אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בלאק פרידיי" בארצות הברית: צפיפות, דוחק ותקריות אלימות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
תצפית מרתקת על התנהגות צרכנים
מה אפשר ללמוד מהכתבה? שלאמריקאים יש מסורת צרכנית וכוח להשפיע על רשתות השיווק. ואצלנו? הביטוי : Spend your money מעיד על הערכה לכסף מגיל צעיר. שאצלנו נפסקה מסורת הבאת המתנות בחגים אך השתוללות תעשיית החתונות כופה עלינו הבאת צ'קים במקום מתנה צנועה. גם אצלנו יש אלימות קהל דומה- ראה המצב בכבישים . ובעיקר: לא כל האמריקאים מטומטמים או אלימים. וכדאי לפקוח את העיניים ולא לחשוב שאנחנו יודעים הכל טוב יותר.
צדקיהו | 26.11.11
4.
בניגוד לדעה הרווחת הרבה קונים בבלאק פרידיי זה סימן למיתון ולא סימן לביטחון הצרכנים
הרבה כלכלנים מסתכלים על התנהגות הצרכנים סביב עונת הקניות האמריקאית כדי להבין את מצב הכלכלה. לדעתם, ככל שהיקף הקניות ביום שישי השחור גדול יותר כך המצב הכלכלי טוב יותר. לדעתי האמת היא הפוכה. כשאנשים מוכנים להרוג אחד את השני בשביל הנחה של $50 על מסך שטוח זה דווקא סימן למשבר הכלכלי. רוב הקונים הם העניים ביותר שהולכים לרשתות הזולות ביותר מתוך תקווה למצא (בעיקר) מוצרי אלקטרוניקה במחירים שלא יוכלו למצא בשאר ימות השנה.
מודאג | 26.11.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת