אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פורד פוקוס החדשה מושקת בישראל; המחיר: החל מ-105 אלף שקל

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
מי שקונה רכב פראייר מיסים מטורפים +ביטוח מטורף+דלק מטורף... וקנסות וטסט וטיפולים
בכל מקום עושקים אותנו ... קנינו רכב =בשעה טובה שילמנו פי 2 מכל מקום אחר בעולם על הרכב עשינו ביטוח =שישלנו עוד אלפי שקלים לכיס העמוק של המדינה תידלקנו= ברור תידלקנו את המדינה הלכנו למוסך=צריך להחליף חצי אוטו (מינימום...) לא מצאנו חניה =גרירה +קנס =הלכה המשכורת ... טסט = עושקים אותנו כל שנה חידוש רשיון נהיגה = שוב יד לכיס נשלם כמו גדולים עברנו את המהירות המותרת בקצת = מצלמה בכל חור יש צריך לשלם עוד קצת ולאן נעלמים כל המליונים סליחה מילארדים ???? תשתיות נורמליות אין שוטרים שמחפשים רק לתת דוחות -יש ורק לזה הם פנויים. עכשיו נסללים כבישי אגרה =אנחנו נשלם כמו גדולים כל חודש עולים עוד כ-30000 מכוניות על הכביש (חדשות, הרוב ליסינג..) בבוקר פקק לתל אביב , בערב פקק ביציאה .. נתיבי איילון נראים כמו פקק אחד שלא נגמר כך גם גהה....וכביש החוף ... ולא נדבר על חיפה (צ'ק פוסט וכו ..) אבל כבישי אגרה יש .. תחבורה ציבורית נורמלית ??? אין !!!! אוטובוסים צפופים , מאחרים , עולים הרבה כסף. רכבות לא בטיחותיות (כבר עדיף אופנוע ..) אה כן וגם כל האופנועים עולים פי 3 מכל מקום אחר בעולם ... בקיצור במילה אחת ה-צ-י-ל-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב מקווה שלא יחתכו וימחקו את ההודעה (כמו שתמיד עושים ...)
הבוחן | 01.09.11
37.
אז ככה
בתור איש הייטק ממוצע עם רכב ליסינג, שלא מחפש את האקשן והמהירות וההזנקים מאפס למאה בשתי שניות, אלא חושב על רכב משפחתי עם ילדים שכבר אחרי גיל "קקי-פיפי", שנותן לך הרגשה נעימה שהוא "יושב על הכביש" יחסית למתחרים, אני נוסע עם פוקוס כבר 6 שנים. ואני לא רואה שום סיבה שלילית לא להתלהב מהמודל החדש ופשוט להחליף את המוצר שאני רגיל אליו ואוהב אותו באותו מוצר רק חדש יותר, קצת טכנולוגי יותר ושגורם לי לחייך עוד לפני שראיתי אותו.
אורן | 31.08.11
32.
תגובה ל 24.
אתה גאון חבל על הזמן רק חבל שאתה לא עושה שעורי בית לפני שאתה רושם את השטויות הללו. דלק מוטורס משמע יבואנית מאזדה ופורד כבר לא בבעלות יצחק תשובה. ולכל השאר הרכב פשוט מדהים גם ברמת האבזור שלו ובכל הנתונים זו העסקה הטובה ביותר לרכב אירופאי. ולמי שלא מבין יכול לרכוש I30 או I35 של יונדאי הרכב הזה בטוח יחזיק לכם מעמד עד לתחנת השירות הקרובה. או שמה אתם אוהבים לשמוע רעשי פלסטיקה ברכב. אז בהצלחה
יודע | 31.08.11
30.
ל-MASTER LEE
תודה אדוני המלומד על תגובתך, אם לא מתאים לך לאון, קח את אימפרזה STI, מספיק טוב עבורך ? אתה כמובן מומחה גדול בפליטת חומרים רעילים, ברור שמנוע דיזל פולט הרבה יותר חומרים רעילים, אז צריך להעביר את כל המשאיות ורכבות למנוע בנזין, נכון ? זהו שאפשר להיתווכח פה עד מחר, זה הרי תלוי באיך ומה אתה מודד. נעזוב את זה, מה שהכי חשוב זה להפסיק להיות פרות חולבות ע"י המדינה. כל עוד נקנה מנועי בנזין, ימשיכו לחלוב אותנו. לעולם מנוע בנזין לא יהיה חסכוני כמו דיזל, אין פה בכלל מקום לוויכוח, זו פיזיקה של מנועים עם בעירה פנימית. זאת היתה הנקודה שלי, אם לא הבנת. נ.ב. בכל זאת, אירופאים יודעים יותר טוב מאיתנו מה זה איכות סביבה, לפחות הם לא בונים תחנות כח פחמיות ששוות זיהום של מיליון מכוניות
CARLESS | 31.08.11
29.
ל-23
אתה מדבר שטויות. גם סיאט לאון זה רכב משפחתי באותה מידה כמו פוקוס הצ'בק. אז יש פוקוס משפחתית ויש פוקוס למי שרוצה קצת פלפל. מה רע בזה? הרי זה מבורך! למי שלא יודע, דיזל פולט יותר חומרים רעילים מבנזין. וזה לא רק נאמד בליטרים למאה ק"מ או CO2. יש עוד חלקיקים רעילים שנפלטים. רק בבקשה לא לקפוץ ולהגיד שאירופאים יודעים יותר טוב מה מזהם ומה לא. חוץ מהזיהום, דיזל עדיף ללא ספק.
MASTER LEE | 31.08.11
28.
לכל מי שיודע להשמיץ:
אני לא נסעתי אבל זה זבל כי זה לא BMW, אני לא קראתי אבל זה זבל כי זה לא תנ"ך ובו' יש סגמנטים של מכוניות, ואף אחד לא מבקש להשוות פוקוס עם פנאמרה, נכון להיום יש רק גולף עם תיבה רובוטית כפולת מצמד עכשיו גם פורד - תיבות מעולות וחוסכות, סוף סוף מגיעים דגמים ידניים גם לסגמנט C עממי, מה יש לכם? עדיף מזדא 3 הצפופה וניירוטית (סליחה -זריזה) וכבר השאירה יבלות על העינים? עוד דגם מרענן את השוק, בשוק אירופאי דווקא מצליח (והם קצת יותר מבינים מאיתנו)
arie | 31.08.11
26.
העיצוב ממש לטעמי ולאלו שאמרו שפוקוס לזקנים
בגירסא ידנית עם מנוע חזק של 180 סוסים זה נישמע כמו אופצייה מאוד מעניינת. אבל גם אוטומט זה מצויין, מדובר בגיר רובוטי כפול מצמדים שהוא למעשה כמו הידני ואולי אפילו טיפה יותר חסכוני בדלק. גם בגירסא הבסיסית של 125 סוסים עם גיר ידני או רובוטי כפול מצמדים מדובר על אופצייה טובה, במיוחד למחיר. אני מאוד התרשמתי לטובה מנהיגה בפוקוס הנוכחית עם מנוע 2000. הרכב נעים מאוד לנסיעה ונהיגה, ההגה ממש לטעמי בתגובותיו, האחיזה טובה, הרכב נותן תחושה של ביטחון באופן שהוא מתקשר עם הכביש. אישית מעדיף כזאת על פני גולף, במיוחד עם מנוע טורבו 180 סוסים. לאלה שחושבים שפורד לזקנים: זה אנשים שניזונים מסטיגמות ולא נהגו ברכב. ב-10 שנים האחרונות השתנה הרבה, במקום גיר מסרס ועתיק של 4 הילוכים בגירסא האוטומטית בשנות ה-2000 הגיר בדגם הנוכחי הרבה יותר טוב ורובוטי זה כבר עולם אחר. מעבר לזה, כל גירסאות 1600 אוטומטיות של כל היצרנים לא חזקות במיוחד, במיוחד עם 4 הילוכים. גם אז, בתחילת שנות ה-2000 כאשר היה לפוקוס מנוע חלש וגיר 4 הילוכים, הוא היה ברמה של שאר מתחרות אירופאיות, כמו גולף, אסטרה ואגב הרכב מפגין אמינות לא רעה בכלל עד היום. מנוע של פוקוס היה מתקדם יותר בגירסא 1.6 ממה שהציעו בגולף 1.6 והגיר האוטומטי אמין יותר. פוקוס מכונית מודרנית לתקופתה והדגם החדש הרבה יותר אטרקטיבי. אם עיצובים קודמים לא אהבתי במיוחד, העיצוב הנוכחי ניראה יפה. אני מכבד יצרנים שלאורך הזמן שומרים על פנים של המותג שלהם מבחינת העיצוב. רואים פורד ויודעים שזה פורד. יונדאי/קיה כל דגם משנים עיצוב 180 מעלות.
MASTER LEE | 31.08.11
25.
מישהו צריך 180 כ"ס בפוקוס ??? באמת ?
מתי כבר יתייחסו עלינו כמו שמתייחסים לאירופאים ? למה אנחנו מקבלים סחורה כמו מדינה עולם שלישי ? רכב משפחתי צריך להיות 1)בטיחותי - פה הכל בסדר לכאורה 2)אמין - קשה לנבא מראש 3)הכח חשוב חסכוני !!! - זה אומר רק דיזל ! אם בא לי 180 כ"ס, אני אלך על סיאט לאון, לא פורד פוקוס !!! מה לא ברור פה ? רכב משפחתי משמש להסעת ילדים, לא לתחרות FORMULA 1 !!!
CARLESS | 31.08.11
22.
הקרטל = זה גובל בפלילים
חשבון פשוט. לפני 10 שנים קפץ הדולר מ3.7 ל4.2 ואח"כ כמעט ל 5 שקלים. כל המכוניות התייקרו והתייצבו על 120 אלף שקלים בממוצע. היורו החדש ייצב את היפניות והאירופאיות על המחיר הזה אך ראו זה פלא. הדולר צנח ל3.5 ופחות ומחירי האמריקאיות לא השתנו. כלומר, עדיין אותם 120 אלף. זה לא קשור למיסוי !! יש כאן קרטל של ליסינג שכופה על היבואנים וגם על מחירוני הרכב לא להוריד מחיר. אין פוצה פה ואין מצפצף. הרי לפי היגיון ירידת הדולר הפורד והשברולט היו צריכים להימכר ב 20 אלף שקלים פחות ןמעלה !!
אריאל | 31.08.11
19.
רכב מעולה- אפילו דלק מוטורס מורידים מחירים, התחרות החלה
עד לא מזמן היינו משלמים עליו כ-120 ועוד על הדגם הישן עם מנוע חלש(אמנם זה עם גיר ידני, עדיין משקף הנחה מסויימת עם כל הכבוד לi35 וקיה פורטה, זה ליגה אחרת ופורד נחשבת מאד אמינה בשנים האחרונות, מאז החבירה למאזדה זה אמנם לא טויוטה קורולה, אבל מהאירופאיות היא אולי המובילה
א | 30.08.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת