21. איזה תותח! לא ידעתי שעושים דברים כאלה בארץ! יום יבוא ונפסיק להיות מעברה מוטורית גל ג | 08.09.13 (ל"ת)
20. ביקור כתבה מדליקה לגמרי. יש לי מוטו גוצי ישן שאשמח שיטופל ע״י ליאור. אשמח שיתקשר איתי לתיאום. 0577346145 חיים גולן | 01.09.13 (ל"ת)
17. לא צריך לפחד. כל בורג כל חלק אפשר לעשות יש בשוק מחרטות בינוניות בזול כרסומות משחזות שטחים שזה נחוץ לעבודה מדויקת חסר בורג חורטים ,הברגה שמאלית ימנית הברגת U עם 2 התחלות 3-4 התחלות לא צריך לפחד.צריך חלק עושים אותו מפלדה טבעית עושים השחזה צמנטציה כי רוב חלקי הם לא מחוסמים כי הם שבירים מקסימום בודקים עם מכשיר כמה רוקוול יש בחלק ועושים אותו,כל דבר אפשר לעשות רק צריך לעבוד מדויק,להיות איקה.ואני רואה שאתה כזה כל הכבוד לך.גם אני עושה הכל לבד.בשנת 73 עשיתי לבד שיפוץ גיר אוטומט של קורטינה כולם אמרו שאוטו יסעה רק רוורס נסע ועוד איך נסע קדימה. בוריס | 31.08.13 (ל"ת)
12. יש גם את מאיר בן שושן מיבנאל שעושה שיפוצים מדהימים באופנועים עתיקים חובה לבקר רוני | 31.08.13 (ל"ת)
11. כל הכבוד כתבה מרתקת מאוד. מדהים לראות את השינוי שאתה עושה לגרוטאות , פשוט לא יאומן כמה השקעה ואהבה לתחביב. שיהיה בהצלחה בהמשך עם שאר הפרוייקטים מכניקר | 31.08.13 (ל"ת)
10. ראיתי את האתר שלו http://www.backontwo.com יש שם למטה כל מיני פרויקטים עם לפני ואחרי, ממש יפה! מיכל ארבל | 30.08.13 (ל"ת)
7. קודם כל, אני מעריץ אותך ! חזק ואמץ.... ומבקש לתת עצה... אני יודע ורואה שיש מגמה מאוד חזקה בארץ (כן בארץ) לרוכבים שמנסים להפוך אופנועי קאסטום לבובר (bobber) אם תיכנס לזה ותציע לאנשים להפוך את האופנועים שלהם לבוברים, אתה תוכל לעשות אחלה ביזניס קטן... אנשים עם קאסטומים יפניים, הארלים וכו -- שלדות ריג'יד עם ג'וקי שיפט (קלאץ ברגל והילוכים מתחת לכיסא) וכו וכו... בכל אופן, כל הכבוד לך !!!!! נ.ב איך אפשר ליצור איתך קשר? יש לך דף אינטרנט או משהו ? רוכב | 29.08.13 (ל"ת)
5. מוכשר ויצריתי עוקב אחר היצירות שלו מזה זמן. אין ספק שמדובר במקצוען אמיתי למרות שמדובר רק בתחביב. תענוג.. צחי | 29.08.13 (ל"ת)
1. אדם בעקבות חלומו כל הכבוד, יש כאן לקח לכל הגברים הישראלים שפעם היה להם אופנוע והיום יש להם כרס ומאזדה. אופנוען מאומן | 29.08.13 (ל"ת)
תיישן לי בשקל
23 תגובות לכתיבת תגובה