אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יונדאי i20: מסתפקת בבינוניות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מחיר לליסינג בלבד
היבואן מתמחר את המכונית ב-106 אלף רק בשביל למכור לליסינג ב-80 אלף. הוא ממילא לא מתכוון למכור מכוניות לצרכן הפרטי (למעט כמה טיפשים שיעבדו עליהם בסוכנות הרכב). המחיר הגבוה נועד לאפשר לליסינג למכור את הגורטאות שלהן לצרכן הפרטי ב-60 אלף, אחרי 3 שנות שימוש בליסינג. זה כל הסיפור. וזאת הסיבה היחידה למחיר חסר ההגיון לצרכן הפרטי. קחו לדוגמה את פורד שעל פי הנתונים שפורסמו מכרו 95 אחוז מהפוקוס בשנת 2008 לחברות הליסינג. המצב דומה גם אצל יונדאי. המסקנה: לא לקנות רכב חדש עד שהמחירים ירדו לרמה שפויה של 90 אלף או פחות לצרכן הפרטי. וגם לא לקנות רכבים דפוקים מהליסינג.
משה | 15.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת