אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ב.מ.וו עוקצת את מרצדס בסרטון לציון פרישת המנכ״ל המיתולוגי

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
גרמנים לא טועים פעמיים
הדגם החשוב והנמכר ביותר של מרצדס, ה c class, מאבד לבמוו 3 את השוק. רכבים אופנתיים כמו A, CLA, שמיוצרים בהונגריה מושכים קהל יעד חדש ונלהב שרוצה את סמל הסטטוס הנחשק. כהחלטה מסחרית אולי מרצדס מוכרים יותר, אבל מאבדים את האיכות והמיצוב של שלהם ונאחזים בעיקר בסמל הנחשק. כנראה שהמיקס הזה גורם ללקוחות שבויים לחפש את מותג הרכב שנשאר נאמן להבטחה שלו להיות חווית הנהיגה המושלמת ולספק את זה כל פעם מחדש. במוו יודעת לעמוד מאחורי ההבטחה הזאת, לתמחר את זה בהתאם ולא לאבד את הלקוחות שמלווים אותה בגלל אותו ריגוש.
אלחנן הזברה | 27.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת