4. בעברת תנועה עם רכב שכור - חברת ההשכרה מקבלת את הקנס היא מדברת לחלוטין מתוך אינטרס אבל שתי הנקודות העיקרית שראוי כן להבין מדבריה - היא חוששת מקנסות והחברות לא מפעילות את כל הכלים שלהן לדאוג שהרכיבה בת"א תהיה בטוחה, ולכן יש דרך לשפר את המצב: אם על כל קורקינט מושכר שרוכב על המדרכה / מושאר במקום שמפריע לתנועה / נוסע בניגוד לתנועה / רוכב עליו ילד / רוכב ללא קסדה / רוכב מהר באיזור עמוס, חברת ההשכרה תקבל קנס כפול. קנס עם חלק שניתן להסבה לרוכב וחלק שמוטל על חברת ההשכרה עצמה. חברות ההשכרה ימצאו את הטכנולוגיה איך למנוע בעיות, כמו שהיא הסבירה - ידאגו שהרוכב הוא בגיר ששכר רק קורקינט אחד, שיש לו קסדה בתחילת הרכיבה, שהוא רוכב במסלול נכון ובמהירות מתאימה האזרח הלא מצוי | 13.06.19 (ל"ת)
3. הולכי הרגל אינם האויב וכולם ללא יוצא מן הכלל, צריכים לזכור זאת הרבה הרבה לפני שמחדירים כלי רכב למרחב שלהם,תוך ידיעה ברורה שאין מספיק אכיפה וגם לא תשתיות התניידות ניפרדות. תל אביב | 13.06.19 (ל"ת)
1. מכוניות הן האויב? הפוך!!! עודף מכוניות הוא הסיבה הדוחפת את הלקוחות לשכור ממך קורקינטים - אם תהיה תחבורה ציבורית יעילה וזולה רק תיירים ומטיילים ישתמשו בקורקינט נהגוס | 12.06.19 (ל"ת)
"מבחינתי, מכוניות הן האויב האמיתי"
4 תגובות לכתיבת תגובה