14. עיר ללא תכונות - הרצליה הרצליה היא עיר ללא תכונות, תכונתה העיקרית קרבתה לתל אביב. מצטרף למגיב מס' 2 בעניין תשתיות ירודות, פקקים אין סופיים ונהגים צופרים כמו בקהיר. מרחיבים עיר ומשאירים תשתיות של עולם שלישי. ברוך | 11.02.17 (ל"ת)
13. מהזאת אומרת התכנית נמצאת בשלב הכנה ? אם התכנית אושרה ע"י הועדה המקומית,אז מה עכשיו שלבי הכנה ? ובכלל. כתבה עקומה כי מדובר על איחוד וחלוקה של כלל בעלי הקרקעות וכל נושא הרכבת ובניני ציבור,בריאות וחינוך נלקחו בחשבון. כל בעל קרקע יקבל את המגיע לו באופן יחסי ליחידת השטח שבבעלותו וללא שום קשר להפקעה כזאת או אחרת.סתם מבלבל במוח. מושיקו | 10.02.17 (ל"ת)
12. ל-4 אדמת מנהל זה לא "רכשת" ל-4 אדמת מנהל זה לא "רכשת" ל-4 אדמת מנהל זה לא "רכשת" | 09.02.17 (ל"ת)
10. למה לעשות רע להרבה אנשים שהשקיעו וחיכו כדי לבנות אם חייבים את הרכבת צריך למצוא את התווי עם הכי פחות נזק לאנשים אני | 09.02.17 (ל"ת)
9. אין שום סיבה שהרכבת תעבור בשטחים פרטיים! רוצים לאשר תוואי בשטח פרטי? תבנו מתחת לאדמה! דני | 09.02.17 (ל"ת)
6. מה זה "כאילו היתה להם קרקע חקלאית" יש להם קרקע חקלאית! זה מה שהם קנו ואם הם התפתו לספקולציות זו בעיה שלהם. אמיר | 09.02.17 (ל"ת)
5. לכל בעייה יש פתרון - רק אם רוצים כמובן כרגע יש רק חול... בכל מדינה נורמלית היו חופרים קו רכבת תת קרקעי ובונים מעל.. וואוו - איזו המצאה.....!!!!???? אולי שמישהו יתפוס את הראש ויחשוב כמה צעדים קדימה? נירו | 09.02.17 (ל"ת)
4. קרקע לבניה אני רכשתי לפני 30 שנה קרקע חקלאית , היום בונים עליה עשרות אלפי יחידות. מה שמקבלים מהמנהל זה 6,000 ש"ח לדונם באם מדובר בגידולי שדה באם מדובר בפרדס אזי מקבלים 30,000 ש"ח לדונם. לכל אלא שחושבים שיתעשרו מחכה אכזבה מרה ומי שקונה במיליונים או עשרות ומאות אלפי שקלים, יזכה לפיצוי של אלפי או עשרות אלפי שקלים בודדים ממליץ לא לקנות קרקע חקלאית בתהליכי הפשרה מכיר מישהו שקנה קרקע ב-400,000 ש"ח ויקבל 30,000 ש"ח חבל לכם על המאמצים מבין | 09.02.17 (ל"ת)
3. מישהו לא עשה חשבון אפילו אם לא תהייה בכלל רכבת קלה, עלולים בעלי הקרקע להפסיד את רוב כספם. התכנית שקיבלה אישור עד כה מדברת על הפקעה של 68% לצרכי ציבור. כך שחלקה ש"שווה" היום (לפי מכירות לטמבלים) 6-8 מיליון ש"ח תישאר עם 32% מזה תקח העיריה עוד 50% מס השבחה. בקיצור, עיסקה צולעת עד נכה שהעשירה רק את המתווכים. קורא | 09.02.17 (ל"ת)
2. הרצליה העיר , הפקקים והצפירות כתושב חדש בהרצליה מרכז אני יכול לומר שיתרונה היחיד של העיר הוא קרבתה לתל אביב, למרות פתיחת המשך איילון הפקקים בבוקר ביציאה מהעיר הם איומים ויציאה ממרכז העיר לאיילון לוקחת לפעמים 30-40 דקות, גם הנסיעה בעיר פקוקה וטורדנית, והנהגים חסרי הסבלנות צופרים כמעט כמו בעיר בהודו, רעש קקופוני מטורף. מכוניות חונות באופן שמפריע לתנועה דווקא בכבישים רעשיים ופקחים אין, וגם הלכלוך בעיר אין מה לספר. בתור ירושלמי שעבר להרצליה עשיתי עסקה טובה ולא יותר, אם היו לי יותר מיליונים הייתי קונה דירה בתל אביב. יואב | 09.02.17 (ל"ת)
1. נקווה שיקבלו פיצוי לפי קרקע חקלאית ולא פרס שפעם אחד ולתמיד יבינו שהאינטרס של כולנו זה שקו הרכבת הקלה יעבור והפינוי יהיה מינימלי ולא לפי ספקולציה כזו או אחרת. נוגס | 09.02.17 (ל"ת)
שמים פס על חוף התכלת
15 תגובות לכתיבת תגובה