אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המו"מ על עסקת הליסינג הראשונה של בטר פלייס תקוע

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
מחיר
אני מניח שאלבר, כראשונה, מנסה להוציא את העסקה הטובה ביותר שהיא יכולה. ויתכן שקפלינסקי יבלע א ההפסד למען השקת המכוניות בזמן לגבי המחיר, גיסתי מקבלת מכונית בחברת הייטק, I-30, לא משהו, מתאמץ בטרוף עם 4 אנשים ומזגן. המחיר הוא 3000 ש"ח שיורדים לה מן המשכורת. הפלואנס ZE נוסעת יותר כמו הונדה אקורד או מליבו. יש בה אבזור ומרחב פנימי טוב יותר מI-30 או מאזדה 3 או פורד פוקוס. ובכל זאת מחיר ההשכרה הוא ב20 אחוז נמוך יותר מן המכוניות הבסיסיות. לגבי מחיר מנוע חשמל של 80 קילוואט, נראה מישהו קונה כזה דבר במחיר אפסי. זה מינימום 5800 דולר, רק למנוע, בלי האינברטר שלא לדבר על כל המכלליים המבניים והבטיחותיים. או המזגן, המחשב התקשורת, מרכז שרות 24 שעות, וטעינה בבית. נראה כמה עולה להביא מיכלית בנזין הביתה לכל בעל רכב.
דר יובל | 14.06.11
19.
הסכום שאלבר רוצים הוא בעצם סכום הקניה של בטר פלייס לאחר 4 שנים
תעשו חישוב, מדובר על כ%40 מעלות הרכב לצרכן שהם דמי הערבות/קניה לאחר 4 שנים. וחברות ליסינג מקבלות הנחה על מחיר המחירון ככה שמדובר לפחות על %50 משווי הרכב כחדש. מה שנראה לי די מובן כי זה נראה לי מוגזם, או אולי זה לא מוגזם לטכנולוגיה חדשה שאף אחד לא מכיר עדיין. אני לא מתמצא בתחום בטר פלייס? לא בטוח אם בטר לא יצליחו עם חברה אחת הם רק ילכו וידרדרו אבל סכום הערבות נשמע לי כסעיף קטן לאחר שמסכמים הסכם כזה גדול
שחר2 | 14.06.11
18.
השיטה,שגיאה בתפיסת הנושא,לעולם לא יעבוד במבנה זה,כשל בקיבולת סוללה !!!
המפרט חייב להיות במבנה של גנרטור משוכלל,מופעל עי מנוע דיזל קטן וחסכוני שיניע גנרטור יעיל ובעל עוצמה וכל זה יניע 4 מנועים חשמליים דרך בקר מהירות\תאותה שיוטמעו בתוך הגלגל (בטבורים),כל זה ניתן לשליטה דרך בקר ממוחשב שיפקח גם על מע' ESR\ABS ואז זו תהיה מהפכה ברמות שטרם הכרנו....רכב כזה יהיה מסוגל לנסוע כ60 קמ' לליטר,כיום רכב היברדי כבר מגיע ללא קושי לכ21 קמ ל1 ליטר בענין המנוע גנרטור,יש אופציה לגז או לטורבינת סילון קטנה ואז כל נתוני צריכת הדלק יורדים באחוזים מדהימים....
ידע רב בתחום | 14.06.11
14.
אבחנה מעניינת - אגסי כדאי לך לקרוא
אעזוב לרגע את דעתי האישית על המוצר.. אני עוקב באדיקות אחרי הכתבות על בטר פלייס. אני קורא את הטוקבקים ומוצא שהם משקפים בדיוק את אותה הנטייה שהיתה כלפי מודו - חברת הסלולר של דב מורן. הרוב המוחץ של הקוראים לא רואים את הערך המוסף של המוצר (בשני המקרים), הם לא רואים תועלת שתצמח להם משימוש במוצר ומעלים תהיות נכונות לגבי מידת האפקטיביות שלו. הלך רוח זה מבטא הלכי רוח בשוק. מניתוח לא מקצועי זה (הכותב הינו בעל תואר מתקדם בסטטיסטקה ומצהיר בזאת שהניתוח רחוק מלהיות מדעי) המסקנה האישית שלי היא שהמוצר לא מתאים לשוק, אולי מקדים את זמנו, יתכן ולא נותן את הפתרון האידיאלי לצורך ויכול להיות שלא מתאים לשוק ישראלי. בכל מקרה - שיהייה בהצלחה. ליבי גואה על כל חברה ישראלית שמצליחה.
 | 14.06.11
12.
אני מחכה לתחנות הדלק שירמיו את הכפפה ויכניסו שקעים.
אף אחד לא רוצה להיות כבול בשיגעון החמדנות של אגסי, אני מחכה שתחנות הדלק הגדולות יכניסו עמדות טעינה רגילות עם תעריף נמוך מתעריף החשמל הביתי ( עסקים גדולים משלמים פחות על קוטש). לא צריך להקים תשתית חדשה ויקרה, בהשקעה אפסית בכל תחנת דלק ניתן לעשות עמדות טעינה והחלפת סוללות. כמו כן עידוד של הממשלה ביבוא של מכוניות חשמליות ע"י הורדת המיסים. אבל מה, מישהו חייב להכניס כסף לכיס אחרת אין אישורים.
חלמאי | 14.06.11
10.
קצת אירוני שהרכב החשמלי הראשון הוא דווקא רנו שידועה בבעית החשמל שלה...
דבר שני בהתחלה חשבתי שבטר פלייס באמת יחתכו את השוק עם מחיר טוב לרכב ומחיר טוב ל"דלק" הם פשוט היו לוקחים את השוק בלי להתאמץ... אבל הגיע המחיר וזאת פשוט שדידה לאור יום מאוד מאוד קשה לי להאמין שהם בכלל פונים לאזרחים רגילים, והמחיר הזה היה פשוט בשביל להתמודד עם החברות ליסנג... אבל גם ככה זה פשוט נראה לי דבר שבבסיסו של יום לא יצליח כי חברה ששודדת את הציבור פשוט מורידה את ערך המוניטין שלה. ועוד לחשוב שהם קיבלו בלעדיות מטעם המדינה..
דוד | 14.06.11
9.
החברה ניצלה את כל הפוליטיקאים כדי להקים חברה במודל "סלולרי"
לא ירוק, לא חברתי ולא נעליים. מיזם עסקי טהור של מוצר לא מוצלח שיעלה יותר מרכב בנזין ויתן פחות. אנשים מתעבים את המודל שהם מציעים והמחירים שלהם מטורפים. מי ישלם לכם דמי מנוי של אלפי שקלים? מי ישלם לכם אקסטרה עבור הסוללה כשמחיר הרכב ללא סוללה הוא מחיר רכב בנזין? עלות מנוע חשמלי היא אפסית ואתם מנסים להרוויח עלינו גם דרך קניית הרכב. חיים בסרט. נכשלו עוד לפני שימישהו קנה מכונית אחת.
 | 14.06.11
8.
עוקב מקרוב תקופה ארוכה
חברות הליסינג דורשות ערבויות נשמע ליגיטימי לחלוטין. איני נכנס לסכומים, אך מודל הליסינג כולו נקבע לפי שווי שוק יד 2. לגבי הבקשה השנייה של אלבר , הנה הזויה לגמרי, הרי כל מודל הרכב החשמלי נשען על עמוד טעינה בחניית הלקוח. אם כך איך ניתן להשכיר רכב שכזה ללקוח? ברור שבטר פלייס יתנגדו למהלך שכזה שאיננו הגיוני. בכל מקרה שיהיה בהצלחה, אני מחכה לחברה שלי שתכנס למו"מ לרכישת רכבים כאלו דרך מקום העבודה שלי.
יגאל עכו פריק רכבים | 14.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת