57. מלול הגיע הזמן שתלך די די תחזירו לנו את רחובות עיר מלאה פשע. עיר מלוכלכת. מושחתת. חסרת אופי רחובות הופכת להיות סלמס עיר מלוכלכת הכל רק למראית עין | 25.10.19 (ל"ת)
56. סוף עידן מלול נראה שזה הזמן להפיל את מלול! סיסמתו ״מבטיחים ומקיימים״ אינה רלבנטית עוד... זה נכון גם לגבי מחטפי התמא 38 אותם הוא מנסה לקדם לאחרונה... א.א | 26.09.18 (ל"ת)
55. אמממ אני מרגישה שהבנייה ללא הכר שמדוברת כאן ומלחיצה בכתבה, משליכה על מקומות אחרים בארץ ולא כל היזמים מתנהלים כך. . פרי נדלן בונים עכשיו שכונה בלוד עם שימת דגש על חינוך במיקום מסוים לאוכלוסיה הדתית לאומית. אני חושבת שכשיורדים הדברים נראים אחרת. ששת | 27.05.18 (ל"ת)
54. ואת הכבישים שבשכונות המחודשות לעשות עם 4 נתיבים+ נת"ץ, לעשות רכבת קלה לעיר ולהקים בית חולים. יוני | 24.05.18 (ל"ת)
53. טעות חמורה, אין לשכונות האלו גישה לתחבורה ציבורית יש ברחובות תחנת רכבת אחת בלבד, שגם משרתת את פארק המדע ואת נס ציונה ולכן היא צואר בקבוק וכל האיזור מייצר עומסי תנועה. כל עוד העיריה לא חושבת איך לחבר את השכונות החדשות בתחבורה ציבורית יעילה לפארק המדע לרכבת ולרחוב הרצל, זוהי תוכנית גרועה. רחובות צריכה תחנת רכבת נוספת דרומית בין קריית משה לרחובות ההולנדית, וצריכה רכבת קלה שתוביל נוסעים לאורך צירי, הרצל, טשרנחובסקי ולח"י בין פארק המדע לביה"ח קפלן וצומת בילו. כשיפטרו ענייני התח"ץ בעיר וירוקנו כל מקומות החנייה לאורך 3 הצירים הראשיים לטובת 10 חניוני עיריה לאורך הצירים יהיה אפשר לבנות שכונות חדשות עם תח"צ ושבילי אופניים של צירי רוחב בין תחנות הרכבת והרכבת הקלה. אסף | 24.05.18 (ל"ת)
52. אין פארק אחד ברחובות, תשתיות ברמה נמוכה. ארנונה מטורפת. העיקר לבנות עוד. קודם תשפרו קצת את הקיים. אודי | 24.05.18 (ל"ת)
51. מלול על הגובה כל הכבוד לך הצלחה בלתי רגילה לראש העיר הפועל נמרצות למען העיר רחובות ופיתוחה למען התושבים. צדקי | 24.05.18 (ל"ת)
50. מיזוג עם נס ציונה ובאר יעקב כל הכבוד על הפיתוח אבל הדבר הכי הגיונו לעשותו הוא מיזוג 3 הרבעים: רחובות, נס ציונה ובאר יעקב לעיר אחת. כך גם לא תהיה תחרות בין באר יעקב ורחובות פשוט כי זו תהיה אותה העיר. בתמורה לנכונות 3 הרשויות להתמזג אפשר שהמדינה תעניק בונוס חד פעמי, כי זה שיש פה 250 רשויות על 8 מיליון תושב זה מוגזם. צריך רף מינימום של 100 אלף תושב פר רשות ומי שלא מגיע לרף הזה? ממוזג. בפקודה. dw | 24.05.18 (ל"ת)
49. שתיקת הכבשים חברי המועצה המלינים. היכן הייתם כל הקדנציה. הצתופפתם ליד שולחנו של ראש העירייה ולא מנעתם את המהלכים ההרסניים .כעת לפני הבחירות התעוררתם? יורם | 24.05.18 (ל"ת)
48. הארנונה ברחובות פשוט שערוריה! עיר שלא נותנת דבר לתושב אבל מבקשת מיסי עריה מופרכים לחלוטין- לאן הולך כל הכסף? יגאל | 24.05.18 (ל"ת)
46. בבחירות הבאות כבר לא אבחר מלול מאשר תוכניות בינוי ענקיותללא תשתיות מתאימות! איפה תחנת הרכבת הנוספת שהובטחה?? בנוסף לתוכנית הזאת יש גם את קרית משה שגם שם יתווספו 12000 יחידות יורי | 24.05.18 (ל"ת)
45. מלול נכשלת. מעניין מה מטרת הגידול המטורף .מה מסתתר מאחורי כמות הדירות .יש לטפל במיידי בנקיון העיר אין פיקוח על מנהלי האזורים אנחנו משלמים מסים הקבלנים מרויחים והמנהלים חוגגים מוטי | 24.05.18 (ל"ת)
44. היקף כזה של בנייה זה כבר לא מדיניות מי חוגג בדיוק ואיפה? את מי התוכניות הללו משרתות? כבר עכשיו יש איזורי מסחר ריקים. חנויות סגורות. שטחים מתים. רחובות היא הרבה יותר מעיר שינה!! אם יצא משהו טוב מכמות האנשים שיגיעו לעיר זה יהיה החלפת השלטון! רחובות צריכה הנהגה חדשה, הנהגה עם אופי וחזון. מודאגת | 24.05.18 (ל"ת)
43. סדר עדיפויות נכון חייבים לחשוב על שיפור התחבורה אל העיר וממנה.במיוחד הקשר עם תל אביב(למשל,קו רכבת ישיר ומהיר דרך ראשון לתל אביב). מה עם פתוח מקומות תעסוקה בעיר וסביבתה? בלי תכנון זאת תהיה בכייה לדורות. שוש | 23.05.18 (ל"ת)
42. לעצור ומייד את הטרוף ראשית צריך לבדוק מי נהנה מכל התוכניות .ראש עיר טוב זה ראש עיר שדואג לרווחת התושבים ולא כזה שרק מחפש לרמוס אותנו בצפיפות מטורפת בתשתיות כושלות .כולי תקווה שיעשו חושבים מחדש לפני האסון הזה. יוסי | 23.05.18 (ל"ת)
41. שילמד מראש עיריית נס ציונה בונה באיטיות ורק בניינים נמוכים. רחובות כבר עכשיו הפכה לפקוקה ועמוסה בשנים האחרונות ראש עיר בושה | 23.05.18 (ל"ת)
40. בכיה לדורות ברחובות חסרים כבר היום 2 מיליון מ"ר של תעשיה ומסחר. התוספת המתוכננת לא תסגור את הפער שישך ויגדל ככל שתתוספנה יחידות הדיור. שלא לדבר על תוספת המכוניות כפועל יוצא. הערכה כ 70 אלף מכוניות על ה 70 הקיימות. אגב על איזו תכנית מתאר מדובר? מי ראה ומי שמע עליה? יטב | 23.05.18 (ל"ת)
39. ליצנים יחסית לעולם כאן המון מושחתים לא מרגישים את זה כאזרח\תייר וזה מה שמפחיד יותר כי הייתי מעדיף שכולם יהיו מושחתים אבל פה זה שונה פה כל הדרג העליון תחת מסכה "אנחנו רוצים רק טוב" את המילה "לכיס שלנו" שוכחים להוסיף. וכל הבכיינים\מתייפים שרוצים ירוק ולא בטון תישארו ברחובות, אמן תמותו. כי את הפרדסים שהיו ברחובות יא כלבים, אליהם בניתם בניינים\בתים. Y^2 | 23.05.18 (ל"ת)
38. מי הכין את המפה הזאת מי מאיפה תבנה משני הצדדים של כביש 410, גרים שם אנשים (כפר גבירול וגאליה) מושבניק | 23.05.18 (ל"ת)
36. העיר קורסת ומלול בשלטון יחיד עושה מה בא לו ! אי תכנון כבישים- היציאות מרחובות קורסות מעומס ללא פתרון -דוגמא יציאה מהצד המזרחי לכביש 40 ועוד להוסיף על זה מכייוון בילו. איפה התכנון ? עיר מלוכלכת -2 בארץ בזוהמה . מקורבים מקורבים מקורבים- מאפיית התימנים בעירייה. הכל מסריח, ארנונה גבוהה והעיקר שראש העיר "המהולל" נשאר לבד במערכה בלי מתמודדים מולו ועושה מה שבא לו.שערוריה. דנה | 23.05.18 (ל"ת)
35. פשוט עצוב - מחוזות ילדותנו נחרבו הרבה מהילדות שלי עשיתי בפרדסים.... סמל העיר הכולל את הפרי - צריך גם להשתנות...עצוב סאמא | 23.05.18 (ל"ת)
34. ומה עם השכונות הותיקות בעיר? הבניינים מתפרקים ,התשתיות קורסות ומה חברי המועצה המהוללים עושים ? מביאים קבלנים מקורבים שיעשו קופה על חשבון התושבים, תוך העמסת יתר על התשתיות המדוללות . העניין הוא שאין אף חבר מועצה ישר שאכן נאבק כנגד השחיתות בעיר והפגיעה הקשה בתושבי העיר. דויד | 23.05.18 (ל"ת)
32. קריסה שכל הדירות ישארו ריקות שכל קרישי הנדלן ובעלי הקרקעות יטמוטטו אמן,מזרח העיר פנינת טבע רוצים להרוס אותה,אלוהים ישלם לכם המוכתר | 23.05.18 (ל"ת)
31. חוצפה שאין דוגמתה ! הורסים את החקלאות מנשלים ללא צורך חקלאים וותיקים מכפר ביל"ו הסמוך. אנשים שזו פרנסתם והחיים שלהם. פשוט זורקים אותם לכלבים. הכל בשביל עוד כמה בתים ועוד ארנונה, אבל להרוס חיים שלמים של חקלאים- אין בעיה. בושה וחרפה ! אבי | 23.05.18 (ל"ת)
29. מזעזע! תעשו פינוי בינוי במקום לבנות על שטח פתוח זה ממש מזעזע שאתם מאשרים בנייה על שטחים פתוחים, מה תשאירו לילדים שלכם? בטון! עודד | 23.05.18 (ל"ת)
28. רוצים פארק גדול! התושבים דורשים פארק! כמו שיש בתל אביב את פארק הירקון, ברמת גן הגן הלאומי. בכפר סבא את פארק כפר סבא, בהוד השרון את פארק 4 עונות, בהרצליה את פארק הרצליה. ובעצם בכל עיר נורמלית אחרת יש פארק גדול. רוצים אחד כזה גם ברחובות! פארק אמיתי. שיהיה אפשר לצאת בו להליכה או ריצה לאורך 5-10 ק"מ. לא איזה משהו קטן ועלוב. יש מספיק מקום ליד הספורטק או במזרח העיר, מזרחית לעוקף. יוסי | 23.05.18 (ל"ת)
27. רחובות עיר הארנונה הכי יקרה ועיר מלוכלכת ארנונה ברחובות הכי יקרה בארץ עיר מלוכלכת יש מאפיה תמנית בעיריה וים עובדים שלא עובדים 30 % לא משלמים ארנונה עיר פח אשפה שוק כמו עזה תמיד מסריח ומלוכלך אין חניות בעיר לאורך כול היום או חניונים חינמים לאזרחים רחוב הרצל נראה כמו סרטי הבורקס משנות ה 70 עיר פח אשפה מיקו | 23.05.18 (ל"ת)
26. 40 אחוז מהתושבים לא משלמים ארנונה ברחובות. כולם חרדים או תימנים מקושרי עירייה שחיים בחלק המזרחי של העיר. כל השאר נטחנים בארנונה פסיכית. לעיר מגיע לקרוס, היחס לתושבים הנורמליים פשוט מחפיר. חגחגמגמ | 23.05.18 (ל"ת)
25. לא נכון 1. התכניות נדונו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. 2. זה המחיר של גידול האוכלוסייה. צריכים דירות לגור בהן. הזן שם | 23.05.18 (ל"ת)
24. לעצור את זה ולשמור על שטחים ירוקים ופתוחים! אופוזיציה אל תוותרו חייבים לשמור נטע | 23.05.18 (ל"ת)
23. לשמור על השטחים הפתוחים! לא לבנייה חזירית! לתכנן בצורה חכמה, בצפיפות ותוך מינימום פגיעה בשטחים הפתוחים ובטבע!! יוסי | 23.05.18 (ל"ת)
22. די לנוסטלגיה לכל מי שרואה את המושבות נס ציונה ורחובות הולכות ומתפתחות, מתהדרות בבנייה מאסיבית וליבו נחמץ - זו הקדמה. האוכלוסיה גודלת, יש כלכלה בין דורית. די לנוסטלגיה וקדימה לאסטרטגיה. כל הכבוד לראש העיר רחמים מלול שמקדם תכנית אסטרטגית לעיר ושם לב לפרטים הכלכליים ומשלב גם מסחר כתוספת לארנונה. לכל המודאגים - הכל עניין של מחיר. אם רחובות מהווה חלופה כלכלית לעזריאלי ראשונים ועסקים פונים לפארק הורוביץ (וזה מה שקורה בפועל) אז מדיניות הכלכלה מוכיחה את עצמה. אם עזריאלי רוצים התחייבות לעשר שנים ורחובות רוצים התחייבות לשלוש שנים עסקים קטנים שמהווים את הבסיס הכלכלי של מדינת ישראל יבחרו ברחובות. אנשים, תחשבו קדימה. לא אחורה. אד | 23.05.18 (ל"ת)
21. במקום פינוי-בינוי ובנייה לגובה, משמנים סוחרי קרקעות חקלאיות תבדקו מי הבעלים של הקרקעות שעומדים "להפשיר" ומה הקשר שלהם לראש העיר. ותעבירו את הנתנונים למשטרה 433. הא שכחתי - הם עסוקים על מעל לראש בסיכול ממוקד לביבי. הקשר של בעלי הקרקע לראש העיר | 23.05.18 (ל"ת)
20. ג איזו חזירות. כבר היום בלתי אפשרי לצאת בבוקר לכביש 40 בדיוק באיזור שבו רוצים להוסיף 6000 יחידות דיור. יש רק תחנת רכבת אחת שהיא בפאתי העיר, משמע צריך להגיע אליה ברכב והתחבורה הציבורית בתוך העיר היא סיוט. שלא לדבר על זה שרחוב הרצל צפוף ופקוק בשעות הבוקר והצהריים. אבל תבנו, תבנו עוד.. למה לא אם יש בכירים בעירייה שגוזרים קופון? ד | 23.05.18 (ל"ת)
19. הממשלה מתפוצצת מעודף גביה אבל איכות החיים מתחת לכל ביקורת הכל קורס, רעוע, צפוף, לא מתוכנן, לא מקודם, לא מטופל. רואים את זה כמעט בכל עיר בארץ. אפס ניהול, אפס השקעות ואפס עשייה של ממשלת הכלום הזו (סליחה, מחוץ לגבולות המדינה יש השקעות במיליארדים, תכנית "מחיר למתנחל" משגשגת). דן | 23.05.18 (ל"ת)
18. בלי תחבורה ציבורית ומקומות לעסקים ולמשרדים הכל ימות רק שילוב בין משרדים-עסקים-מגורים (תל-אביב) ותחבורה ציבורית בתכנון של שתי וערב יכול לתת חיים לעיר. אחרת יהיה עוד כישלון כמו כל עיר ממוצעת בישראל האמת | 23.05.18 (ל"ת)
17. רחובות העיר הגלה משה סמילנסקי, ויזהר סמילנסקי הזכורים לטוב מתהפכים לבטח בקבריהם בראותם מלמעלה איך "חרבת דוראן" הופכת ממושבה שקטה , לעיר סואנת כדילסדורף אנו הופכים למדינה מאוכלסת אך בין ירוחם לאילת מצויים מרחבים גדולים שוממים. מדוע לא לפתח עיר/ ערים כ "פיניקס אריזונה" במרחב זה? זכות עם ישראל על אדמת הארץ נקנית בהתיישבות בחלק ארץ ישראל שאינו במחלוקת פוליטית. עמירם קופר | 23.05.18 (ל"ת)
16. רחמים מלול ראש עיר בעייתי שמסתכל רק עד קצה האף שלו (ושל מקורביו). מיסכנים תושבי העיר שהתרגלו לראשי עיר ברמה כה נמוכה, שמסתפקים עכשיו בראש עיר שהרים רצת מעל לרמה הנמוכה (על חשבון העתיד של העיר). אור | 23.05.18 (ל"ת)
15. כחלון נכשלת- לך לפסטיבל מספרי סיפורים נבחרת כדי להוריד מחירי דירות ובפועל הקפאת הבניה. המחירים עלו עשרים אחוז. כדי לעמוד בהבטחתך - המחיר צריך לרדת חמישים אחןז. אתה וגלנט לא תעברו אחוז חסימה. מנפגעי כחלון | 23.05.18 (ל"ת)
14. כבר מזמן העיר הזו קרסה משחיתות ושוחד גדלתי בעיר וחייתי בה 25 שנה. ראשי העירייה המושחתים הרסו את העיר. רחובותית לשעבר | 23.05.18 (ל"ת)
12. כמה עוד אפשר לצופף את העיר הזאת כמה אפשר לזהם ללכלך לפוצץ כל סמ לבניה דייי קצת אויר עצים מקום חניה מה נסגר פה סיוט | 23.05.18 (ל"ת)
11. התושבים רוצים תמורה לארנונה בדמות פארק גדול ומושקע בעיר רחובות!!!! עם אגם יפה, מסלולי הליכה והרבה צל. רוצים תמורה בעד האגרה!! כרגע כל העיר הזאת מתפוררת לאט..................... קול ההגיון | 23.05.18 (ל"ת)
8. אבל המחירים יעלו כי נדלן תמיד עולה? דווקא לא! כי כשההיצע עולה משמעותית בזמן קצר -המחירים י ו ר ד ים תיקון: ממשיכים לרדת אז שלא יעבדו עליכם רחמים תמשיך! רחובותי שפוי | 23.05.18 (ל"ת)
7. העירייה באשלייה אם היא חושבת שתצליח להתנות בינוי כל תכנית בוותמל צריכה להיבנות בהיקף של 25% במשך 4 שנים מאישור התכנית. תגובת העירייה לא ריאלית במסגרת של קידום דרך הוותמל. אם העירייה באמת מאמינה במה שהיא אומרת, עליה להתנגד לתכנית ולקדם בינוי שפוי ומדורג שלא דרך הוותמל, אלא דרך ועדת התכנון המחוזית. מחטף הוותמל הוא טעות שכולנו נשלם עליה ביוקר! תושב רחובות | 23.05.18 (ל"ת)
5. כבר היום אי אפשר לצאת בבוקר מהשכונות הפקוקות והעמוסות. בתי הספר והגנים מפוצצים. גק | 23.05.18 (ל"ת)
4. לאשר במקביל תחנת רכבת נוספת ופארקים הייתה תוכנית להוסיף תחנת רכבת ליד אמריקן סיטי, צריך לקדם אותה במקביל. אם מאשרים כזה דבר, זה חייב להיות עם תוספת של תחבורה ציבורית יעילה. שבילי אופניים למרכז העיר לתחנות רכבת, ולתחנה המרכזית. בנוסף שיבנו תמהיל נכון ויסיפו גם רחובות של משרדים וחנויות. שלא יצטרכו לקחת רכב בשביל כל שטות. הכי חשוב להוסיף פארק גדול. אין בעיר מסלול ריצה נורמלי (לרוץ לאורך הכביש העוקף צמוד לרכבים זה לא נחשב. בהרבה ערים יש חוף ים לרוץ בו או פארק גדול כמו פארק הירקון. ברחובות אין כלום בחלק המזרחי של העיר אפשר לתכנן פארק ארוך. אפילו שיהיה קרוב לעוקף רק שתהיה הפרדה בין הכביש למסלול ריצה של נגיד שדרת עצים ושביל אופניים. לא רוצים לרוץ על הכביש. יוסי | 23.05.18 (ל"ת)
2. אין חניות יש עצומה של תושבי רחובות החדשה בנושא החניה. לבנות דירות זה יופי. להתעלם מכך שב2018 כמות המכוניות אינה דומה לשנות ה60 במאה הקודמת. זה המצב אצלנו. וזה כולל סכנת נפשות כשמביאים ולוקחים ילדים לגנים. סכנה וזו אחריות העיריה רות | 23.05.18 (ל"ת)
1. חצי מהתיכנון מתחת למסלולים הרועשים של תל נוף... אחרי שיקנו דירות יתחילו ליבכות שהרעש והטיסות הנמוכות הורס להם את החיים ,ויבקשו שהממשלה תזיז במיליארדים את הבסיס ,כמו כן כבר היום עומדים שם בפקקים עצומים,(אלא אם כן בעריה בונים על קפיצה קלה, ולקחת טרמפים על מטוסי הסילון של תל נוף ,שמתחילת התגובה ... ) מהסביבה | 23.05.18 (ל"ת)
רחובות מכפילה את גודלה בתכנון מהיר
57 תגובות לכתיבת תגובה