אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - BDI: ענף הליסינג הכניס 5.8 מיליארד שקל ב-2010

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
עד שכל בעלי הליסינג לא ישבתו ולא ייקחו רכבים
שום דבר לא ישתנה, כי הם למעשה חלק מאלו שמשלמים את המחיר. חברות הליסינג מקבלות את הנחה עצומה במחיר כך שאפילו כיום, הן מוכרות רכב חדש עם 0 ק"מ באותו מחיר של היבואן, איזה אבסורד. אבל אם נחזור למקבלי הליסינג, הם פשוט צריכים לדרוש מהחברות/אוצר שם ישלמו לפי ערכו האמתי של הרכב שהוא כ-20% פחות מהערך המחושב עבורם בתשלום החודשי. רק אז, שוק הליסינג יהיה בגודלו הראוי וכל האזרחים ייהנו ממחיר נמוך בכ-10,000 ש"ח לפחות לכל רכב משפחתי ממוצע.
רון | 05.04.11
2.
ואלהה אני מרוצה מהתחרות שיש בין חברות הליסינג
לא סתם שהענף מתפתח, כל פעם חברה אחרת יוצאת במבצע אחר, והתחרות המשוגעת הזו טובה לצרכנים!! לאישתי קניתי סיריון חדשה יחסית במבצע רכב בשקל באלבר, ואין לי ספק שאת הרכב הבא שלנו נקנה גם בליסיניג בהתאם למבצע הכי טוב, נראה ששוק המכוניות הולך לכיוון הזה, והולך לו. תחרות חופשית= מחירים טובים ללקוח.
מאור | 04.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת