אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המפרסמים בישראל לומדים מהספאמרים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
"לשבור את מחסום האדישות של הצרכן"? לא בכח ידידי, אלא במוח - ללכת לקראת הצרכן
חברות הפרסום הביאו את הצרכן לפתח אנטי מובנה למסרים שיווקיים ופרסומיים. חברות הפרסום בישראל, הן ללא דמיון, שאר רוח ויצירתיות, ובטח ובטח ללא כוונה לתת איזשהו ערך אמיתי לצרכן שטורח להקליק על באנר או לצפות בפרסומת בטלוויזיה. תהיו יצירתיים, תתנו ערך אמיתי ותראו איך הצרכנים מקשיבים לכם וקונים את המוצרים של הלקוחות שלכם. עד אז, אתם עובדים עליהם ועלינו.
עייף | 24.09.09
4.
בדיוק מה שטכנולוג אמר. מה אתם כלכליסט מבלבלים את השכל למשתמשים?
העיקר לייצר כתבות? פישינג זה דבר אחד ועזרה למשתמשים זה דבר אחר. אני בעצמי הייתי הולך לקנות כמה וכמה דומיינים לכסות על שגיאות הקלדה אם שם הדומיין שלי מועד לטעויות. בבקשה- אל תבזבזו את הזמן שלי. כתבה שלמה שקראתי לריק (ועוד הגבתי עליה :| )
שלומי אסף | 23.09.09
2.
יש כאן בלבול מונחים
לא שחברות הפרסום נמנות על הל"ו צדיקים, רק שהחוק שצויין בכתבה נועד למנוע מצב של רכש דומיינים המבטאים שם של חברות ופרטים ואח"כ מכירתם לגורם הנושא את שם הדומיין, או לחלופין מטרות פישינג וגניבת טראפיק - ולא למניעת ספאם או קמפיין כזה או אחר עולה השאלה האם זכותם של האתרים גם על כתובות שגויות וכאן חסרה תגובת האתרים, ובחרו לראיין את אנשי הפרסום בלבד וחבל.
טכנולוג | 23.09.09
1.
סמנכ"ל קריאייטיב? בזה אתם מתעסקים?
מבלי לפגוע באף אחד, נראה לי פשוט לא רציני שחברת הפרסום מס' 1 בישראל מתעסקת בזוטות. כיום הגולשים כמעט ולא מקלידים כתובות, לכולם יש מועדפים, הדפדפן זוכר אתרים בהם ביקרנו לאחרונה באמצעות ההיסטוריה. במידה ומקלידים בטעות, אז מנוע החיפוש ברירת מחדל שלנו כבר יעשה את העבודה. ככה שללכת ולהשקיע קמפיין המבוסס על שגיאות הקלדה נראה לי בזבוז של כסף מטורף. עוד תעבורה לאתר? נו באמת, במקרה הטוב אולי עוד 20 גולשים ביום. מפתיע עד כמה חברות הקריאייטיב חסרות דמיון ומעוף בכל מה שקשור לאינטרנט. בפעם הבאה שתרצו ייעוץ בנושא ותרצו להגדיל את התעבורה לאתר תפנו אליי במייל: go123456@walla.co.il ותחסכו הרבה מאד כסף
ירון-אשדוד | 23.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת