42. קראתי ב1.4.14 ,חשבתי -מתאים גם אני שלחתי לחברים כתבות כאלה ליום הזה. אעתיק כתובת ואשלח בשנה הבאה. חבריי ישמחו . AJAVRIK | 01.04.14 (ל"ת)
40. הרעיון הטיפשי ביותר שחשבו עליו אי פעם הסביר כנסו.. הרכבת לא עוצרת ,אבל על גבה מתחבר קרון שאנשים עלו מראש , עד פה זה מובן ! אבל על הקרון העליון עולים אנשים וכול אחד רוצה לרדת בתחנה שונה מהאחר . התוצאה שהאנשים על הקרון העליון ימתינו בכול תחנה עד שהנוסעים ירדו (כלומר הרכבת האם לא תעצור אבל הקרון העליון יעצור את כול התחנות בקו , אז מה הרווחנו פה)חחחחחה מצחיק או מטומטם. אבל הרעיון יכול להיות אולי טוב לרכבת מהירה (לא למאסף) שתוריד אנשים במספר תחנות בודדות בערים מרכזיות (כאשר הקרון העליון הוא בעצם יהיה קרון מאסף לא אקספרס) ואילו רכבת האם תהיה רכבת אקספרס שתעצור ביעד. עוד שימוש הרעיון טוב להורדת דואר וחבילות מבלי לעכב את הרכבת המהירה. אבל לבני אדם יש הרבה מגבלות כמו אנשים מוגבלים סרג' מקנדה | 14.01.14 (ל"ת)
37. מה הפתרון לתחנות מרכזיות שבהם הרכבת מתמלאת בבת אחת? לא נראה הגיוני שקרון אחד יספיק | 24.12.13 (ל"ת)
34. עידכון לקוראים - בצרפת זה עובד כבר שנים והרבה יותר פשוט הנוסעים מתבקשים לשבת בקרון לפי סדר הירידה בתחנות, בהן הרכבת עצמה לא עוצרת. הקרון האחרון של הרכבת מתנתק לפני התחנה מהרכבת וממשיך באמצעות הנע עצמי. אותה שיטה טובה גם להעלאת נוסעים כאשר הרכבת מאיטה והקרון משיג אותה ומתחבר אליה אולם אז, אם יש ירידה נוספת, הנוסעים צריכים להחליף מקום כדי שיהיו בקרון הנכון... cleareye | 24.12.13 (ל"ת)
33. ממש כמו הרכבת הקלה בירושלים!! נוחות, יעילות, המתנה של שניות ספורות בתחנות. כמה כיף. יואב | 24.12.13 (ל"ת)
32. פחחחח....בישראל הרקבת כבר שנים מעלה ומורידה נוסעים בלי לעצור ואפילו בלי להתחיל. קוראים לפטנט "שאטלים". נראה את הסינים ממציאים את זה! אילן | 24.12.13 (ל"ת)
31. לא הבנתי מדוע לא נוצרת התנגשות קטלנית בין הרכבת לקרון ההמתנה העליון ? אם הרכבת לא מאטה בתחנה ולוקחת איתה את הקרון העליון בבת אחת, זה אומר שהוא עובר ברגע אחד ממהירות אפס למהירותה של הרכבת, שזו בעצם התנגשות לכל דבר. אשמח להסבר. אורי | 23.12.13 (ל"ת)
30. מצוין, ילמד את הישראלים מה זה לעמוד בזמנים. עם שיטה כזו - אף אחד לא ירשה לעצמו להגיע בשנייה האחרונה :-) ארד | 23.12.13 (ל"ת)
26. ככה זה כשאין ערך לחיי אדם. הרי סתם אדם פשוט בסין לא נחשב יותר מדי. אז.. ממילא הבנאדם נסע בעמידה 24 שעות רצוף בקרון דחוס. אם יצליח להגיע לקרון המיוחד.. יופי לו. אם לא, לא. מקסימום יסע עוד כמה שעות כדי לחזור. ואם הוא יימחץ בדרך, או ייפול, לא נורא. יש עוד מיליארד כמוהו.. | 24.12.13 (ל"ת)
24. המצאת השנה? לפני כ-5 שנים היתה כתבה ב-YNET בדיוק על הקונספט הזה של הרכבת, גם סינית. הקונספט הזה ממש אבל ממש לא חדש. | 24.12.13 (ל"ת)
22. הולך טוב עם מנהרות ... אלא אם כן ההחלפה כולה מתבצעת בתחנה (ארוכה) אחת עדיף גם מבחינה אוירודינאמית קרמבו ווניל | 24.12.13 (ל"ת)
21. אחלה רעיון הלו סין? שומעים? יש לכם כאלו טכנולוגיות ברכבות. באמת יפה. אבל למה אין לכם איזו תוכנה נורמלית לאנימציה?... אאא | 23.12.13 (ל"ת)
20. בתור רעיון התחלתי זה טוב, אבל דורש פיתוח צריך לחשוב על usage model מתאים ועל מקרי קצה והכי חשוב - להתאים את המוצר ללקוח, כדי לתת תשובות לכל השואלים כאן. | 24.12.13 (ל"ת)
19. תגובה ל3 הרגת אותי מצחוק "תחנות עמוסות כמו בת"א " בוא תבקר בסין - בעיקר בשנחאי - התחבורה פה היא הרבה הרבה הרבהההההההההההה יותר מתקדמת ממה שאנחנו מסוגלים לדמיין . אני מזמין אותך לבקר בתחנות תחתית XUJIAHUI או PEOPLE SQUARE . אולי תקבל קצת פרופורצויות באיזה כפר אתה חי , | 24.12.13 (ל"ת)
17. רעיון גאוני! אבל זה כלום לעומת הקרונות המרחפים שמתכננים לנו כאן בישראל, שייקחו אותנו מהבית הישר לעבודה ובחזרה בלי לעצור בדרך. אופס, זה רק חלום מדע בדיוני... בקרוב בישראל | 24.12.13 (ל"ת)
16. Simple solutions the external unit locks 1 minute before arrival or departutre from train, so no one tries to board it while moving. dah. read inside | 24.12.13 (ל"ת)
14. סמכו על הסינים שכל התגובות הסקפטיות שלכם יתאדו כשהם בונים הם בונים. זה יהיה בטוח, יעיל, ויעבוד כמו שעון. נוסע כל יום במטרו סיני | 24.12.13 (ל"ת)
13. לא מבינה- זה תאוצה אדירה בעליה ובירידה מהרכבת מעבר ממהירות 0 למהירות נסיעת רכבת בבת אחת ולהפך זה תאוצה אדירה על הגוף. אלא אם כן הרכבת מאיטה מאד זה נראה לא ישים | 23.12.13 (ל"ת)
11. מה קורה כאשר כמות האנשים שצריכים לעלות או לרדת מן הרכבת גדולה מכמות האנשים שנמצאת בפנים? ברכבת ישראל זה קורה די הרבה. אופס. עודד | 23.12.13 (ל"ת)
10. גאוני ומדהים ! השאלה אם מתאים לכבדי תנועה ונכים ? בעוד 5000 שנה ברקבת ישראל הקרובה למקום מגוריכם (אם השטיפון האחרון לא הרס את המסילה כמובן). גיל | 23.12.13 (ל"ת)
9. ל-1 : מה אתה דואג? עוד סיני, פחות סיני, זה לא באמת ישנה למישהו. בתכלס זה רעיון מאוד מעניין אבל אני מאמין שהרכבת חייבת להאט, כלומר זה יכול לדעתי לעבוד לא רע דווקא ברכבות פרבריות, כאלה שנוסעות יחסית לאט ושיש להן הרבה תחנות. היום עוברות בסין כדרך קבע, רכבות במהירויות של 300 קמ"ש (בין בייגי'נג לשאנגחאי למשל). שם זה לא ריאלי... בלי קשר, מפתיע שיצא רעיון מקורי מסין. אם כן- סחתיין, ואולי משהו משתנה אצלם. (לא אופתע אם העתיקו את הקונספט הזה ממישהו אחר...) לא סיני | 23.12.13 (ל"ת)
4. ומה עם אנשים נכים או מוגבלים איך יעלו למעלה ? זה גם מחייב מדרגות בתוך הרכבת כמו כן הנוסעים צריכים ללכת לאיזור בו נמצא המסוע העליון אשר כנראה יש ממנו רק אחד...ואם הרכבת מלאה באנשים איך הנוסעים ילכו לכיוון המסוע בזמן? ומה עם ציוד? יותר הגיוני שיהיה בצד באורך הרכבת כך שיהיה ניתן להיכנס אליו מכל דלת, זה מחייב הרחקת הרציף (פחות עבודה מאשר הוספת חלק עליון) ולא צריך מדרגות וגם פחות מסוכן ! לא מעשי | 23.12.13 (ל"ת)
3. יש תחנות שבהן חצי מהרכבת מתרוקנת/מתמלאת ויש תחנות שבהן 10 אנשים מתחלפים מישהו יכול לדמיין שזה בר ביצוע בתחנות עמוסות כמו בת"א, חיפה או באר שבע ? תראו את פערי הנפח בין הקרון שעוצר לשאר הרכבת....לא בר ביצוע. א | 23.12.13 (ל"ת)
2. רעיון מעולה עם אתגרים מסויימים. אחלה רעיון שאני בעצמי חשבתי עליו לפני שנים. מעניין איך יתמודדו עם נפחי תנועה גדולים של אנשים. נוצר פה מצב שרק כמות מוגבלת של נוסעים יכולה לעלות או לרדת בתחנה כלשהיא כי המקום בקרונות המעבר מוגבל. טל | 23.12.13 (ל"ת)
1. רעיון נחמד אבל נראה קצת מסוכן ולא בטיחותי, ומי שלא הספיק הדלת תמחץ אותו כי היא חייבת להסגר בזמן? אלכס | 23.12.13 (ל"ת)
המצאת השנה? צפו ברכבת שלא עוצרת בתחנות
42 תגובות לכתיבת תגובה