88. בדיוק מה ש-85 כתב, ועוד זה שאתה מחזיק רכב יקר פשוט לא הופך אותך לעשיר. בעלי קנה את המרצדס הראשונה שלו אחרי עזיבת מקום עבודה אחרי שנים רבות, ועם הפיצויים הוא קנה את הרכב. משם, עם התנאים שמציעים בארצות הברית, כבר לא היה מסובך להתקדם למרצדס הבאות בתור. אנחנו לא עשירים בשום קנה מידה, ולפי ההכנסה לנפש אנחנו גם הרבה פחות מזה. אה, והוא איש עדין, קשוב, ויעצור בהחלט להולכי רגל. ועוד משהו: זה גם בטיחותי יותר ליסוע ברכב יקר. לאחרונה הוא עבר תאונה (עם המרצדס הקודמת) כשמיכלית דלק נכנסה בו מאחור, ובוחני התנועה אמרו לו שהרכב ספג היטב את המכה ועם רכב פשוט יותר - המיכלית היתה מגיעה עד לחלק הקדמי ולא היה נשאר ממנו כלום. גם ככה הוא ספג פגיעות פנימיות לא פשוטות בשל עוצמת המכה, אבל חיצונית - כמעט לא נפגע. אז תפסיקו לחשוב על מרצדס במושגים של "עשיר", אולי תתחילו לחשוב במושגים של "בטוח". ניו יורקית | 02.03.20 (ל"ת)
86. מחקר מצחיק קצת לא ברור לי איך השיגו הוקרים את נתוני העושר או העוני של הנהגים השונים כאשר מן הידועות הוא שהאמריקאים לא נוהגים לפרסם את מצבם הכלכלי. ( ראו דוחות המס הנסתרים של נשיא ארהב). בארהב ניתן לקנות כל רכב, יוקרה או פשוט, בעד 72 תשלומים ולמעשה כל אחד יכול לפנק עצמו בכל סוג רכב שירצה. נהגים מתורבתים יעצרו במעבר חציה ללא שום קשר לרכבם. נהגים חסרי תרבות וחסרי חינוך פשוט לא יודעים את חוקי התנועה כי הם בורים. כרוכב אופניים בתל האביב אני רוצה לציין לטובה את נהגי המוניות, כמעט תמיד הם עוצרים במעברי חציה. אהרון | 01.03.20 (ל"ת)
84. מה? אני לא יודע איפה אתם חיים אבל אם אין לכם מה לפרסם אל תפגעו באנשים אחרים. האנשים בתחום הרכב בארץ עושים מעל ומעבר לאוכלוסיות החלשות אז מה שפרסמתם הוא שקר. תתביישו | 01.03.20 (ל"ת)
83. עורכי דין ופסיכולוגים הם הכי מסוכנים על הכביש בוודאות אחד שיודע ולא נוסע על רכב יוקרה | 29.02.20 (ל"ת)
82. הגיוני. רק חכמים קונים טויוטה, הכי אמינים בעולם. הגיוני. רק חכמים קונים טויוטה, הכי אמינים בעולם. לרכבים גרמנים אין אמינות כמו מלפני 40 שנים. הרבה פלסטיק שנסדק ונזילות, חיישנים גרועים והרבה אלקטרוניקה לא אמינה. מכונאי | 29.02.20 (ל"ת)
80. איזה שטויות בארהב במוו כמו שאתם מראים אינו רכב יוקרה אלא מכונית למעמד הבייניים.. כל אלה הם אנשים עובדים שיש להם מה לעשות לעומת נוהגי הגרוטאות שמסכנים נהגים אחרים בכביש עם עצירות מטומטמות. כמו התקנה בישראל שנהגים חייבים לעצור להולכי רגל במעבר חציה שנראה הגיוני ופוליטי קורקט רק מה לעשות הולכי הרגל כבר לא מסתכלים לפני שעוברים עסוקים בטלפון ... ומה לעשות נפגעים כמו זבובים... דקס | 29.02.20 (ל"ת)
79. ל 21 אתה יושב ברכב היוקרה שלך ומתפנפן לך במזגן ולא רואה את הסבל של האחר!!!! תתבייש לך | 29.02.20 (ל"ת)
78. יש סוג מסויים של נשים שנוהג כך לא תמיד ברכב יוקרה לפעמים ג׳יפ. על המופרעים הרגילים אין מה לדבר בכלל, הרבה כאלה שמקבלים אוטו מהעבודה וחוץ מזה מה שנכון בנבאדה לאו דווקא נכון כאן. הרבה יותר קל להיות אדיב ורגוע מאחורי הגה של ב אמ וו מסדרה 5 הצופה | 29.02.20 (ל"ת)
76. מדהים כמה אנשים הגיבו לפני שהבינו ממצאי המחקרון גילו קורלציה של 3% לכל 1000$ בערך הרכב, פחות הדגם אבי שר | 28.02.20 (ל"ת)
74. ישראל 7 ראשי מוסד ושבכ - 4 רמטכלים- עשרות אלופים תתי אלפים - מאות קצינים לוחמים בשייטת 13 וסיירת מטכל -מאות טייסים וצוותי אוויר - בכירי ליכוד לשעבר - כולם מזהירים !! ביבי סכנה לישראל !-אל תגידו "לא ידעתי לא אמרו" -ביבי סכנה מידית לישראל!! בגין | 29.02.20 (ל"ת)
72. זה באמת נכון .... מישהו יודע באיזה רכב נוסע ביבי? ....ביבי...? ... ראש הממשלה יאיר | 29.02.20 (ל"ת)
71. סביר להניח שגברים כותב.ת הכתבה יש לך את זה ביותר שוביניסטי? גם נשים שנוסעות ברכבי יוקרה הן נשים מרוכזות בעצמן שבקלות יפגעו בסביבתן בשביל האינטרסים האישיים שלהן. פמיניסט | 29.02.20 (ל"ת)
69. לא נפלה לי הלסת לרצפה מתדהמה.אבל.. יש גם הרבה קק-ות עם מכוניות מעפנות בכביש.לדעתי זה קשור לאישיות הדוחה של עברייני הכביש אבל היי,אני לא פיני שעושה מחקר על קק-ות בכביש אורן | 29.02.20 (ל"ת)
68. אני חושב שזה לא רק גברים אלא גם נשים. לסיכום: אם אתה נוהג במכונית גרמנית כלשהי אתה גאוותן במקרה הטוב וחרא של בן אדם במקרה הרע. החושבניק | 29.02.20 (ל"ת)
67. שמתי לב שנהגי סקודה ממש מתפרעים בכבישים בשנים האחרונות הם הפכו לנהגי המאזדה של לפני עשור ,נוסעים ממש מהר עוקפים כמו משוגעים ומאותתים בוינקרים לפנות להם את הנתיב ,וכשהסתכלתי בדרך כלל מי יושב מאחורי ההגה ראיתי איזה ערס שחור יובל | 29.02.20 (ל"ת)
65. מי שנוהג בסיאט הוא הכי מרוכז בעצמו, עקשן, וכחני, לא נעים ולא אמפתי כשבעל הסיאט מתעשר הוא עובר לב.מ.וו שאולי | 28.02.20 (ל"ת)
64. בד"כ לבעלי רכב יוקרה שהוא רכב חברה יש נהגים שמטפלים ברכב מסיעים את המנהלים הנהגים במיוחד של חברות ליסינג לא ממש שמים על הולכי הרגל וכל השאר זה המפונקים והמתפנקים שעפים על עצמם. liorman | 28.02.20 (ל"ת)
63. ממש נכון!!!! תראו כמה בעלי ג'יפים נוסעים באמצע הכביש, חונים על מדרכות, ובאדום לבן ככה כתבו = אם אתה נוסע ברכב יקר - אתה "זבל של בן אדם" שלמה | 28.02.20 (ל"ת)
61. מאיזה סכום מתחילים לחשב? כתוב שללבנים עצרו 30% מרכבי היוקרה שנבדקו. כמה אחוזים של רכבים "פשוטים" עצרו? האם זה רכבים חדשים בלבד או אם מישהו קנה BMW בת 3 גם הוא הפסיק לעצור? מכונית יוקרה נקבעה לפי דגם? דגם שנתון? שווי כספי? (עם מיסים/בלי מיסים) מי שנהג ברכב יוקרה שכור התנהג כמו בעליו של רכב כזה? חסרים נתונים מהותיים ולכן אין אפשרות לדעת מה אומרות התוצאות. F22 | 28.02.20 (ל"ת)
60. שטויות, סימן שאתה מלא בכסף.... ולא דופק חשבון לכל החארות שמקנאים יהלום בשפיץ של הזין | 28.02.20 (ל"ת)
58. תכלס, שימו לב מי עוקף, חותך ונדחף בארץ ולמה כל הנהגות באאודי צובעות לבלונד? זהרור | 28.02.20 (ל"ת)
56. חלקים מסכים עם הכתבה. אני תמיד עוצר להולכי רגל ולא מרגיש עליונות בכביש. איזה שטויות.. Mark | 28.02.20 (ל"ת)
53. קלעו 100% זו טענה שאני טוען הרבה זמן. אם מישהו יעקוף בפקק .סבירות גבוהה שזה יהיה רכב יוקרתי. יגנוב רמזור אדום.... רכב יוקרתי. יחנה בחניון איפה שאסור לרוב זה יהיה ג'יפ. רונן | 28.02.20 (ל"ת)
52. מהתרשמותי זה נכון, אבל.. במכוניות יוקרה יש מנגנונים הבולמים את הרכב אוטומטית כשהם מזהים הולך רגל! איתן | 28.02.20 (ל"ת)
51. הכול מתחיל בחינוך ונגמר בחינוך יש כאלה שיש להם הרבה כסף ןהולכים ברגל או במוניות. איזה מחקר דבילי ברמות על. רוני | 28.02.20 (ל"ת)
50. יש משהו בזה אבל אני מכיר מלא חארות וזבלים עם סובארו (היה לי שכן זיפת ), סקודה (הבוס שלי לשעבר ימח שמו) ומיצובישי(היה למורה לנהיגה והטסטר התימני לא העביר השם יקום דמו). אז אני מעדיף בעלי מכוניות יוקרה שרק לא יתנו לי זכות קדימה. גילוי נאות. יש לי במוו סדרה 4 עזורי | 28.02.20 (ל"ת)
49. גיל הנהג המחקר החשוב יותר הינו גיל הנהג והתנהגותו על הכביש...יום שישי בלילה הפך מגרש מרוצים מסוכן... ניצן | 28.02.20 (ל"ת)
48. חבל שהחזרתם את הטוקבקים לכתבות. נוצר תמיד שיח מכוער ולא עינייני. למה לתת במה לטוקבקיסטים? | 28.02.20 (ל"ת)
47. בישראל גם נוסעי האופנועים והקטנועים הם "וכחניים, עקשנים ולא אמפטיים". ונוסעי מכוניות היוקרה הם בדרך כלל ערסים. תל אביב יפו | 28.02.20 (ל"ת)
46. זו הנחה שגויה ואלו הסיבות: רכבי יוקרה בהחלט מתאפיינים בנהגים בעלי אישיות שונה, אבל להגיד שהם פחות אמפתיים מהבדיקה הזאת? ממש לא. אנשים אלו בדרך כלל יודעים לנצל הזדמנויות, לראות פתרונות למשל שאחרים לא רואים כמו גם בכביש. זה שהוא לא עצר, יכול להיות כי הוא ידעה שאם הוא ממשיך בנסיעה הוא לא פוגע ברצון ובבטחות של אותו אדם לחצות, אפילו לא בעיקובו בעניין. ניתוח אנליסטי מהיר שאחרים פחות יודעים לעשות או בכלל לא משתמשים. אבל כן בהחלט הם אנשים שונים, לכן הם הצליחו לקנות רכב כזה- צריך להיות בהם יכולות שונות ליאור | 28.02.20 (ל"ת)
45. בישראל זה הפוך מי שיש לו אאודי מרצדס הם נכים ש ומנגנבות קונים מרצדס ואו אאודי ומי שיש לו רכבים כאלה ישנים זה לא אומר שיש סמל כזה אז הרכב שווה משהו יש רכבים שווים 30-60אלף שווה לכל עני שמחפש שופוני זה בעיקר אנשים שאין להם השכלה וטיפשים שרוצים לעטוף את עצמם בכאילו שהם נוהגים במשהו טוב וההפך הוא הנכון רכבים כאלה שותים המון דלק וכל שני ושלישי במוסך כל פרצוף ערס קטן עם שכל קטן יש לו רכב מיושן מהדגמים האלו כך שהכתבה חלקית נכונה לישראל בישראל יש יותר פיגור שיכלי ונכים במכוניות ישנות מדגם במוו אאודי מרצדס שמשחקים על הביטוחים | 28.02.20 (ל"ת)
44. עכשיו זה מדעי: אם אתה נוסע ברכב יקר - אתה "זבל של זה פשוט פרויד כתב. המותג זה המקור לביטחון עצמי לאנשים וזה מסביר למה הם לא עוצרים לסתם אנשים אם עוצרים לאיש פשוט זה מחזיר אותו לאותו רמה של האיש הפשוט והרע הוא קנה את זה בכדי להרגיש שהוא יותר חשוב ממנו דוד | 28.02.20 (ל"ת)
43. בישראל ההיפך הוא הנכון בעלי רכב יוקרתי תמיד אבל תמיד עוצרים במעבר חצייה העיקר שייראו עוד קצת את הרכב היפה שלהם , בישראל הכתבה לא נכונה . טרנטה מן | 28.02.20 (ל"ת)
41. יש עוד משתנים להבנת התגובות לדוגמה רכב יקר קשור עם נהגים שנוהגים במהירות גבוהה יותר והנטיה לעצור במהירויות גבוהות נמוכה יותר בין שמדובר ברכב יקר או רכב זול. תום | 28.02.20 (ל"ת)
40. בושה לפרסם ״מחקר״ כזה מביך שזה מקבל במה בכלכליסט. בכתבה הבאה נוכל לקרוא כמה טוב להיות הומלס, ואולי בהמשך יפרסמו את עקרונות הקומוניזם. חבל. שברולט ספארק | 28.02.20 (ל"ת)
38. Not true Do not fall for statistics trap. I own both Audi and BMW, and drive cautiously and gentle since I do own a respect towards pedestrians. Many young drivers make bad stigma name for Audi and BMW, but that doesn't mean all of us are rude douche-bags Leonid, Toronto | 28.02.20 (ל"ת)
37. פילוח שוק הפרסום החדש: אם אתה אנטיפטי לא מתחשב ושקוע בעצמך הרכב הזה הוא בדיוק בשבילך גילוי נאות: שוקל לרדת מהתוכנית לקנות s60 דוד | 27.02.20 (ל"ת)
35. מגיב 4 כל כך צודק ואני מוסיף על זה 90 אחוז מבעלי האוקטביות והראפידים מליסינג שחושבים שהם נהגי פורמולה 1. רמי | 28.02.20 (ל"ת)
34. 4 די צודק. יש יוצאי דופן. אני לא פעם אני שואל את עצמי מאחורי ההגה של הסוברו הישנה, למה בעל מכונית שאני יודע שיכול להאיץ חזק ומהר, נוסע בצד בשקט.. איך זה שאני עוקף אותו. אולי אפשר לפרק את זה למחקר נוסף, בין אנשים צעירים מאד, ומבוגרים שיש להם הכסף לרכב טוב. גל | 28.02.20 (ל"ת)
32. היום חסמה אותי נהגת סקודה קודיאק ממש בפנייה ימינה בצומת דו נתיבי. פשוט החליטה לעמוד שם. נופפה לי עם היד שאעקוף אחרי שציפצפתי. אתם מבינים? החליטה להמתין, אני לא יודע למי, ברמזור! אפילו בלי איתות. אחרי שעקפתי ויצאתי מהצומת ראיתי ששיפרה בכמה מטרים אחורנית, עושה טובה לזולת הנודניק. אא | 28.02.20 (ל"ת)
31. תחשבו שאם לא היה מיסוי ענקי על הרכבים בישראל, הרבה אנשים פה ולאו דווקא עשירים, היו נוהגים באאודי, ב.מ.וו או מרצדס. שי | 28.02.20 (ל"ת)
27. פופוליסטי, סוציאליסטי וזול 1. איפה לינק למחקר? 2. כמה אנשים השתתפו במחקר? 3. איפה בוצע המחקר? האם רק בנוואדה? אולי הם עשו את המחקר בלאס וגאס שם רוב הנהגי מכוניות יוררה שוכרים את הרכב לכמה שעות (ולכן המחקר לא מייצג)? 4. לפי המחקר הפיני, לא מדובר במכוניות יוקרה אלא במכוניות גרמניות... 5. האם נבדקו השערות אחרות לתוצאות המחקר? חוקר | 28.02.20 (ל"ת)
26. היות שלי נמאס ככול שרכב יקר יותר סביר שיעצור לא בגלל הנהג. בגלל מערכת הבלימה האוטונומית שלו ומערכות למניעת התנגשות. לא תמיד עובדות אבל נמאס לי. בארץ רמת הנכונות לעצור במעבר חציה שואפת ל-0. רואים שאתה רוצה לחצות אז נהגים רבים מאיצים. הזוי. אם כבר להידרס אז על מעבר חציה על ידי רכב יוקרה. לפחות חמותי תקבל משהו. דודו | 28.02.20 (ל"ת)
24. האשמה לא בנהגים! לא נלקחה בחשבון האפשרות שמכוניות היוקרה הן האשמות בכך! זה ידוע לציבור הרחב בחוגים מצומצמים משהו ( = אני) שבמכוניות היקרות יש מתקני שטיפת מוח סודיים (שמופעלים ע"י חייזרים שונאי הולכי רגל) שגורמים לנהגים להיות חלאות. בדוק. למבורגיני | 28.02.20 (ל"ת)
23. ברור שזה לא מקרי! אבל זו לא הסיבה בעלות על רכב יוקרה, והתנהגות דורסנית בכביש, שתיהן מגיעות מאותה סיבה בסיסית: האופי הדורסני של אותו בנאדם. אין מה לעשות, למי שלא אכפת לדרוך על אחרים בשביל לרווח עצמי, יש לו יתרון מובנה בחיים על פני ה"נחמדים", ככה שיש לו סיכוי גבוה יותר להצלחה, שמתורגמת לרוב להצלחה כלכלית. בקיצור, שווה להיות חרא של בנאדם.... נחמד | 28.02.20 (ל"ת)
22. הרבה יותר הגיוני שבעלי רכב יקר בארה"ב מפחדים משוד... אם מחברים את המתאם לעלות הרכב עם המתאם לזוגות הולכי הרגל השונים, ברור שבעלי הרכבים היקרים פשוט יותר מפחדים משוד. (בין אם בצדק ובין אם לא) מסקנה פח | 28.02.20 (ל"ת)
21. הכללה מטומטמת אני מניח שזה בסדר להכליל שאם אתה פיני או חי בנוואדה אז אתה שמאלן מטומטם ומחבק עצים שרואה הכל דרך משקפיים ורודים וחושב שיש יותר משתי מינים ושלעשות הפלה זה בסדר גמור במיוחד אם אתה מעודד הגירה המונית למדינה שלך. Barak | 28.02.20 (ל"ת)
20. ההפך הוא הנכון בעלי הרכבים היקרים אחראים יותר מבוססים יותר רגועים יותר ושומרים על רכושם. קשקוש | 28.02.20 (ל"ת)
19. גם יצרניות רכבי היוקרה מודעות והפרסומות בהתאם יצרניות רכבי יוקרה מודעות למאפייני האשיות של קהל היעד שלהם. אבי | 28.02.20 (ל"ת)
17. מה שהקנאה עושה ל...כתבים. מקווה שיבואני רכבי הפרמיום רואים את הכתבה הדבילית שלכם (מעבר לים) ויבינו שאין סיבה לתת לכם רכב לכתבה. דודו מהום סנטר | 28.02.20 (ל"ת)
16. העוברים זבל כתבה שקרית .אני יש לי רכב יוקרה בחצי מליון ועוצר במעבר חצייה .אבל האנשים שעוברים הם הזבל. למה? כי כאשר הם עוברים לא מסתכלים ימינה או שמאלה לא זהירים מסמסים באמצע המעבר הולכים וחוצים לאט מדברים בטלפון וזורקים את עצמם למעבר חצייה לא מחכים עד השאוטו יעצור וייתן להם לחצות. בקיצור אלה שעוברים אלה הזבל. אני | 28.02.20 (ל"ת)
14. שטויות במיץ אולי ילדי עשירים עושים עוונטות ברכבי יוקרה של ההורים אבל כך גם ילדים של בעלי רכבים אחרים. הערסים שדוקרים ומתנהגים כמו אשפה בכביש או הבני דודים ממש לא על רכבי יוקרה. כתבה שטותית דייב | 27.02.20 (ל"ת)
13. יש לזה הסב מאוד פשוט כדי להתעשר, אתה צריך להיות מוכן לדרוס את העובדים שלך, לשלם להם משכורת שבקושי מצדיקה את העבודה שהם עושים, ולשלשל לכיס את מירב התוצר הכלכלי של החברה שלך. ואנשים שמסוגלים לעשות את זה, הם חארות. שיבי | 28.02.20 (ל"ת)
12. וואי, תמיד אמרתי את זה.. הסיכוי שלהם לנהוג בלי שכל הוא גבוה הרבה יותר, הם הרבה יותר מסוכנים!! נועה | 28.02.20 (ל"ת)
10. בז למסכנים במרצדס של מיליון ורבע שקל... נוסע רק ברכב שעולה כפול מזה! (אוטובוס) רמז: מופעל באמצעות רב-קו | 28.02.20 (ל"ת)
9. 5, מה אתה מקשקש. סע פעם לקפריסין ותראה מה זה, פה זה שום דבר בקפריסין אתה רואה אינסוף רכבים יוקרתיים. הישראלים דווקא צנועים למדי ולא רוצים לנקר עיניים דור | 28.02.20 (ל"ת)
7. פלצנות ישראלית במיוחד בישראל לא חסרים כאן פלצנים עשירים, ושמתי לב לעוד משהו דווקא הרכבים היקרים נוסעים לאט יותר (במיוחד בנתיב השמאלי) ובכוונה לא יעברו נתיב חרף צפצופים /הבהובים, בקיצור רוב עשירי ישראל הם מבחינתי המיץ של הזבל. חי | 27.02.20 (ל"ת)
3. בינתיים אני רואה בעלי רכבים יקרים נוסעים בסדר, ומי שמשתולל זה רכבי פיקנטו עם פרחות וג'יפונים הזולים (קשקאי וקיות עם יונדאי למיניהם) מי שנוהג ברכבי BMW ומרצדס, היותר יקרים - נוסעים בנתיב שלהם ולא משתוללים. ולא, לי אין רכב יוקרה. אאא | 27.02.20 (ל"ת)
2. בארץ לא צריך מחקר בשביל זה ידוע שבעלי ג'יפונים ורכבים יוקרתיים בישראל הם בעלי נהיגה תוקפנית וחסרת סבלנות. הם קנו רכב בחצי מיליון שקל, אז הכביש הוא של אבא שלהם ומעבר החציה בכלל שייך להם בטאבו. BMW X6 | 27.02.20 (ל"ת)
1. מה חדש? בכל העולם אותו הדבר. ככל שהרכב מפואר יותר וכהה יותר, ככה הסבירות שיושב בפנים חתיכת אנטיפת, שעשה את הונו על חשבון אחרים, וכפי הנראה ללא תשלום מס, גבוהה יותר. למרבה הפלא, הישראלים לא המציאו את זה. קונטסה | 27.02.20 (ל"ת)
עכשיו זה מדעי: אם אתה נוסע ברכב יקר - אתה "זבל של בן אדם"
89 תגובות לכתיבת תגובה