10. ל2 - אובמה צודק - מימן בעיתי בטיחותית ונועד בעיקר כדי לעקןף את המכונית החשמלית לא ניתן להחזיק מימן נוזלי בלי שיתנדף. זה אומר שמכונית מימן אסור להחנות בחניון סגור או מוסך - זאת בעיה קשה ביותר מבחינת ביטוח ובטיחות . דחיסת מימן לבלונים או צינורות - גם בעיתית כי דורשת כמות אנרגיה גדולה שתילך לאיבוד. את המימן ניתן להשמיש בשתי דרכים ושתיהן בעייתיות: 1. לשרוף במנוע שריפה פנימי רגיל שמוטעם למימן - זה מנוע עם ניצולת קטנה ובלאי גדול, ומבחינת ניצולת אנרגיה - אין בו שום יתרון כי כידוע מימן מופק מנפט (עדיין) והפקתו יותר יקרה מהפקט בנזין או סולר. 2. תאי דלק - יקרים מאד ,מצריכים שימוש בפלאטינה שיקרה כפליים מזהב, ולא פוטרים שום בעיית בטיחות למרות הניצולת הגבוהה יותר של אנריה בהפיכה של מימן לחשמל. סמי | 14.05.09 (ל"ת)
9. הטעויות של אובמה אובמה עושה את כל הטעויות האפשריות. הוא תומך ומזרים כסף ליצרניות הרכב האמרקאיות ,שאף אחד לא קונה את תוצרתן ובולם את פתוח טכנולוגיית העתיד בארה"ב . אילן | 14.05.09 (ל"ת)
8. ל-2 משתמע מהדברים שלך, שוחד בחירות? או דמיון מפותח שלך? אם הבנתי נכון, אובמה ביטל את מכונית המימן, בגלל שסעודיה מימנה את מסע הבחירות שלו לנשיאות. לא יכול להיות, היו עולים על זה. הבנתי נכון? מכונית המימן עלולה להחזיר את סעודיה לגמלים? אלימלך | 13.05.09 (ל"ת)
7. לאורי מהדרום: By making the people shorter in half We can fit twice as many in the same building site Genessis החזון שלך נשמע אפוקליפסה מפחידה. איכות חיים ירודה וזיהום מתמיד. עדיף כבר לנסוע בטוסוטוס שתי פעימות מחוץ לעיר peter Gabriel | 12.05.09 (ל"ת)
6. ה עתיד הוא לא שם ולא שם העתיד הו ב דיור אורבני צפוף ככול האפשר כך ש אפשר יהיה להגיע במהירות גבוה למעוז חפצך העיקרי העבודה ב מכלול של תחבורה עירונית זמינה ו מהירה. במוסקווה לדוגמה רכבת תחתית ב 9 מתוך 11 קווים מגיעה כול 45-50 שניות בהונקונג קיים דרגנוע שטוח (בדיוק כזה כמו בכניסה מהחנייה בנתב"ג) אבל באורך מס' קילומטרים אמצעי בחבורה אלו יוצרים רבדים נוספים של אורכי תחבורה שמאפשרים לך עוד יותר לצופף את האזור האורבני. ואכשיו לדמיין. אתה גר בבניין בו ב קומת כניסה תחתונה אתה יכול לצאת אם האוטו שלך שחנה בחניה התת קרקעית לכביש שיוביל אותך מחוץ לעיר בין אם זה אותו חשמל או מימן זה לא משנה אתה תשתמש בו מקסימום פעם ב שבוע בכומה השניה יש לך יציא לאסטקדה עליה תחנת אוטובוס. שיוביל אותכם למרחקים בינוניים כמו למשל אם הילדים שלכם לבית הספר או לספריה העירונית או לתכנת הרכבת הפרברית \ בין עירונית. וקומה מעל יש גישה לדרגנוע אשר יוביל למרחקים הקצרים כמו לתחנה "השכונתית" של הרכבת הקלה שיכולה להיות תכתית או עילית ב אחד מהרבדים אותם תיארנו. הצפיפות האורבנית גם תאפשר להשאיר יותר אזורים ירוקים ובילתי נגועים מחוץ לעיר הצפופה והנוחה. קצת עתידני אבל תחשבו על זה . אורי דרום | 12.05.09 (ל"ת)
5. ל- 2 למה אתה פראנויד?..התשובה פשוטה הרבה יותר.. מדובר על טכנולוגיה בוסר לחלוטין שיקח שנים רבות מאד להבשלה שימושית ! מעבר לזאת הטכנולוגיה הזו הינה יקרה אימים . . | 12.05.09 (ל"ת)
3. חשמל, מימן או הייבריד, שימוש באופניים וברגליים עדיף גם בריא, גם חסכוני, גם נקי, עם פחות תאונות, פחות פצועים והרוגים. פחות שכול במשפחה, פחות אלמנות ויתומים ופחות סבל. פחות זיהום אוויר, פחות מחלות ואיבוד ימי עבודה. רק יתרונות כלולים ברכיבה על אופניים. רפי | 12.05.09 (ל"ת)
2. תאורייה - מופרכת או לא תשפטו אתם הנשיא אובמא רץ לנשיאות ארה"ב אחד ממסעות הבחירות היקרים בעולם. כידוע ישנו מימון ממשלתי של מועמד לבחירות כל עוד המפלגה מינתה את מועמדה לרוץ לבחירות...אם אני לא טועה קבלת הסיוע מהממשל מחייב את המומעמד לשקיפות גבוהה והגבלת סכום התורמים ומקורם. אובמה סירב לקבל הסיוע הממשלתי שניתן למועמדים. אחת הממשלות השליטים הראשונים שעמם נפגש אובמה היה מלך סעודיה. מהו האיום הגדול ביותר על סעודיה? טכנולוגיית המימן. יש דברים שלא אומרים ולא כותבים אבל מי שמבין בין השורות יכול להבין מספר דברים שיכולים בקלות להתרחש. | 12.05.09 (ל"ת)
אובמה אומר לא למכוניות מימן
10 תגובות לכתיבת תגובה