6. מחיר לליסינג בלבד היבואן מתמחר את המכונית ב-106 אלף רק בשביל למכור לליסינג ב-80 אלף. הוא ממילא לא מתכוון למכור מכוניות לצרכן הפרטי (למעט כמה טיפשים שיעבדו עליהם בסוכנות הרכב). המחיר הגבוה נועד לאפשר לליסינג למכור את הגורטאות שלהן לצרכן הפרטי ב-60 אלף, אחרי 3 שנות שימוש בליסינג. זה כל הסיפור. וזאת הסיבה היחידה למחיר חסר ההגיון לצרכן הפרטי. קחו לדוגמה את פורד שעל פי הנתונים שפורסמו מכרו 95 אחוז מהפוקוס בשנת 2008 לחברות הליסינג. המצב דומה גם אצל יונדאי. המסקנה: לא לקנות רכב חדש עד שהמחירים ירדו לרמה שפויה של 90 אלף או פחות לצרכן הפרטי. וגם לא לקנות רכבים דפוקים מהליסינג. משה | 15.06.09 (ל"ת)
4. למי שמתכוון לשלם עליה 106K ש"ח אני יכול לתת את הטלפון של הפסיכיאטר שלי: זה שגמל אותי לתמיד מקנייה של מכוניות יונדאי... הקטר | 15.06.09 (ל"ת)
3. על דאגה, יש מלא פראיירים שיקנו ב 106000, אבל מה שיותר מעניין שברגע שGETZ יעלם פתום מחיר I20 תרד להרבה מתחת ל 100K -)), היבואן יקבל הנחה, אללאק! ari | 15.06.09 (ל"ת)
1. למי ששוקל לקנות את הדבר הזה ב-106 אלף שקל אני מציע להכנס לאתר יד שנייה ולראות איזה מכוניות אפשר לקנות ב-106 אלף אם מוכנים להתפשר על טקס קריעת הניילונים. יב | 15.06.09 (ל"ת)
יונדאי i20: מסתפקת בבינוניות
6 תגובות לכתיבת תגובה