אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אובמה ממשיך להאמין: ג'נרל מוטורס תשוב לשגשג - לאחר הארגון מחדש

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אומבה לא מבין ?
איך GM אמורה לשרוד אם היא מוכרת בעיקר בשוק האמריקאי והשוק האמריקאי לפני קריסה טוטלית של הכלכלה . אובמה והפוליטיקאים מחלצים את החברים שלהם בתעשיית הרכב ושוק ההון על חשבון משלם המסים . זה עוד כלום לעומת מה שמחכה להם אם הם ימשיכו לזרוק כסף טוב אחרי כסף רע , צריך רק לקוות שבישראל לא יחקו את השיטה האמריקאית . נ.ב. לפטר את פישר
אני רק שאלה | 24.05.09
4.
החברה צריכה למות....
20 מיליארד דולר סיוע... וזה לא מחסל את מצבת החובות... אני לא יודע בדיוק, אבל נניח שהחברה מייצרת 2 מליון מכוניות בשנה. יוצא שהממשל סיבסד כל רכב ב 10K$, שזה בערך עלות ייצור של מכונית אחת, בממוצע... ונחשב את זה לפי 10 שנים. הרי הצרות לא החלו עכשיו (וגם הסיוע. כבר קרה קודם. גם מיליארדים): 1000$ לרכב סובסדו ע"י הצרכן האמריקאי י-ש-י-ר-ו-ת! עוד לפני הטבות במס מממשלות מקומיות ותרגילי מס... המצב בו נימצאת החברה לא החל עם המשב הנוכחי. הוא רק האיץ תהליכים שהיו קורים בכל מקרה. כשהחל המשבר לא האמנתי שיתנו לחברה למות. היא גדולה וחשובה מדי לתרבות ולכלכלה האמריקאית... היום אני משוכנע כי זהו הצעד ההכרחי לטובת המשק האמריקאי. איך יתכן שהחברה הזו ואחיותיה, לא הבינו היכן ובאיזה סביבה עסקית הן חיות. החברה חייבת למות ע"מ להציל את תעשיית הרכב האמריקאי. יותר מדי הסכמים עם ועדי עובדים שחלבו את החברה, יותר מדי מנהלים חלמאים ויותר מדי מוצרים שאינם מתאימים ובאיכות ירודה.
איציק | 23.05.09
2.
לפי דעתי
עם הם יעבדו על הדברים האלה יש סיכוי שהם יצליחו 1.אמינות-להפוך את המכוניות לאמינות יותר כמו הגרמניות. 2.פחות צריכת דלק-לעבור למנועי דיזל או לפתח מנועים שצורכים פחות דלק עם לוקחים אותו מנוע מבחינת נפח כמעט תמיד האמריקני יצרוך יותר דלק.(אולי אפילו אחרי שgm תקום מפשיטת הרגל לתת יותר שנות אחריות כדי להראות לעולם שהם עומדים מאחורי ההתחיבות לאמינות) 3.ניהול נכון. זהו פחות או יותר יש לי עוד כמה דברים אבל אלה העיקרים...
לא חשוב | 23.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת