אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת טוקיו

"גיימינג היום הוא לכולם, החל מסבתא שלי ועד לבנות שלי"

כך אמרה מעין קוטלר, ראש תחום APAC Gaming ופתרונות עסקיים גלובליים בטיקטוק בוועידת העסקים ישראל-יפן של כלכליסט בטוקיו. "גיימינג כיום הוא בידור מיינסטרים וחלק רלוונטי בתרבות הפופולרית", הוסיפה נועם זדה, סמנכ״לית שיווק גיימינג לאזור EMEA בטיקטוק

30.05.2023, 11:40 | עומר כביר

"82% ממשתמשי טיקטוק משחקים משחק לפחות פעם בשבוע, ו-75% מהם מגלים תוכן גיימינג חדש בטיקטוק", כך אמרה מעין קוטלר, ראש תחום APAC Gaming ופתרונות עסקיים גלובליים בטיקטוק, בוועידת העסקים ישראל-יפן של כלכליסט בטוקיו. טיקטוק היא אחת מנותנות החסות של הוועידה.

"גיימינג מחבר בין אנשים כדי ליצור ולגלות", הוסיפה קוטלר. "לתגיות גיימינג בטיקטוק יש 445 מיליארד צפיות. לתגיות אוכל, יש 500 מיליארד צפיות. כמו אוכל, גם גיימינג הוא לכולם, החל מסבתא שלי ועד לבנות שלי, בכל זמן ובכל מקום. זה קהל גדול מאוד. איך זה ייתכן? כי תוכן גיימינג קיים בכל מיני קהילות – אוכל, אופנה, תיירות. גילוי התוכן אינו מוגבל לגיימינג. תוכן הגיימינג גדל משמעותית בעקביות ולאורך זמן, גידול של 160% בשנה האחרונה, בכל השווקים הגיאוגרפיים".

נועם זדה, סמנכ״לית שיווק גיימינג לאזור EMEA בטיקטוק, הוסיפה: הגיוון של תוכן בטיקטוק רחב. יש כל כך הרבה סוגי תוכן – פיננסים, בנקאות, יזמים ומשקיעים שמסבירים איך להשקיע ולהשיק מוצר. הגיימינג הוא ורטיקל שגדל במהירות. מדובר בתעשייה שמקיפה 3 מיליארד גיימרים. מבחינת התנהגות משתמשים, הם משקיעים זמן בצפייה בגיימרים אחרים. אנשים שצופים בטלוויזיה הם פאסיביים לחלוטין, אבל מי שמשחק מושקע כולו במשחק, וזה יוצר שיעורי מעורבות גבוהים. גיימינג כיום הוא בידור מיינסטרים וחלק רלוונטי בתרבות הפופולרית".


תגיות