5. עוד בדיחה מבית מדרשו של שר האוצר הדרך היחידה להביא היום רכבי קראוון (מוטורהום) היא ביבוא אישי. אך ביבוא אישי לא ניתן לרשום את הרכב על חברה או עסק אלא רק על שמו הפרטי של המייבא הכיצד יהנו מהטבה זו? זו האבה שלא עולה לקופת האוצר ולו שקל אחד. אך היא טובה ליחסי הציבור ערן | 30.09.15 (ל"ת)
4. ביזבוז אנרגיה של תקנה חסרת תקנה נכון לרגעים אלו ,חברות השכרות הנגררים התגלו כמפסידות ,הנהירה לבהלה לזהב כמו כל טראנד חדש מתברר ההר הוליד עכבר,אם מסתכלים על כמות ההשכרה השנתי כשלוקחים למעלה מ35 חברות השכרה אין חברה אחד שעוברת את הרף הממוצע דל 120 יום בשנה,שזה הרף המקובל במלון / צימר ,כמו כן למרות הפיחות תשואה והחזר יהיה לא כלכלי לאחר 3 שנות בלאי למטייל הישראלי,לא נראה הגיוני עלות אל מול הריווחיות ,שלא לדבר על האם זה בכלל מתאים למדינה בעלת מרחקים כה קצרים ,שמרחק בין מקום אחד למשנהו יהיה 3 שעות נסיעה.לעומת האירופאי בעל המרחבים. דורון קינן | 29.09.15 (ל"ת)
3. אבל לא נשאר מקום לחניה בישראל ממשיכים להגביל קראוונים לחנות במקומות פתוחים ולא ממשיכים לפתח מקומות חדשים אולי הגיע הזמן להשקיע קודם בתשתית מורן | 29.09.15 (ל"ת)
2. למי זה יועיל? הרי מי שירשום את הקראוון לצרכי השכרה הינו עסק וככזה יוכל לקזז הוצאות כמקובל וזה כמובן כולל גם אתהעלות, הפחת על המחיר והוצאות וכו'. אם מישהו חושב שבסופו של דבר הוזלה זאת תגיע לכיסו של הצרכן (תייר או ישראלי) טועה וחולם באספמיה. וחבל מאוד שכך יהיה. דני | 29.09.15 (ל"ת)
הצימרים החדשים? מס הקנייה על קרוואנים ממונעים יופחת
6 תגובות לכתיבת תגובה