אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החלה הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
טרטור ולא בלבול ברפורמה של משרד התחבורה
הכל פופוליסטי בממלכת משרד התחבורה. טרטור ולא בלבול, כי לבלבול אפשר להתרגל אבל הטרטור של שני אוטובוסים בנסיעה אחת הוא בלתי נסבל! הורידו קו 61 מרחוב הקניות הראשי בת"א-דיזנגוף. הורידו קו 60 מתחנה מרכזית למרכז ר"ג. כהה באמצעי החיים כאשר אנשים קבעו עבודה על פי מסלול נסיעה של אוטובוס דן?! הם שם לא מחוברים. על פי משרד התחבורה, הם מרוצים מהרפורמה, אבל הם לא קהל היעד , לא מעניין אותי אם הם מרוצים. הפקידים האלה בעלי רכב פרטי. הם מנותקים מהשטח מהטרטור. הרפורמה לא נעשתה על פי ממצאי השטח והאוכלוסייה אלא לפי לוגיקה מנותקת מהמציאות של נוסעי האוטובוסים.
רותי | 04.07.11
12.
הביצוע של הרפורמה הוא הבעייתי לא הרפורמה עצמה!
דן בחרה לבצע רפורמה- כל הכבוד! או שבעצם לא... השאלות שעולות הן: למה הודעתם רק שבוע!!לאנשים שרגילים במשך 40 שנה למסלולים קבועים??? למה לא הדרכתם את הנהגים שלכם במסלול החדש שלהם??? למה שמתם נערים מתבגרים שלא מכירים את ת"א כדיילים? למה לא הדרכתם את נציגי השירות שלכם?שלא ייטעו אנשים??? ניחא שינוי - מדוע לא ביצעתם את השינוי הזה בהדרגתיות, אני רוצה לאמר שזה ממש לא לעניין -מתוך חוויה אישית היום: לאחר בירורים עם נציג שירות נאמר לי לרדת במקום מסויים, כשעליתי לקו החדש- הנעג זעף שזו נסיעה ראשונה שלו והוא ממש לא יודע מה המסלול ולאיפה הוא נוסע והיכן התחנות- הוא עצר תחנה תחנה! ובסוף הסתבר שנציג השירות ששוחחתי איתו הטעה וטעה! עשיתם שינוי?השקעתם המון? איפה השכל הישר וההגינות- לדעתי דן פעלו בחוסר כבוד מזוויע כלפי אותם אנשים שנותנים להם פרנסה! ויצרו אנטי כלפי הרפורמה הזו.
אנונימוסית | 01.07.11
9.
אפילו המומחים המקצועיים נגד הרפורמה הזאת.
כך קבעו המומחים: "בארגון מחדש אין תועלת מספיק ברורה ורלוונטית ברמת הפרט שניתן להציג לציבור. ברמת המאקרו, המערכת החדשה מרעה את תנאי הנוסעים בפרמטרים של מספר מעברים, זמן גישה, זמן פיזור. השיפור נטו ברוב הפרמטרים אינו גבוה ובפועל לא בהכרח יורגש על-ידי הנוסעים". מה עשו עם זה? פיטרו את היועצים. פשוט חלם.
יולי | 01.07.11
6.
רפורמה כושלת ונוראית
מבטיחים אוטובוס כל 3-4 דקות- במציאות אנשים מחכים יותר מחצי שעה, וזה ביום שישי שאין בו פקקים. מבטיחים שעל כל ניקוב בכרטיסיה נורמלית הנהג ינפק כרטיס המשך, במציאות הנהגים לא יודעים איך לנפק כרטיס המשך, כי אף אחד לא דאג לספר להם איך. מעמידים דיילים ודיילות ליופי - אבל לא דואגים שהדיילים והדיילות ידעו את המידע שהם צריכים להעביר לציבור.
עמי | 01.07.11
4.
אנו קשישי הקרת
אנו קשישי-הקרת עכברי-מעבדה בלבירינת-הגחמות של קברניטי התעבורה. אנו קשישי-הקרת מתרוצצים בין תחנות מחפשים קווים אך נזרקים לאנחות. אנו קשישי-הקרת ראינו רכבות יורדות מהפסים ועכשיו האוטובוסים בקרוב כרכרות וסוסים. אנו קשישי-הקרת לא פיונים קטנים לא ניתן לכם לתקוע לנו מקלות בגלגלים. אנו קשישי-הקרת מלווים למנוחות קווים לא נניח לכם לנתק לנו את הפרברים. אנו קשישי-הקרת באוזניכם נשבעים: לא רiאים אותנו ממטר? מראשכם נסיר הכתר!
קול הדממה | 01.07.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת