אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתנת פרידה: האצ'יסון מתגמלת את עובדי פרטנר

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
למספר 4, כנס
אם זה נכון, אני מתנתק מאורנג'. הגיע הזמן שהלקוחות גם יפעלו לטובת המעמד הנמוך/בינוני. אני אתקשר לאורנג' ואבקש לדבר עם מנהל ואשאל אותו האם הנציגים במוקדים יקבלו גם כן בונוס ראוי. צריך למחות בחיים הפרטיים ולא לחשוב רק על חשבון הבנק האישי. אני לדוגמא מסרב לקבל כסף או שירות בבנק פועלים מעובדי כוח אדם, אני מגיע לסניף ושואל בלי בושה:" סלח לי, אתה עובד של בנק פועלים או חברת כוח אדם". במידה והוא עובד חברת כוח אדם אני מתנצל בפניו ואומר לו שבגלל סיבות מוסריות ואידיאולוגיות אני לא מוכן לקבל ממנו שירות. ואז המנהלת באה או אחת מהעובדות הקבועות של הבנק ונותנים לי את הכסף או שירות. אל תוותרו, אי אפשר יותר לדפוק את המעמד הבינוני/נמוך, תרימו קול מחאה !!! סרבו לקבל שירות מעובדי כוח אדם, אבל הסבירו למה. אני תמיד אומר בבנק שאני לקוח של בנק פועלים, ולא כל מיני חברות עם שמות מוזרים, ולכן אני רוצה לקבל שירות ואני סומך רק על עובד של בנק פועלים. גם בעניינים של בונוסים ותנאי שכר, ההבדל בין הדרג הניהולי ולדרג הבינוני/נמוך הוא עצום, ולא בכדי, ידוע בכל החברות האלה שמצפים מהמנהלים לנצל עד כמה שאפשר ובכמה שפחות שכר את אלו שמתחתם, לצערנו במדינת ישראל מנהל "ביצועיסט" זו הגדרתו בדיוק. עובדה מאוד עצובה ומצערת, אך זה המצב. ולאותם בכירים במגדל השן, מעניין מה הוגי המדינה היו אומרים על הדרך שאתם לא מכבדים ולא מעריכים עבודה עברית כשרה וטהורה. אורנ'ג אני עכשיו מתקשר ואני גם לקוח עסקי גדול, ובמידה ואין בונסים ראויים לעובדים במוקדים, אני עובר לחברה אחרת, שהינה יותר מוסרית וערכית מכם. במקום עבודתי בונוס רגיל בשנה סבירה הינו 2 משכורות, במקרה שלכם ובהתאם לריווחיות שלכם יש לתת לפחות מעל 3 משכורות. אני מקווה שכך תעשו.
דודו | 18.11.09
6.
תגובה ל- 4
כן? את/ה באמת עובד הכי קשה? אתה באמת חושב שהמנהלים של חברות כמו פרטנר באים בעשר לעבודה, יושבים בחדר ישיבות עם הרגליים על השולחן, שותים קפוצ'ינו ואוכלים עוגות, יוצאים לצהריים במסעדות יוקרה, הולכים לחדר כושר וחוזרים הביתה בארבע? יש לי חדשות בשבילך. המנהלים האלה, הם אלה שדואגים שלעובדים זוטרים כמוך תהיה עבודה. ומעבר לשעות העבודה וסוג העבודה שהם עושים - הלחץ שיש להם הוא הרבה יותר מהלחץ שיש על עובד זוטר, שאיך שהוא מעביר את הכרטיס של שעון הנוכחות והולך הביתה, הוא שוכח מהכל.
אודי | 18.11.09
5.
מצצו ללקוחות את הדם במשך כל כך הרבה שנים
בעלי החברה ומנהליה הבכירים והזוטרים עוסקים במציצת כספינו כפי שנראה להם ללא כל התנגדות מצד הלקוחות.כרגיל הפועלים בשטח (טכנאים,אנשי מכירות,נציגי שירות וכדומה) לא מקבלים משכורת כמו שמגיע להם,וגם כאשר מקבלים בונוס פתאומי הם אפילו לא בכיוון של לחלק אותו שווה בין כל דרגי הניהול בחברה.
רועי | 18.11.09
3.
תרבות אחרת אצל היהודים
תרבות אחרת .אצל היהודים זה בחיים לא יקרה החמדנות זה בדם שלנו ,ראה מכירת בזק שם אפילו לא חושבים לתת (ןאני לא עובד שם ואין לי מכרים שעובדים שם)אמנם בזק לא נמכרה באותם סכומים אבל הכוונה ברורה אז חיים סבן יקח 2 מיליון או ארקין יקח פחות הריהם גם ככה מפוצצים בכסף
 | 18.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת