9. רוכבי אופניים - יעל גרמן גולת הכותרת צריכה להיות - מדינת ישראל כלל לא ערוכה בכל הנוגע לרוכבי אופניים. רוכבי אופניים לא יודעים מתי יפגעו ע"י כלי רכב. מן הסתם עובדה זו נובעת מזילות תפקודה של המדינה בכך שלא דאגה לתשתיות רוכבי אופניים כי אז המצב לא היה כמו שהוא היום, בהם רוכבי האופניים נאלצים לרכוב על מדרכות הולכי הרגל ואף בכבישים. זוהי תוצאה עגומה שנובעת ממדיניות מדינת ישראל עחל כל ממשלותיה. פקידים ושרים כאחד מנותקים ממה שקורה ברחוב. איתן | 14.06.15 (ל"ת)
8. מאסר עולם מידי למי שרוכב על המדרכה ולבעלי כלבים מסוכנים ללא רסן ולכל רכב שעומד על מעבר חציה וצדק לכל | 13.06.15 (ל"ת)
7. שבילי אופניים הצעה להקצות שבילי אופניים עם הפרדה בגוון בולט וע"י חצאי כדורי בטון על כבישים עירונים רחבים בנתיב הפנימי .שבילי אופניים כאלה קיימים בפריז וערים גדולות נוספות בצרפת וגרמניה .כך ניתן לשלב רוכבי אופניים ותעבורה מוטורית יחד. | 10.06.15 (ל"ת)
6. ג ר מ ן תמיד אומרת ואני אצטט: " א י ן א פ ש ר ל ע צ ו ר א ת ה ק י ד מ ה" נכון אי אפשר לעצור את הקידמה - ע"י אכיפה החוק היחיד שצריך לחוקק הוא: "חוק שבילי האופניים" סמי | 09.06.15 (ל"ת)
4. הממשלה מזניחה את נושא האופניים כבר שנים והתוצאה היא נפגעים בקרב הולכי הרגל והרוכבים 14 הרוגים כל שנה מבין רוכבי האופניים והרוג אחד מבין הולכי הרגל ואלפי פצועים רוכבים והולכי הרגל בגלל שאין שבילי אופניים ואין איזורי מיתון תנועה. כל מי שממליץ על הוספת שוטרים , אני מציע שנעשה אותו דבר במכוניות - ניקח מהמכוניות את הכבישים ואז נראה כמה עבריינים יצוצו לנו. בני | 08.06.15 (ל"ת)
3. רק בישראל - שולחים פקחים במקום לסלול שבילי אופניים בכל מדינות אירופה יש יותר ויותר אופניים חשמליים, רק ששם זה לא בעייה כי שם בונים שבילי אופניים במקום לרדוף ולתת קנסות. אלי | 08.06.15 (ל"ת)
2. אופניים חשמליים צריך לכלול בחוק גם את הקורקינט החשמלי. גם הם ״טסים״ במהירויות גבוהות על המדרכות ומהווים סיכון גבוה להולכי רגל. אילן | 08.06.15 (ל"ת)
יעל גרמן: "אנשים לא יודעים מתי יפגע בהם רוכב אופניים"
9 תגובות לכתיבת תגובה