אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כץ: שדרוג נמל אשדוד - בתנאי שמחלקת הים תיתן שירותים גם לנמל שיוקם בעתיד

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
היעילות בנמלים - היא הסיבה לא לבנות נמל חדש, אבל
דרוש שידרוג הנמל - העמקה לאוניות ענק. עניין אחר: לממשלה, ולשום גוף אחר, אין אומדן של חלקו של השירות בנמלים במחירי המוצרים!!! הערכות ששמענו ביום העיון (שהממשלה נמנעה מלשלוח נציגים) במכון ון ליר הן: לכל היותר אחוז (ויש אומרים מיספר פרומילים......). שלא ימכרו לנו לוקשים בלי נתונים כלכליים. זו אינה דרך להחליט על פרוקיטים ענקיים כאלה. הקשיבו ליו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד ותשמעו דברים נכוחים יותר מדברי הממשלה (חסרי הבסיס).
רון מוושינגטון | 28.07.13
6.
האם בכלל יש הצדקה לבניית נמל חדש?
האם יש בכלל הצדקה לבניית נמל חדש במדינת ישראל? אם ניקח את ניצולת המנופים בנמל חיפה בחודשים האחרונים, נגלה כי בממוצע נוצלו רק 35 אחוזים מהמנופים הקיימים בנמל. אין מספיק עבודה לנמלים הקיימים, אז איזו הצדקה יש לבניית נמלים חדשים? בניית הנמלים אמורה לבוא מכספי הפנסיות של כולנו... עיקר התשלום אותו משלמים היבואנים והיצואנים נובע מציבים ואגרות הנקבעים על ידי משרדי הממשלה! עלות הפריקה והטעינה עצמן, הן כ- 200 דולר למכולה... אם נחלק סכום זה לתכולת המכולה, מסתבר שמדובר באגורות לכל פריט.... נמל חיפה נמצא במקום הרביעי בעולם ביעילותו!! אם כך, מדוע נזעקו ביבי, כץ, לפיד ובנו והתנפלו על עובדי הנמלים? הסיבה היא אחת ויחידה, רצונם לחסל או להחליש בצורה ניכרת את ההיסתדרות והעבודה המאורגנת! הרי הם לא באו והציגו נתונים רציניים ומבוססים, אלא, סיסמאות מתלהמות בלבד! והציבור? בינתיים רוב הציבור מקבל זאת כנראה וקדש.
שרון | 27.07.13
5.
נמל אשדוד
היגע הזמן לחסוף את העובדות והנתונים של הנמלים בהשוואה לנמלים אחרים בעולם מדדי איכות , זמני המתנה , היטלים ואגרות , שכר עבודה וכו ואז היה אפשר לקחת החלטות נכונות על בסיס עבודות דעתי האישית נמל נוסף זה טוב תחרות משפרת ומיעלת את השירות ללקוחות שזה אנחנו הציבור כולו.
אליק רפאלוב | 27.07.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת