן הקרוב נייצר לעסקים גם באנדל שיווק באמצעות מספר כלים של בינה יוצרת, שיאפשר להם לנהל את כל השיווק שלהם מדשבורד פשוט. כבר היום יש כמה שחקנים משמעותיים שאנחנו בוחנים, לרבות מוצרים קיצוניים על ממש, שאתה רק מזין בהם את שם החברה שלך, ומשם הם כבר לומדים עליה הכל, מנתחים את המידע, מייצרים אסטרטגיית שיווק תואמת, מייצרים את הפרסומות עצמן, ואפילו מפיצים אותן ברשתות. זה פותח צוהר אינסופי ליכולות השיווק של עסקים, ויאפשר הקמה של עוד רבבות בתי עסק חדשים, שבעבר נתקלו בחסמים בפרט בתחומים כמו שיווק, ועתה יהיו בעלי יכולות כמו חברה גדולה עם גווארדיית משרדי פרסום ויועצי שיווק"

תגיות