25. איוניק איוניק מכונית מנצחת. מעבר לטעויות במבחנון המוזר הזה יש לה תא מטען של מעל 500 ל אם גוללים את הכיסוי. נוחה ושקטה בהרבה מהנירו עם תא מטען גדול יותר - אצלנו בעבודה יש את שתיהן והיא בהחלט עדיפה. אחרי 42000 קמ בפחות משנה יש לה אמינות מופלאה. רוצו לקנות זהר | 05.03.19 (ל"ת)
24. יונדאי איוניק נהנה מכל רגע, ממוצע 19-22 בנסיעה משולבת בפקקים, רכב מלא בכוח נוח מאוד. לאחר שנה אני חושב שהיא שילוב מנצח לקהל רכב צמוד. מעסיקים זקוקים לאומץ, רבים לא מבינים שפשוט המעסיק נהנה מהחסכון בדלק. קובי | 28.02.19 (ל"ת)
23. ל-20 אתה מוטעה וחבל פעם אמרו שגם כל מי שישתמש בסלוררי יקבל סרטן, סליחה אבל די לאכול את כל מה שמאכילים אותך יש אינטרסים מאוד גדולים של אנשים שרוצים שתשלם ותקנה דלק מאחורי כל ההמלצות האלו וזה כבר עבר מיליון דיונים שהסבירו בהם שכל הרכבים ההיברידים עוברים בדיקה סופר מחמירה באירופה וגם בארץ, חבל שאנשים סתם עושים רעש משמועות לא נכונות תום | 28.02.19 (ל"ת)
22. בעניין היברידיות וחשמליות כל המכוניות האלו עוברות כל כך הרבה בדיקות תקינות ובטיחות ברמה עולמית שאין שום סיכוי שמייצרות קרינה . יוסי דוידי | 28.02.19 (ל"ת)
21. תיקון קטן לכתבה לגבי האיוניק, המשפט לא נכון, המשטח טעינה קיים גם בדגם הזול יותר. "מערכת מולטימדיה הכוללת וויי־פיי ומאות תחנות רדיו אינטרנטיות, כשהדגם היקר מוסיף משטח טעינה לסלולרי," אבי | 28.02.19 (ל"ת)
20. ל-9 טל. היברידיות וחשמליות מייצרות קרינה בעוד 10 שנים התינוקות והילדים של היום שיושבים במושבים מאחור ימלאו את מחלקות הסרטן בבתי החולים. מנשה | 27.02.19 (ל"ת)
19. תאכלו קרינה יופי בהיברדית מי שרוצה לקחת סיכון, ולשמוע לעצות "אובייקטיביות" של סוכן המכירות - שיקנה היברידית. בעוד 10 שנים ינסו למכור לנו טכנולוגיה אחרת, ואז יספרו לנו כמה שהקרינה מהסוללה ברכבים ההיברידיים היא מסוכנת, במיוחד לידלים היושבים מאחור. אל תיפלו בפח. חיסכון בכסף על הדלק לא שווה את הבריאות של הילדים שלכם שיושבים מאחור ומטוגנים בקרינה. ניב | 27.02.19 (ל"ת)
18. שכחתם מישהו בבית שמחזק מאוד את ההיברידיות שחכתם שחקן מפתח בשם קיה נירו, מתאים מאוד למשפחות ויותר מאובזר מרוב הרכבים בקטגוריה. אם חושבים על רכבים כאלו ביחד עם העובדה שהם חוסכים דלק ונוחים אז כנראה שזה מה שהמצח את הקרב אמנון | 27.02.19 (ל"ת)
17. היברידית אני חושב שהיברידיות עדיפות, אין פלא גם שהם כל כך תפסו עכשיו, חוסכים משמעותית בדלק וגם מאוד נוח למשפחה. לא הבנתי אבל איך שכחתם את הנירו שמעולה למשפחות וגם הברה יותר מאובזר ובטיחותי דניאל | 27.02.19 (ל"ת)
16. להתקין מובילאיי בטויוטה קורולה להתקין מערכת מובילאיי הירושלמית ישראלית בטויוטה קורולה כמו שמותקנים ברכבים: דגמי סוזוקי, סובארו, יונדאי, מיצובישי, שברולט, ניסאן, רנו דורון | 27.02.19 (ל"ת)
15. על מובילאיי לצרף את טויוטה קורולה על מובילאיי הירושלמית ישראלית לצרף את טויוטה קורולה למיזם הפרוייקט שיתופית 'רכב אוטונומי'; מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021 דורון | 27.02.19 (ל"ת)
14. הונדה סיווק החדשה נסעתי בכל רכב אפשרי .הונדה סיוויק 2019 נחדשה .חלום חלום אמיתי יואל | 27.02.19 (ל"ת)
13. כתבה ממומנת - איוניק לוקחת את כולם בקטנה לא סתם היא מלכת המכירות בשנתיים האחרונות כבעל איוניק מדגם סופרים, הכי מאובזרת הכי מפנקת והכי שקטה, והרכב משפחתי הטוב ביותר בסיגמנט של משפחתיות (ללא פלח היוקרה) הטיוטה ריקולה עם מלא תקלות והסקודה זה אחד מרכבי הפח של העשור עם מנועים וגירים שמתפרקים אחרי 30 אלף ועם תקלות חשמל שלא נגמרות ויבואן שמתכחש מנסיון רב. תומר | 26.02.19 (ל"ת)
11. נירו לוקחת את שניהם בהליכה קיה נירו יותר חסכונית יותר מרווחת מבפנים קלה יותר בחניות ללא זנב. יותר שקטה ומאובזרת. זכתה בשיא גינס לנסיעה חסכונית ושקטה בארה"ב. וגם נותנת 5 שנות אחריות. רק קצת יותר יקרה מהם. אבל שווה. אלי | 26.02.19 (ל"ת)
9. שאלה בנוגע להיברדיות באופן כללי האם זה נכון שהן מייצרות קרינה? עד כמה זה משפיע על הצרכנים? טל | 26.02.19 (ל"ת)
7. 6, גם אמריקאית 3500 סמק תצרוך מינימום בירידות. השאלה היא מה הממוצע המעשי, והקורולה ההיברידית בהחלט לוקחת. היברידי בלי היבריס | 26.02.19 (ל"ת)
6. הצריכה של הסקודה במבחן רחוקה מהמציאות אנחנו כבר הצלחנו להגיעמאיתה מניעה בין עירונית ארוכה לליטר ל 23.8 ק"מ. אלי | 26.02.19 (ל"ת)
3. בשיוט (100 קמ) אוקטביה 1.2 טורבו עושה 19 קמ לליטר ב120 קמ עושה 16 קמ לליטר האוקטביה הממוצע שלה זה 15 קמ לליטר. יעידו עשרות נהגים בקבוצת סקודה בפייסבוק הכתב משקר ממש | 26.02.19 (ל"ת)
1. הוכחה לכתבה ממומנת טויוטה שלום לכם מזה מספר חודשים אני עושה סקר שוק על מנת להחליט בין הקורולה לא יוניק. שאלתי בעלי מוסכים שאלתי נהגים ואתם תחליטו. אז ככה נתחיל בזה שבקורולה ההספק 122 כוח סוס והמומנט 14.8קגמ. באיוניק ההספק 147 כוח סוס ומומנט 27 קגמ. באיוניק יש מערכת הילוכים מאד שקטה. ואילו הקורולה כל הלקוחות מדווחים על רעש בעליות ובניצול מקסימלי של הכוח. לי ברור מה עדיף. ותאמינו לי קראתי גם דוחות מחו"ל. לשיקולכם יאיר טיולים | 26.02.19 (ל"ת)
דילמת הליסינג הגדולה: היברידית או בנזין?
25 תגובות לכתיבת תגובה