9. האוצר והיבואנים חזירים, כל אחד בתחומו. תקראו. באוצר גובים מס על רכב שמיובא ארצה ביבוא אישי. אם הם היו גובים מס על רכב משומש, בכמה עשרות אחוזים פחות מאשר על רכב חדש, היה תמריץ לאזרח ללכת עם זה עד הסוף ולרשום אותו במסמכים כיד שניה. אבל הם לא, הם פשוט חזירים. והיבואנים? אותו הדבר. מערימים קשיים בנושא אחריות על רכב מיבוא אישי, וגם סוחטים אותנו עד טיפת דמנו האחרונה במחירי הרכב. אתן דוגמא מחברת טויוטה: בארה"ב טויוטה קורולה חדשה עולה כ - 16000$ כולל הכל. טויוטה קאמרי עולה 22,000$ כולל הכל. ההפרש ביניהם בארה"ב הוא בסה"כ 6,000$. בארץ, תחזיקו חזק, ההפרש בין שני כלי הרכב הוא 150,000 ש"ח. זו גם חזירות של האוצר אבל בטח ובטח של היבואן, שלהערכתי מרויח על הקאמרי קרוב ל- 100,000 ש"ח. תהיו בריאים. אלי | 12.09.09 (ל"ת)
8. קו פתוח עלק, זה המספר טלפון הרגיל של איגוד היבואנים איזה עליהום מצד היבואנים והתקשורת דוד | 11.09.09 (ל"ת)
7. ומה עם קו סיוע מיוחד למיליוני נהגים כנגד המנופול ההפקרי והמושחת.. של כמה משפחות ששולטות בשוק יבוא הרכב ומוצצות דמנו לצחוק או לבכות ??? | 10.09.09 (ל"ת)
5. מה פתחתם בקמפיין נגד יבוא אישי מה זה השטויות האלו. אין כמו יבוא אישי בוחר רכב במחיר נמוך בדיוק כמו שרוצים. אבנר אורן | 10.09.09 (ל"ת)
4. איגוד יבואני הרכב - נשמות טהורות באם אתם "נשמות טהורות שכאלו" מעונינים לסייע בידי רוכשי הרכבים בייבוא אישי מדוע אתם ממשיכים ל"הוציא להם את הנשמה" ולגבות מכל אחד מהם 5,000 ש"ח בניפוק היתר בשעת ייבוא הרכב? נשמה טובה | 10.09.09 (ל"ת)
3. וואלה לא מבין על מה המהומה ככל שיש יותר קילומטר על הרכב, המחיר שלו נמוך יותר ככה זה ביבוא אישי. שאני קניתי רכב מדילר הוא הציע לי רכב עם יותר קילומטר או פחות. קניתי רכב עם 40,000 ק"מ במחיר מצחיק. קיבלתי CARFAX רכב במצב מצויין(האמריקנים לא כמו הישראלים הם יודעים לשמור על רכב). הרכב שלי עם 40,000 ק"מ נראה דנדש ,בעוד רכבים בארץ עם חצי קילומטרז נראים קטסטרופה. אורי | 10.09.09 (ל"ת)
2. איגוד יבואני הרכב יפי הנפש בהמשך לדברי ידידי אוטומובילה מתגובה 1, יבואני הרכב מעוניינים ליצור בהלה בקרב רוכשי הרכבים המיובאים אישית ובדרך זאת לשתק את רכישת הרכבים מחלטוריסטים המייבאים את הרכבים בדרכי מרמה (דרך אנשי קש מסכנים), יכול להיות שזהו צעד מבורך... אך בשום פנים ואופן אסור למשרד התחבורה או לגורמים ממשלתיים אחרים, למנוע מהאזרח מן השורה לייבא רכב ביבוא אישי למטרת השימוש העצמי, שלרוב יחסוך לו עשרות אחוזים לעומת קניה מיבואני הרכב העושקים. עצה ליבואני הרכב- תנסו להרוויח בכבוד מבלי לעשוק את כיסינו. שלומי ק. | 10.09.09 (ל"ת)
1. אוי אוי אוי..... איגוד יבואני הרכב "נחלץ" לעזרת הרוכשים... כדי שהוא יוכל לקבל מידע שיתכן ויסיע לו לטרפד את הרפורמה בשניה האחרונה. די מספיק אם לא הבנתם תתחילו להבין, יהיה חופש לאזרח לקנות מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה. הבעיה היא עם הפקידות במשרד התחבורה שלא תוותר על כוחה, לא משנה מי או איך יביא כלי רכב. אוטומובילה | 10.09.09 (ל"ת)
בלעדי - פרשת היבוא האישי: משרדי הממשלה מאשימים זה את זה
10 תגובות לכתיבת תגובה