אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המלונאים הטורקים חוששים: "ייתכן שנצטרך לשוב לישראל - ולעודד התיירות"

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
נופש בטורקיה
לא מזמן חזרתי מנופש בטורקיה עם זוגתי שתחייה. 4200 שקלים עלה התענוג, מיום חמישי וחזרה לארץ ביום שני בלילה (כלומר 4 לילות בתרגום לעברית) כולל טיסות, במלון 5 כוכבים מפואר, הכול כלול, אוכל מצויין ובכמויות, הופעות בידור, פעילויות, חוף ים נקי. סיפרתי לכל מי שרצה לשמוע שם שאנחנו ישראלים. שום שינוי ביחס. היה שם אפילו בחור אחד שבמקור נולד בארץ (באחד ממחנות הפליטים) שדיבר איתנו עברית והיה מאוד אדיב. איפה יש דברים כאלו בארץ? מי שימצא שיפרסם. אני לא מצאתי. למה לי להוציא כ"כ הרבה כסף על מלונות יקרים להחריד בארץ? אני סה"כ צעיר, מרוויח 6000 בחודש טוב. באותו מחיר בארץ הייתי ישן אולי בבית ספר שדה בעתלית ואוכל שעועית מקופסא. אני בטוח ומשוכנע שרוב האנשים שחטפו קללות מסוחרים שם כנראה התנהגו בישראלית טיפוסית. ומי שלא (ויש גם הרבה כאלה) שסתם ספגו קללות - ובארץ לא נופלים לפעמים על פסיכים? אני מסכים שחרם צריך לעשות על תעשיית המלונאות בארץ. אמנם ארוחות הבוקר מפנקות, אבל מה עם שאר היום? כמה כבר יעלה לכם לספק נשנושים לאורך כל היום? חומר למחשבה
כולם | 19.10.09
47.
אסור לנסוע לשם - בגלל הבטחון האישי
לחרם הישראלי על טורקיה אין שום משמעות. רק 4% מהתיירות הנכנסת בטורקיה מגיעה מישראל. קראתם נכון, "המעצמה" שנקראת ישראל מהווה רק 4% מהתיירות הטורקית. אז מדוע הטורקים הגיעו לישראל כדי להחניף לנו בפעם הקודמת? התשובה פשוטה - הם לא. ישנה ירידה בכמות התיירים שנכנסת לטורקיה מכל העולם, וישראל היתה רק תחנה במסע כלל-עולמי שעשו המלונאים הטורקים. לאחר שעזבו את ישראל הם נסעו גם לגרמניה, אנגליה, וכו'. אז למה לא לנסוע לטורקיה? בגלל הבטחון האישי. ישנה סכנה אמיתית שאיזה מטורף - שצפה בסדרה האנטישמית או שמע את דברי ההסתה של ראש הממשלה שלהם - ייקח את הדברים צעד אחד קדימה ויפגע באחד הישראלים הנופשים שם. המרחק בין דיבורים למעשים הוא קצר מאוד. לא אתפלא אם משרד החוץ יפרסם בקרוב אזהרה חמורה לגבי ביקור בטורקיה. ישראלים יקרים - החיים שלכם שווים יותר מ 200 דולר. שמרו על עצמכם ואל תסעו לטורקיה.
יעקב פיטוסי | 18.10.09
45.
כן חרם ! לא על חו"ל ! חרם צריך להיות על המלונות הגזלנים בארץ.
נמאס שהמקום שאני מרגיש בו הכי דחוי הוא דוקא במלונות בארץ. ובעלי הצימרים הגזלנים. רואים בעיניים שלהם שאני רק קופה רושמת. מילא אם עבור ההון הם היו נותנים שרות. מילא אם עבור ההון היו נותנים תמורה. אבל לא תמורה ולא שרות. אולי עדיף לותר על תורכיה בשלב זה. אבל לנפוש בחו"ל חופשי ולצפצף על הגזלנים בארץ.
א | 18.10.09
44.
מדינת ישראל יכולה לעשות דבר פשוט מאד - לא לתת אישורי נחיתה והמראה לטיסות לטורקיה וממנה
למה להשאיר את זה בידי אזרחים? יש פה נושא לאומי חמור של מדינה שמערערת על כל מה שיקר לנו כולל הצהרות ונסיון הכפשה כלפי ישראל בשקרים נבזיים של ארדוגן או ארדואן או מה שלא יהיה השם שם האיסלמי הקיצוני. המדינה צריכה להפסיק לאשר נחיתות מטוסים טורקיים בארץ ולהפסיק טיסות לאתרי הנופש שם.
לקצץ את הכנפיים לטרור הטורקי | 18.10.09
43.
זו בגידה במדינה וחייליה ואזרחיה בוז למי שממן את אוייבנו תחפשו יעד אחר גם משהב"ט
כבר לפני 14 שנה פעם ראשונה שיצאתי מהארץ היה לאנטליה היו לי מספר מקרים אנטישמים " אתם היהודים !!!! אפילו בשדה תעופה ביום החזרה הייתי בהריון וקופצים שם ילדים לקבל כסף להוביל המזוודות עד לכניסה התנפלו על המזוודה שלי וסירבתי כי היו גלגלים למזוודה ולא היה לי בעייה להובילה וכתשובה קיבלתי "שהפלשתינים יהרגו אתכם " זה הלם בי ולא התפלאתי שראיתי את מטוס אל על גולש לשדה ירדו לי דמעות שטוב שחוזרים למקומנו.טוב שיש לאן לחזור ולא נקבל שינאה על לא עוול. זו מדינת אוייב אנחנו רק מסמאים את עינינו מילדות מזינים אותם כמו בעזה לרצות את דמנו .היה עוד ילד בחנות שפנה לחברה שלי צריך לטפל בכם היהודים" ואתם לא רוצים לקלוט כצאן לטבח במו ידנו אנחנו מובילים עצמנו בימים אלה לטבח הנורא. כבר אז עלו הקיצונים והמדריכים לא רצו לדבר פוליטיקה פחדו. ומישרד הבטחון שלנו מסמא עיניים העיקר הכסף מיליוני דולרים של שונאים קונים מאיתנו נשק שישמש נגדנו . לפני 14 שנה התחיל התהליך והיום בעיצומו ומנהיגנו מוכרים לנו לוקשים על יחסים .כדי להמשיך למכור להם נשק שהועבר כבר לסוריה בודאות. אני לא פסימית מציאותית המשחקים האלה עוד יכו בפנינו מוות בגדול. לצערי יש לכם עסק עם בני דת צמאי דם עשו היה ציד כן??מי שרוצח בקלות חיות מגיע בקלות לבני אדם כבוד המשפחה כמה אחיות נשים ילדות נירצחו על ידי אב אח דוד סתם כי חשבו.. אז אחת כמה וכמה אוייבים.הם שחטו מיליונים ארמנים ואנחנו הצבועים ביום שהוצאנו אמת זאת מספרי ההיטוריה בהוראת טורקיה. בגדנו בעצמנו בעמנו והבאנו את עצמנו להיום בוז למנהיגנו ולמשרד הבטחון שנתן ונותן יד לכך עד היום ולא מדבר בהחלטויות עד כאן לא עוד סיכה.
סוניה | 18.10.09
41.
איזה נתח מהווה התיירות מישראל אצלם?
הרי זה הנתון הכי חשוב. נניח שאיש מישראל לא יגיע לטורקיה, האם תרשם אצלם צניחה של 4% בסה"כ לינות תיירים או של 40% ? אולי של 75%? זה הנתון הכי רלוונטי שהרי המוטיבציה לא ליסוע תלויה בסיכוי שלי להשפיע/לפגוע. מזמן אני לא נוסעת כי כבר הרגשתי את השנאה שמתחת לצביעות. יש מקומות יפים יותר באותה רמת מחירים (בולגריה). אני מודה שהכל כלול לא ממש מתאים לי. אני לא אוכל הרבה ממילא (בריאות) ולא אוהב להתחכך במי שבאים לשבוע.
שרי | 18.10.09
39.
אני, סוכנת נסיעות קוראת לחבריי סוכני הנסיעות.
מנסיון של שנים, אנחנו יכולים להשפיע על השוק הישראלי, בואו נמכור יעדים אחרים, נשבר כבר מהחרם התורכי ומהאנטישמיות שלהם. בפעם קודמת, כשרדואן התורכי דיבר נגדנו, התחילה מגמה של חרם אבל אז, במהירות הבזק, הגיעו התורכים ואורגן ערב מפואר במלון דן והמלונאים התורכים התחנפו אלינו, נתנו מתנות והאכילו אותנו בארוחה יקרה והופס, השתנתנה המגמה והתיירים המשיכו לזרום לשם. בואו נכה אותם במקום שהכי כואב להם.נשבר כבר להיות הקורבן של המנוולים האלה.
סוכנת נסיעות | 18.10.09
37.
31 אתה טועה, סוכני נסיעות לא יחרימו - אנחנו צריכים להחרים סוכני נסיעות שמציעים
ורק אז, כאשר הם יראו שאנחנו מזמינים רק אצל סוכנים שלא מציעים טורקיה, הם יפסיקו לפרסם דילים באנקרה הכוללים גידוף יהודים ועוד מפניניהם של הטורקים. מי האידיוטים שמקבלים סטירה ולא רק שהם מושיטים את הלחי השנייה, אלא גם את הארנק? הם לא למדו מההיסטוריה, שמי שהמציא את "הושטת הלחי השניה" גמר צלוב אצל הרומאים?
לנסוע לטורקיה | 18.10.09
36.
לא צריך אותם ואת דעותיהם ואת שינאתם
די לא לומדים עם קשי עורף זה לא מילה זה מציאות הכל בכוח הכל ברע כמו סיני ככה טורקיה מה נסגר איתכם ,הם הצהירו שאנחנו רוצחים אז א.הם לא יהיו מתווכים בשום דבר שקשור לישראל וב. אין לישראלים מה לחפש שם בתוך לא עסקים ,ישראל יכולה ליבש אותם והם יחזרו לתקופת האבן וככה צריך ,תפתחו את העיניים איפה שיהודי נוגע יש ברכה אז לא לנגוע שם יותר
אסף ראסטה | 18.10.09
31.
סוכני הנסיעות הם הראשונים שצריכים להחרים אותם!!!!!
אם סוכני הנסיעות לא יקנו מהתורכים חבילות נופש, לא יעודדו נופש בתורקיה, הכל יראה אחרת. סוכני יקרים תתחילו לעודד נסיעות לארצות קצת יותר ידידותיות ותוזילו מעט את המחירים, מה גם שהתורקים יראו שאנחנו לא קונים מהם אולי הכל יראה קצת אחרת ונשאר עם הכבוד שלנו. שאלה קטנה לסוכני הנסיעות : האם אין לכם בנים / משפחה שהם חיילים? אין לכם בושה להשפיל אותם בכך שאתם מוכרים חבילות לארץ ששונאת את חיילינו היקרים מכל!!!!!
יעל  | 18.10.09
29.
חדל להתבזות!!!
אני קורא לכל הישראלים - הפסיקו להתבזות!!! המחיר נראה אטרקטיבי ,אבל הוא לא... השנאה היא עצומה ,וזה רק עניין של זמן עד שאיזה מטורף יעשה מעשים וירצח בדם קר ישראלים,האם גם אז המחיר יהיה אטרקטיבי? האם ליחס המשפיל שאנו חווים בטורקיה בתור מטיילים אין מחיר? יורקים עלינו ואנחנו אומרים זה גשם,הגיע הזמן לעשות מעשה ,לא להגיע לטורקיה,גם אם המחיר יהיה נמוך מיעדים אחרים. החיים שלנו שווים יותר,ובטח ובטח הכבוד שלנו...
בנימין | 18.10.09
27.
איבדנו את הכבוד.
מתי יבנו מנהיגנו ואזרחינו שאנחנו חיים באיזור של עמים מוסלמים שהעיקר אצלם לשמור על הכבוד אם זה כבוד המשפחה אם זה כבוד הלאומי וכו. אנחנו עם שמאז מלחמת ששת הימים ולפני כן איבדנו את הכבוד בעיקר המנהיגים. הערבים מסביב בזים לנו הם לא מפחדים יותר מאיתנו הם לא מעריכים אותנו הכל בגלל איבוד הכבוד העצמי. נוסעים למובארך כאילו היה הידיד הכי טוב שלנו אבל הוא לא בא אלינו ואנחנו שותקים. מפנים שטחים כמו גוש קטיף בלי שום הסדר מדיני סתם כך. בטפשותנו חשבנו שאנחנו מתעסקים עם השוויצרים. העולם נגדנו מאותה סיבה. הארץ כולה ביאוש שאין מנהיגות תקיפה חזקה שתדע להחליט לאן הכיוון שלנו. שנתנהג בחוכמה לא לתת לערבי ישראל להשתולל בלי משפטים. כמו גם לאזרחים ישראליים אבל אנחנו מפחדים. גם בענין ההתנחלויות צריך אומץ ולחתוך. לא לחכות למשיח שיבוא. אחננו לא צריכים שהם הערבים יכירו בנו. הם צריכים יותר שאנחנו נסכים למדינה שלהם. הגיע הזמן לעשות סדר גם מבפנים. מספיק. ודי עם הנהנתנות ולשמור על כסא ולחשוב מה האופוזיציה תגיד. בעיקר שאין אופוזיציה ראויה אלא מתרפסת. צריך לעשות תכנית מאיפוא להתחיל להבריא את המדינה החולה. קודם כל להחזיר את כבודנו כך האויב ייקח אותנו ברצינות ויחד עם זה לתת עונשים כבדים על כל מקרה של אלימות במדינה מכל סוג.
זהבית | 18.10.09
26.
פטריוטיות ישראלית בדוייה
לכל המתלהמים - תגידו ישראל, המדינה הזאת שלכם דואגת לכם? עם כל הקלקולים כאן אפשר לחשוב שבכל זאת גן עדן. נכון שהטורקים אנטישמיים (לפחולא הסורים בחלק הדרומי שהם שמיים) אבל בינינו, עזבו את טורקיה אל תסעו לשם - ישראל מדינה ששוה להילחם עבורה? הרי את הדם שותים לנו פה ותמיד מגישים את הלחי השנייה ולכל מי שחושב אחרת אני לא עוזה זה עדין הבית שלי, אבל המדינה שלי? רק לוקחת ממני מיסים חובות גזענית, סהרורית אלימה ולאומנית ,לא.. זאת לא המדינה שלי. לי יש כאן בית אשה וילדה כל השאר במחינתי לא שייך אליהם. נ.ב. טורקיה מבחינת נופים אחת המדינות היפות בעולם אם לא הכי יפה
אבי | 18.10.09
24.
מתנכלים לישראלים
חזרנו מאנטליה לפני שבוע , הספקנו לבקר בקמר לאחר ש 10 שנים לא ביקרנו שם . בחנות אחת בקמר "יצא " אלינו בעל החנות וצעק עלינו , סילק אותנו מהחנות ולא היה חסר הרבה שגם ירים ידיים ( הגשנו תלונה לשגרירות בארץ , הם מופתעים מהתלונה ) בין יתר הדברים שצעק לעברנו באנגלית . fuck you ' fuck go to your country we dont need your money , fuck you לפחות 10 פעמים . go go go uden microbes גם כשיצאנו מהחנות המשיך לקלל ולגדף בטורקית , האיש היה לבוש חליפה ומעונב . היה מאוד מפחיד ופגיעה פיזית בישראלים זה רק עניין של זמן . אל תסעו לשם ראו הוזהרתם
איציק | 18.10.09
20.
חוויות מביקורי האחרון בטורקיה
הייתי שם עוד לפני עופרת יצוקה יחד עם חברת(בשנות ה20 ). יצאנו מחנות בגדים אחת בלי לקנות לאחר שחברתי לא אהבה את החולצה שמדדה... נאלצנו לספוג "יהודים" ושאר פניני חוכמה בקול רם וכעסני מול כל שאר הלקוחות ולברוח משם ( בפעם הראשונה בחיי הרגשתי מה זה להיות "יהודי") גם ברחוב משום מה קיבלתי את התחושה שאינני רצוי ושוב..זה עוד לפני עופרת יצוקה.. לשם אני בחיים לא אחזור ולאחר ההפגנות (ענק !!) ברחובות נגדנו אני ממליץ לאף ישראלי לא להתקרב לשם .לאחר שביקרתי בדיי הרבה מדינות אני אומר שאין מה לחפש שם בטן גב אפשרי גם באילת וגם בצפון, אולי טיפה יותר יקר אבל לפחות אתה לא מרגיש דחוי.
אסף | 18.10.09
19.
למתלהמים
הייתי בטורקיה פעמיים בחיי, פעם ארבע שעות באיסטנבול בהמתנה לטיסת המשך לסין (2002) ולפני שנה אחת עשרה יום (לא הכל כלול) בטיול. יש מה לראות אז למה להחרים (אנחנו לא אוהבים שהבריטים ונורבגים מחרימים אותנו) אבל יש מספיק סיבות נכונות וטובות מדוע לא לנסוע לשם. אל תשכחו את רעידות האדמה והשטפונות המסוכנים, את היחסים הטובים שלהם עם אירן, סוריה, חיזבאלל וחמס אלה דיים כדי להרתיע מלנסוע לשם ועוד להיות כברווזים במטווח בקלאב !?.
אדר | 18.10.09
18.
מה באמת הטורקי הממוצע חושב עליכם היהודים
אני סוחר בגדים מנצרת. נוסע בעשר השנים האחריונות פעמיים בחודש לטורקיה , כך שאני מדבר טורקית שוטפת ומכיר את הלך הרוח ברחוב בטורקי. אז כך- הטורקי הממוצע הוא מוסלמי אדוק וזהותו הדתית קודמת לכל דבר אחר והוא מזדהה עם הפלסטינים בקטע הזה וגם שונא אותכם ממעמקי נפשו בגלל המצב כאן. לגבי התיירות שלכם הטורקים חושבים שאתפ היהודים לעולם תרדפו אחרי הכסף ועל כן תמיד תגיעו לטורקיה בשביל לחחסוך כמה גרושים.
אחמד עבד אלגני | 18.10.09
16.
זה לא מוזר שיו"ר איגוד המלונות באנטליה הוא ישראלי?
עכשיו הכל ברור. יו"ר איגוד המלונות באנטליה הוא ישראלי והכל אינטרסים כלכליים. הוא יגיע לפה לארץ לשכנע ישראלים שהמצב לא גרוע ויישסעו לנפוש בטורקיה כדי לנפח את כיסיו המתרוקנים לאט לאט. גועל נפש. אל תסעו לטורקיה. תעודדו תיירות פנים. המדינה במשבר כלכלי וגם לאומי-ערכי!!
ר.ב.י | 18.10.09
13.
לא לקנות מוצרים מתורכיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם חרם אז עד הסוף ,אתם יודעים כמה אנחנו רוכשים מהתורכים האלה שסונים אותנו אנחנו קונים רכבים "יפניים – תורכיה , אירופים – תורכיה ,קוריאנים – תורכיה" למה לסבסד תעשיה של מדינה שסונט אותנו אתם חושבים רק תיירות אבל תבדקו כמה דברים אנחנו קונים מתורכיה – גם אלקטרוניקה טלוויזיות ,מערכות אודיו הרבה מאוד דברים וזה צריך להתחיל אצל הסוחרים להפסיק לקנות מוצרים תורכיים נקודה.
אני  | 18.10.09
11.
ניגוד עניינים
אני הייתי מציעה לסוכני הנסיעות הטורקיים שלא להגיע לארץ כל כך אכזרית פן יתאכזרו גם אליהם. איך הם יכולים להיות בטוחים שמדינה כה אכזרית לא תתנכל להם כאשר יגיעו אליה ? ומדוע שממשלת טורקיה לא תוציא אזהרת מסע לישראל ? הלא מסתובבים פה בעיקר רוצחי ילדים והם מסתובבים חופשי ברחובות עם מדיהם ונשקם? אם דעתם עלינו שונה, ואם טורקיה היא מדינה נאורה ודמוקרטית, שלא כמו ישראל המושמצת, מדוע שלא יצאו נגד דברי נשיאם או ראש ממשלתם וינקו תחילה את שם ישראל שם בטורקיה? רק כך נדע שהם רוצים אותנו ולא את כספנו.רק כך נדע כי חיינו לא בסכנה לאחר כל ההסתה הפרועה.
מיכל | 18.10.09
9.
אין !!!!!
עד שמלונות בישראל יגיעו לרמה של הטורקים נהייה בני 100 ונחפש קבר. אילת אתם אפסים שאין כדוגמתכם, מחיר גזל שרות 0, טורקיה נותנים שפע שאין כדוגמתו בעולם כולו, במחיר מצויין, הבעיה שסוחרי החדרים גוזרים עלינו קופונים של 100% בכל עסקה. הם קונים חצי מלון בחורף ומוכרים לנו בכפול.
שאול | 18.10.09
4.
נופש בטורקיה - לא כדאי !!!!!!!!!!! הייתי שם, האמינו לי הם שונאים אותנו, יש לי תחושות
ואינטואיציה מצויינים, הרגשתי את השנאה שלהם ואת חוסר שביעות רצונם מכך שאנו מתארחים במלונות אצלם!! הם רוצים רק את הדולרים שלנו ותו לא!!!! במחיר ששילמתי אפשר היה לנפוש ביוון , ספרד ואפילו בצרפת. אז אנא, מכל אלו שעוד חושבים לנפוש בטורקיה, חבל על הזמן והכסף שלכם, יש מקומות אחרים יפים יותר, ידידותיים יותר, ומסבירי פנים יותר!!!! הבנתם את זה ישראלים נכבדים!!!!!
ישראלה | 18.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת