15. אם שר התחבורה היה נוסע חודש באוטובוסים התחבורה הציבורית בארץ היתה נראית אחרת. העניין האישי של השר ארדן הוא לא יותר מקוריוז תקשורתי. השאלה המרכזית היא אם יש אלטרנטיבה אמיתית לתושבי המדינה כדי שלכנע אותם לוותר על רכבם הפרטי ולעבור לתחבורה ציבורית כדי לחסוך פקקים, סלילת כבישים חדשים, רעש, זיהום אוויר ותאונות דרכים . זה לא יקרה עד שלא תהיה תחבורה ציבורית יעילה, נוחה, נגישה, זולה ונקיה, ולא משנה אם כמה אנשים ושרים יסעו על רכב יותר גדול או יותר קטן. כרגע פני התחבורה הציבורית בארץ כפני ממשלות ישראל וכפני שר התחבורה, שאותו אני מקלל בליבי בכל יום כאשר אני עולה על אוטובוס. מצב התחבורה הציבורית כיום בארץ הוא ביזיון מוחלט ולא יעזרו כל התשדירים והספינים בתקשורת. עד ששר התחבורה חדל האישים לא יסע בעצמו חודש באוטובוסים הוא לא יבין זאת, אבל כנראה שזה לא ממש אכפת לו. ב. | 18.07.12 (ל"ת)
14. פופוליזם זול - לפי אותו הגיון גם מי שנוסע באוטובוס הוא מזהם הכי גדול אם תחלקו את הזיהום במספר האנשים שנוסעים ברכב (לעומת רכב של 5 אנשים שנוסע בו נוסע אחד או שניים) תגלו שהוא דוקא השר מזהם הכי פחות, אבל למה לחשוב אם אפשר להשמיץ יובב | 17.07.12 (ל"ת)
13. קוראים לזה NIMBY NIMBY = Not in My Back Yard כמו הרבה ירוקים שוחרי איכות סביבה, הוא יכול להטיף ולהכתיב לאחרים אבל לא יכול לחיות עם המחיר ולכן נותן לעמו הנחות. מהתנסות אישית, במושבה שלנו ביקשו להרחיב כביש, אחד מארגוני הירוקים נזעק להתנגד, ובאסיפה שהיתה במקום, הסבירו נציגי התנועה הירוקה לכולנו שעדיף שניסע על אופניים לתחנת הרכבת הקרובה ועם הרכבת ניסע לעבודה ולא שניסע כל אחד בריכבו המזהם. הם היו שלושה שבאו להטיף לנו מוסר ירוק. שאלתי אותם מי מהם בא בברכיבה על אופניו, משהשיבו שאף אחד מהם, שאלתי בכמה מכוניות הם באו, ומשהשיבו שכל אחד בא ברכבו הפרטי, הסתיימה האסיפה והם נזרקו בבושת פנים מקס הזועם | 17.07.12 (ל"ת)
12. למה בנסיעות פרטיות הוא צריך נהג? בלי נהג הם חמישה ואפשר להסתדר עם רכב קטן יותר אבל על חשבוננו, למי איכפת? ציפורה | 17.07.12 (ל"ת)
10. תפסיקו לקרצץ - גם אתם היתם בוחרים ברכב הנ"ל - קראו מה נכתב באוטו על הטויוטה טויוטה ורסו הוא מיניואן קומפקטי מבית טויוטה, אשר מצויד בשבעה מושבים - אך עקב גודלו השניים האחוריים מתאימים לילדים בלבד (וכשהם פתוחים אין כמעט מקום לציוד בתא המטען). המרווח לחמשת הנוסעים האחרים טוב למדי ואיכות החומרים בתא סבירה. מנוע ה-1.8 ל' נמרץ יחסית, גם הודות לתיבת ההילוכים הרציפה. נוחות הנסיעה טובה והתנהגות הכביש בטוחה וצפויה. ובכל זאת, אין שום דבר בטויוטה ורסו שיספק לו איזהשהוא יתרון למשפחה ביחס למתחריו, מעבר למוניטין האמינות והסחירות של היצרנית. א | 17.07.12 (ל"ת)
8. וואו איזה נדיב גדול - 80 מכשירי מודו טי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כאילו שמישהו רוצה את זה בכלל שביט | 17.07.12 (ל"ת)
5. לא מטריד אתכם למה השר לאיכות הסביבה זקוק לנהג ומאבטח לצרכיו הפרטיים? אני סבור שאין סיבה שלשר בישראל יהיו נהג ומאבטח גם בשעות שבהן הוא "משרת" את הציבור. אבל מה כבר אני מבין בישראל של 2012... עובד קשה | 17.07.12 (ל"ת)
4. קרייזלר מיני וואן האמת שהוא נוסע ברכב הכי זול מבין השרים.המחיר באמריקה מתחיל מ22 אלף עד 35 לדגם המפואר.רק שטויוטה והונדה מזמן עקפו את קיזלר.היפניות יותר נוחות אמינות ובטוחות וגם יותר יקרות. eric | 17.07.12 (ל"ת)
2. בלי מילים! לא תפסיקו להפתיע אותו עם הממשלה הזו. הקשר בין המשרדים לאנשים מקרי בהחלט. רמי | 17.07.12 (ל"ת)
דיבידנדים: הניקיון לפי השר להגנת הסביבה
15 תגובות לכתיבת תגובה