אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה יחלק מענק בגובה 15 אלף שקל לבעלי רכב ישן

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
העלאת סכומי גריטת הרכבים
צריך להעלות דחוף את המחירים ורק כך נראה תוצאות על הכבישים פחות תאונות פחות רכבים מזהמים פחות גרוטאות בצידי הדרכים ובערים בכלל..ב3000 שקל קשה לבנאדם להיתפטר מהרכב שלו כי בסכום כזה הוא יכול לשלם משכנתא לחודש בלבד..אוטו הוא לא ימצא בסכומים כאלה וקשה לו להוסיף עוד סכום כסף בשביל להישתדרג אבל אם טיפה המדינה תעזור לאזרחים ותעלה את סכומי הכסף לגריטת רכבים ותגדיל את השנתונים לפחות מ-10 שנים ומעלה אנו נראה תוצאות כבר מהחודש הראשון ובגדול...וכולם יהיו מרווחים ומרוצים האזרחים ישתדרגו משרד התחבורה והאוצר יכניסו מיליוני שקלים על רכבים חדשים..ואיכות הסביבה יהיה להם פחות הוצאות על זיהום אוויר שעומד כיום בין 25 ל70 מיליון שקל בשנה...!!!!!
ליאור | 07.12.10
43.
אופציה אחרת
אני מציע שבמקום שיגרסו רכבים ישנים יגרסו רכבים אשר נהגיהם נוהגים בהן בזמן שיכרות. פעולה זו תסיג מספר דברים: 1. יפחת מספר המכוניות אשר נעות על הכבישים. 2. מספר השיכורים אשר נוהגים יפחת ובכך תגדל הבטיחות. 3. הורגת רכבים תביא לידי רכישת רכבים חדשים ידידותיים לסביבה. 4. משרד האוצר ירוויח כסף נוסף לקופת המדינה במקום להוציא כסף.
mr.globy | 27.07.08
26.
ומה עם רכב בן 14 שעשה מיליון קילומטר ומזהם יותר מרכב ישן יותר ?
אם כבר עושים זאת צריך לבטל סף שנים תחתון ולהוריד את הסכום. לא הגיוני שרכב שצריך להיגרט סתם יעלה אבק עד שיגיע לגיל 15. צריך להוריד סכום, נניח ל-5,000 ש"ח וכל מי שהגרוטאה שלו (בלי קשר רק לגיל, אלא גם למצבו של הרכב) לא שווה 5,000 ש"ח יסכים לגרוט אותה.
דקל | 24.07.08
22.
בטח לא המלצה של קונפוציוס.....
הטבה כזו , בהפוך על הפוך , תבגר באופן ממוצע את מספר כלי הרכב המזהמים , כיוון שבעליהם או עסקנים ממולחים , יחיו את אותן מכוניות מזהמות עד אשר יגיעו לגיל המזכה בסכום זה. רכבים בני עשר שנים השווים אלפי שקלים שלא מתוקנים כיום בשל חוסר כדאיות , יזכו לטיפול מאריך חיים ומזהם וכך יצא שכרנו בהפסדינו . הקיצר , ניצא טיפשים , גם כר נרחב לפעילות מפוקפקת , גם זיהום אוויר וגם הרבה כסף לקופה הציבורית . חלם או לא.
ירון | 23.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת