רדיט ברבעון רווחי ראשון וזינוק במספר המשתמשים, המניה טסה לשיא
מזנקת במסחר המוקדם ב-23% וצפויה לפתוח במחיר שיא; פלטפורמת המדיה החברתית דיווחה על כמעט 100 מיליון משתמשים יומיים ברבעון השלישי, קפיצה של 47% מול הרבעון המקביל; רדיט עברה לרווח רבעוני לראשונה מהנפקתה במרץ, כשהתחזיות היו בכלל להפסד; נתנה תחזית אופטימית לעומת האנליסטים ברבעון הרביעי הנוכחי
רדיט Reddit דיווחה על רווח רבעוני ראשון מאז ההנפקה והמניה שלה זינקה ב-25% לשיא. פלטפורמת המדיה החברתית דיווחה גם על קרוב ל-100 מיליון משתמשים יומיים, המייצגים עלייה של 47% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
החברה, שהונפקה בוול סטריט בחודש מרץ, דיווחה על רווח נקי של 29.9 מיליון דולר עבור הרבעון השלישי, שהם 16 סנט למניה, זאת לעומת הפסד של 7.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה שעברה, שהם 13 סנט למניה. התוצאות עקפו את התחזיות, שציפו להפסדים של 10 מיליון דולר.
ההכנסות עבור התקופה עלו ב-68% ל-348.4 מיליון דולר מ-207.5 מיליון דולר בשנה שעברה, זאת בעוד התחזיות עמדו על 314.8 מיליון דולר. שולי הרווח עמדו על 90.1%, שיפור של 280 נקודות בסיס.
"הרבעון מייצג התקדמות יפה עבורנו", הודה סמנכ"ל הכספים דרו וולרו בריאיון למרקט ווץ'. לדבריו, המנועים מאחורי הרווחיות כוללים את העלייה במספר המשתמשים היומיים, בהכנסות ובשולי הרווח. "אנחנו בהחלט יכולים לומר שזה הישג".
בשיחה עם אנליסטים לאחר פרסום התוצאות הסבירו בכירים ברדיט כי ההשקעות בטכנולוגיית פרסום שמטרתה לשפר את הביצועים של הפרסומות, מניבות פירות.
הצלחה נוספת נרשמה בשימוש ב"תרגום מכונה" שמתרגם אוטומטית את התכנים לשפות נוספות על מנת להגדיל את הקהל.
"בהסתכלות ל-2025 ומעבר לכך, נחפש הזדמנויות להאיץ את יישום מפת הדרכים שלנו, בין אם באמצעות פיתוח מוצרים חדשים, התרחבות עולמית או הרחבת עסקי הפרסום שלנו", מסר המנכ"ל סטיב הופמן. "כל זאת תוך שמירה על המחויבות שלנו להגדלת הרווחיות ושמירה על רדיט כיעד המועדף לשיחות ולקהילתיות באינטרנט".
עוד הוסיף הופמן כי החברה מתכוונת להשקיע במודרניזציה של יכולות החיפוש שלה, כולל הטמעה של מודלי שפה גדולים בתוך נתוני התוצאות. עם זאת, הוא ציין כי החברה מנהלת מגעים עם מספר "מוגבל" של חברות AI קטנות בנוגע לשימוש בתכנים להכשרת המודלים. "הסיפור הוא שהמידע של רדיט הוא יקר ערך לשחקנים רבים בשוק", אמר הופמן. "אז אנחנו פתוחים לעסקים ולמציאת האיזון הנכון בין הפיכת המידע לנגיש ובניית מוצר שלנו בהתבסס עליו".
עבור הרבעון הרביעי ברדיט פרסמו תחזית להכנסות בטווח של 385-400 מיליון דולר, מול ציפיות אנליסטים ל-360 מיליון דולר בלבד. מאז ההנפקה זינקה המניה ב-92%, זאת בעוד מדד S&P 500 עלה באותה תקופה ב-11.3%.