אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך להיהפך לזכיינים ולצמצם את הסיכון

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
רשתות ומקצועיות
רוב רשתות הביגוד הקטנות כמו גריפ יופ אישה אישה , אפרודיטה, וכ"ו לוקחות כסף ומאדירות את שמם על חשבונם של זכיינים , רשת חזקה לא צריכה זכיינים.עיינו רשתות כמו קסטרו( מס זייכנים קטן מאוד) רנואר פוקס גולף . אלה רשתות שלא מתפשרות ,ולכן לא מחלקות זכיונות.אחרי שהזכיין שילם הרשת לא שמה קצוץ , שולחת מנהל אזור זוטר פעם בשבוע ע"מ לוודא שהזכיין גוסס בשקט ולא עושה רעש. ומממשיך לשלם את שכ"ד דמי הניהול ואת דמי הזכיון . תבינו -הרשת לא משקיעה כ-ל-ו-ם הזכיין בונה את החנות , משלם את כל התשלומים ומקבל מהרשת אולי %40 מהפדיון. באוכל המצב יותר גרוע. פרט לארומה שהם מקצוענים עד הסוף --כל השאר חיקויים אין אחידות במנות לא בספקים לא בשרות , פשוט בדיחה גרועה ע"ח הזכיינים . שכמו שראיתם משלמים הון תועפות הרשתות אפילו לא משקיעות 10 ש"ח בשיווק ... נורא ואיום. ראו הוזהרתם
היודע מבפנים כנסו שווה. | 23.02.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת