9. למגיב 5 ישראל עוד לא פיתחה רכבות תחתיות שבכל המדינות עולם שלישי הם כבר יש שנים תחבורה רכבות נורמליות יוסף | 21.01.18 (ל"ת)
7. טעות בכתבה במקרה של ה a40 מדובר בשריונית / טנק קל t27 . ה t60 עוד לא פותח בתקופה המדוברת . איתי | 20.01.18 (ל"ת)
6. לא בתקופת חיינו כטיס של כלי קל וסתם לסבר את הוזן. המנועים האמינים ביותר של התעופה הקלה היו הם מסדרה של רוטקס 912 מחזיקים לפי היצרן כ200 שעות אבל דורשים בדק כל 50-100 זה אומר כל חודש טיפול מקיף. הכלים של התעופה הקלה מושפעים מאוד ממזג אויר ואי אפשר להשתמש בהם ברוחות חזקות ובודאי לא בגשם. ההמראה צריכה מסלול רחב של לפחות 200-300 מטר וצריך להקפיד שיש רק כלי רכב אחד על המסלול. המטיס צריך להיות טיס או רובוט מאוד מיומן. ובזמן תקלה לדעת להגיב מהר ומדויק. טוסטוס הטיס | 20.01.18 (ל"ת)
3. כתבה מעניינת ומרתקת! תודה, ניצן! בכלי רכב אזרחי מעופף יש עוד בעיה, פרט לאולו שהוזכרו: מה עושים עם הכנפים והזנב שחיוניים לטיסה. הרי גם כיום בקושי יש חניה לרכב רגיל. הכתבה נהדרת! תודה קפטן. אישימוטו | 19.01.18 (ל"ת)
1. מסוק רכב,או גם וגם יופי של מאמר,נראה שבדובאי כבר יש דיבור על רכישה של רכבים כאלו.(נראה שהדימוי מסרטי בלידרנאר,או האלמנט החמישי מדליקים אותם).אגב,אם מסתירים את הרוטר במבנה מסויים,זה מסוק או רכב מעופף.(נדמה לי שיש מל"ט ישראלי כזה,לפינוי בזמן לחימה).אפשר גם לתכנן את זה כצלחת מעופפת(הלצה אירנית מימי אחמיניגאד) א.ב | 19.01.18 (ל"ת)
צ'יטי לא לבד: המכונית המעופפת טסה כבר יותר מ-100 שנה
10 תגובות לכתיבת תגובה