אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברות הליסינג מורידות מחירים בשיעור של 5%-8%

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
למגיבים 17 ו -24 , כל כך שקוף שאתם לוביסטים מטעם חב' הליסינג !
מן הראוי הוא להזדהות מראש כדי שהקוראים ידעו להתייחס בהתאם לתגובתכים המפורטות וה'מקצועיות'. לגופו של עניין, לפי חשבון פשוט ניתן להצביע בוודאות על רווח נקי של כ900 ש כל חודש לטובת אחזקת רכב פרטי . המלצתי החמה לכל המתלבטים- לכו על זה !
המנוסה | 28.02.10
25.
מי שמקובע מפסיד
הקטע המדהים ביותר הוא שלמרות שיש היום הפרש של כ 30,000 ש"ח נטו בין ליסינג תפעולי מלא לבין ליסינג פרטי/מימוני + ביטוחים ותחזוקה, הישראלי הממוצע עדיין מקובע על הפטנט התפעולי שבו "הכל כלול" ואינו מפנים שהכסף שלו פשוט יורד לטימיון. המספרים מדברים בעד עצמם....אבל כרגיל אפקט ה"עדר" יודע יותר טוב מכולם....ושאף אחד לא יעיז לומר לו אחרת בהצלחה
אחד שיודע | 27.02.10
24.
עבד הייטק שמקבל לפי שעות ושעות נוספות חייב ליסינג
כי הסיכון להתעסקות עם רכב מעבר לנדרש עולה הרבה כסף. בואו נאמר ש*בממוצע* צריך יום בשלושה חודשים להתעסקות עם רכב (תאונוות+משפטים, טסט, רישוי, קניה ומכירה, בדיקה לפני קניה\מכירה) כלומר שליש יום בחודש לפי משכורת של 20 אלף = כ-300 ש"ח בחודש הפסד במשכורת. שלא נאמר שלמכור היום רכב בשוק אם אתה נראה כמו חננה ויש לך פרצוף של פראייר = להוריד 10% מהמחירון. רוב הסיכויים שתמכור לסוחר בטרייד אין ועוד רכב עם קילומטרז' גבוה = 10 אלף מתחת למחירון על שלוש שנים = עוד 300 ש"ח בחודש. יצאנו עם 600 ש"ח בחודש תוספת על עלות אחזקת רכב פרטית. ועוד בליסינג מקבלים שטיפה חינם ושירות עד הבית\עבודה.
בעל הפתרונים | 27.02.10
23.
תגובה ל- 11 - אתה לא חושב שהגזמת קצת???
הלוגיקה שלך נכונה- אבל מתחת אותה קצת יות מדי... ההנחות שאתה נוקב בהן מוקצנות ואם היית בתחום היית יודע שדלק מוטורס (מזדה 3) אינה בין היבואנים המובילים בנושא ההנחות... מעבר לכך תוסיף את עלויות האחזקה, רישוי , ביטוחים, רכב חליפי שירותי נהגים , מוקדי שירות ועוד - היית רואה שלא זול לתחזק רכב ליסינג. בסיום העסקה ואם ישל לחב' הליסינג מזל היא תקבל רכב עם כ- 75K-80K ותמכור אותו ב- 15-20% מתחת למחירון ( אחרי עלויות השבחה, נקיון אחסנה , מימון , מכירה ועוד'). במקרה הפחות טוב , אבל לא פחות שכיח, יתקבל "פח זבל ממונע" , עם כ-100K-150K ק"מ עם דפיקות ושריטות מכל הכיוונים, שיימכר גם ב-30% מתחת למחירון.
איש ליסינג ותיק | 27.02.10
21.
מחיר לרכב בליסינג
רק לפני כמה חודשים שמענו את הספרה 2700 ש"ח לחודש לרכב ליסינג בעסקה ממוצעת. אין כמו כוח השוק והתחרות. נכון שהמחיר הנמוך לא משרת את המשתמש, כי למרות עליית מחירי הרכבים ותחזקתם, חברות הליסינג הצטרכו להוריד עלויות כדי להמשיך לשמור כמעת על אותו מחיר החודשי מלפני שנה, הורדת העלויות כמעת תמיד בטיב תחזוקת הרכב. עוד בשנת 2010 כמעת ולא הורגש השינוי בין שיטות תשלום המס על הרכב הצמוד, ההפרש כ60 ש"ח בחודש, זאת הסיבה שלכולנו קשה לוותר על הרכב הנוצץ, טיפול מפנק וקריעת הניילון כול שלוש שנים נכון, יש רצון של הממשלה בהקטנה משמעותית ברכב הצמוד ומעבר לרכב הפרטי והגדלת הנסועה בתחבורה הציבורית. רק שהביצוע , אם בכלל, ייקח עוד הרבה זמן.
איתן וכקמן | 26.02.10
19.
רק לא ליסינג
יש להפנים כי הליסינג לא משתלם לעובד הן מבחינה כספית והן מבחינת הנוחות. כיום התשלום לעובד עבור רכב ליסינג הוא כ-3,500 ש"ח נטו, לא כולל הפחתות של תנאים סוציאליים. כיום ניתן לקחת הלוואה לרכישת רכב חדש עם השקעה ראשונית של 25,000 ש"ח ותשלומים של 1500 ש"ח כל חודש ל-5 שנים. ההוצאות החודשיות הנוספות הן כ- 1500 ש"ח (דלק וכ"ו) . כך שההוצאה לחודש היא 3,000 ש"ח. בתום 5 שנים נשארים עם רכב ששויו כ- 60,000 ש"ח . בהפחתת הההשקעה של 25,000 ש"ח נשאר 35,000 ש"ח . כלומר סה"כ חיסכון לחודש של כ- 800 ש"ח ביחס לליסינג . לגבי הנוחות, מהנסיון המר שלי (בחברת אלבר):1. הרכב החלופי שקיבלתי בזמן טיפול היה מתחת לכל ביקורת, היה ממש סכנה בטיחותית לנהוג בו.2. כל דבר שנפגם באוטו עקב שימוש סביר הצריך תשלום השתתפות עצמית.3. תיקוני פחחות שנסדקים תוך שבוע ושילמתי עליהם השתתפות עצמית והדובדבן 4. בהחזרת הרכב, על כל שריטה קטנה שסבירה לאחר 3 שנות שימוש - משלמים . כך יכולים להגיע לתשלום של אלפי שקלים. => בקיצור אל תתפתו, קנו רכב פרטי איכותי ותשיגו לעצמם גם חיסכון ניכר וגם נוחות
גג | 26.02.10
17.
ל 11 המספרים שלך בכלל לא בכוון
ההנחה שאתה חושב שמקבלים חברות הליסינג היא לא נכונה רכבים עם ק"מ שהוא יחסית גבוהה ואלו הם רוב הרכבים הם מוכרים בין 20% ל 30% יש להם הוצאות גדולות של אחזקה של כוח אדם ומיתקנים אני לא אומר שהם לא מרווחים אבל הם מרווחים הרבה פחות ממה שאתה חושב
דני | 25.02.10
15.
5 - אני מבין אותך לגמרי, גם אין טעם לנסות להתקבל לקבע בצה"ל
חשבתי לנסות אבל אז הגעתי למשרד הראיונות וראיתי שהתור משתרך 4 פעמים מסביב לבניין. נראה כאילו כל המדינה רוצה להגיע לקבע! אני לתומי רק שומע שאנשים שונאים את זה, שהתנאים זבל, אתה עובד ימים ולילות, שבתות וחגים (ואין כזה דבר הכרה בשעות נוספות), אין זמן למשפחה אין זמן לכלום וגם לא נותנים לך רכב בהתחלה. בקיצור, אומרים שזה חרא עבודה ושבסוף אף אחד לא מעריך אותך. ובכל זאת, כל עם ישראל ואשתו מנסים להגיע לקבע... מה שאומר שאסור לסמוך על שמועות והשמצות. אגב, אין לי מושג איך בצה"ל עומדים בעומס המיון, אבל לפחות כל הכבוד להם שהם נותנים שכר והטבות שמאפשרות לישראלי הממוצע להתקיים במדינה בלי להרגיש כמו איזה עבד במכרות פחם.
אייל | 25.02.10
12.
תחבורה ציבורית
לאחר כמה שנים בהן השתמשתי ברכב ליסינג בתל אביב החלטתי לנסות לעבור לתחבורה ציבורית . עד כה הנסיון צלח . שכחתי מממצוקת החניה והדו"חות . גיליתי שהתחבורה הציבורית לא רק זולה אלא גם זמינה . אני נוסע באופניים מדי פעם כך שאני תורם גם לאיכות הסביבה . שלא לדבר על תוספת השכר בנטו . לא יודע עוד כמה זמן הניסוי יימשך אבל מציע לאנשים לפעול בדומה .
צופה מהצד | 25.02.10
11.
"עלות הפסד"? באמת??
הכל בלוף - אנסה להסביר: נניח שחברת ליסינג רכשה מזדה 3 מהיבואן בכ-80K ש"ח (ידוע שחברות הליסינג מקבלות כ-30% הנחה על מחיר המחירון). לאחר שלוש שנות תשלום של 2,300 ש"ח היא כיסתה את עלות הרכב (ואף למעלה מכך) ואז היא מוכרת את הרכב במחירון לוי יצחק (שמבוסס על מחיר הרכישה לאדם פרטי ולא על מחיר המכירה לחברת ליסינג) שזה כ-70K ש"ח. יוצא שהחברה הרוויחה כמעט את מלוא שווי הרכב בתוך 3 שנים. איך בדיוק היא הפסידה?? הכל בלוף על גבם של הצרכנים. אגב, למי שתוהה כיצד היבואנים עומדים בהנחות הענק שהם מעניקים לחברות הליסינג, מוזמן להירגע. היבואנים פשוט מגלגלים את ההנחות על הצרכנים הפרטיים שמשלמים הרבה מעבר לשוויו הריאלי של הרכב (כך למשל, אם במקרה רגיל מזדה 3 אמורה היתה לעלות 95K ש"ח לאחר מס ומרווח סביר ליבואן, היבואן מוכר אותה בכ-80K ש"ח לחברת הליסינג וב-120K ש"ח לצרכן הפרטי). פשוט, חכם ואכזרי.
אחד | 25.02.10
10.
המדינה רוצה להרוג את הליסינג
המדינה מעלה מיסים בתחום הליסיניג כדי להפסיק את החגיגה . הוכחות: - שווי רכב למס - עלות יותר גבוהה לעובד - בשנה הראשונה זה סביר - מה קורה לעובד שיש לו רכב בן 5 או 3 בליסינג - הוא משלם אותו מחיר כאילו יש לו רכב חדש - מתישהוא אנשים יבינו שזה לא כדאי "רפורמת " מס רכב ירוק - מחירי הרכבים עלו המדינה שומרת על מחיר דלק גבוה למרות שניתן ליבא דלק בשקל לליטר ממצרים הפתרון - לקנות רכב בן 4-5 שנים בעלות של 50K או ליסיניג מימוני (שלא מתאים לעובדי הי טק בגלל חוסר ביטחון תעסוקתי)
 | 25.02.10
6.
הליסינג יפול בסוף ובגדול
רק בגלל עליית שווי הרכב לאחרונה . בסופו של דבר עבדו על העובדים והכפילו את שווי הרכב . נכון להיום לרוב הרדול של העובדים כבר לא כזה כדאי לקחת רכב צמוד והמיסוי הגבוהה והודרת השכר של המעסיק בתמורה לרכב כבר כמעט ולא משתלמת . בתור איש הי טק שנוסע כמה שנים ברכב צמוד אני בכל אופן שוקל ברצינות להחזיר את האוטו וזו לא סתם קלישאה . המבול עוד יגיע . הצרה היא שהממשלה שרצה כל כך מהר להכפיל את המס לא דאגה לאלטרנטיבות אחרות כמו תחבורה ציבורית יעילה וזולה או הורדת העלויות על רכבים פרטיים. הכל עלה הכל יקר יותר ובסופו של דבר שום דבר כבר לא משתלם ואם אתם שואלים אותי מישהו שבא ממעמד הביניים בסוף גם לא ישתלם לעבוד בארץ מרוב מיסים ויוקר מחייה .
דני | 25.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת