5. בתוכנה (להבדיל מנדלן) זמן לא מתורגם לכסף בכסף אפשר לקחת עוד עובדים, אבל ברוב פרויקטי התוכנה זה רק יאריך את זמן הפיתוח. עוד עובדים גורמים לעוד מאמצי אינטגרציה שמורידים בהתמדה את האיכות הכללית של הפרויקט. לפרויקט לוקח זמן להתכנס, והזמן מתארך ביחס ישיר לרמת הכאוס בקבוצה. כשלפרויקט נקבע דדליין שרירותי (למשל תקופת החגים) שום כמות של כסף לא תגרום לו להיות מוכן. לעומת זאת קל ומקובל להכריז עליו כמוכן גם כשהוא לא. יש הרבה דוגמאות כולל אחת מסוימת מהחודשים האחרונים. א | 08.02.21 (ל"ת)
4. רוב החברות (כולל מיקרוסופט) לא מאמינות ב QA הלקוח אכן עושה QA מצויין. ואחרי שנים של הרגלת הלקוח לסטנדרטים הולכים ויורדים, QA זה פשוט בזבוז כסף. NASA כנראה עדיין כושה QA וגם חברות התעופה (חוץ ממקרה אחד מפורסם). א | 08.02.21 (ל"ת)
3. דווקא כסף היה עובד מצויין בתור מישהו שיש לו כבר הרבה קילומטרז' בתחום, כסף זה הדבר שתמיד חסר בפיתוח משחקים (גם זמן, אבל זה מתרגם לכסף). אבל מנהל שלא מבין מה זה פיתוח של משחק, יהיה לו מאוד קשה גם אם תתן לו הרבה כסף. כמובן שגם Lumberyard תרם לזה. יש בדיחה בתעשיה על Cryengine (המקור של Lumberyard), כשאתה עובד איתו אז הוא גורם לך לבכות. אחד | 03.02.21 (ל"ת)
2. לי היה מנהל שלא האמין ב QA היו מתקנים באגים רק אם הלקוח מוצא אותם, הלקוח היה בעצם ה QA. כן, העיפו אותו. הוא העדיף כמות על פני איכות. אני | 02.02.21 (ל"ת)
לפעמים כסף זה לא מספיק: אמזון שרפה מיליארדי דולרים על פיתוח משחקים - בלי שום תוצאות
5 תגובות לכתיבת תגובה