9. עוד חארטה אחת מיותרת מי שחושב שהחארטה של הבינה המלכותית, היא הפתרון המושלם במניעת תאונות, שוגה באשליות. זהו ניצול ציני של הטרנד החדש של הבינה המלאכותית. יותר נכון לומר, מחליפים בעיה קיימת בבעיה אחרת, המתגלה מאוחר יותר. בסופו של יום, אנחנו נשארים עם אותה הבעיה ללא פתרון. תאונות דרכים ימשיכו להתרחש באותו קצב, על אף החארטה של הבינה המלאכותית. דני | 03.05.19 (ל"ת)
7. התוצאה תהיה המון התראות בנהיגה מכל העולם ואשתו שינהגו ברדיוס של 100 מטר ממני ואז אני פשוט מרב רעש מידע הנהגים פשוט התעלמו יכבו או ישקיטו את הדבר הזה ! הרעיון יהיה ישים רק למכוניות אוטונומיות שבהם אין נהג והמחשב יוכל להתמודד עם הררי האינפורמציה שתוחרם מהענן תוך כדי נסיעה ! בקיצור הרעיון יהיה ישים בפועל רק לפחות עוד 20 שנה כאשר לפחות 70% מכלי הרכב יהיה אוטונומיים ! יואב | 03.05.19 (ל"ת)
5. אל הא1פק ישנן עוד גישות - גישת ה Overlord (משגיח-על) תמיד תתקל בבעיות קשות של רשתות שהן centralized (נפח תעבורה, השהיה, יכולת קיבול של מידע והחזרתו וכן הלאה). גישה אחרת שהתנסיתי בה במס' פרוייקטים וקיימת אף בטבע היא גישת המיקרו-סוכן, אם כל צומת עובר אופטימיזציה לוקאלית (מבחינת ה traffic control) ניתן להראות שאפשר ליצור רשת-על הקרובה לאופטימליות השקולה לזו של מנהל-מרכזי. למעשה, חרקים וניהול תהליכים/threads במע"ה עובדים כך והתוצאות מעולות וזה הרבה יותר נגיש טכנולוגית... הצ1פה | 03.05.19 (ל"ת)
4. אין סיכוי שיצליחו ללא שת"פ עם יצרן רכב. באו מאוחר עם פתרון חלקי. אולי יתמזל מזלם ויקנו אותם. אריק | 03.05.19 (ל"ת)
3. שיתוף פעולה עם וויז יפתור במהירות את העניין. מדוע לא לשתף עם וויז פעולה זה יפתור במהירות את העניין . המון בהצלחה. שוקי | 03.05.19 (ל"ת)
2. אוטוטוקס Autotalks קיימת מזה 13 שנה ועושה עבודה מדהימה בנושא זה ורשתות אד הוק. אנשים מוכשרים מ81 הייטקיסט | 03.05.19 (ל"ת)
1. תכנון נסיעה הרעיון מצויין. כיום הנהגים נדרשים לתכנן את נסיעתם על פי המידע שיש להם. לא כולם מצליחים כל הזמן. כך יהיה גם עם המערכת החדשה . לא היקף המידע הבעיה . עיבודו הנכון בעיה . והבעיה תישאר בכל רמה בה הנהג מחליט. עקיפה על פס לבן קרתה וגם תקרה.... אבישי | 03.05.19 (ל"ת)
"אנחנו צריכים להסתכל מעבר לטווח הראייה שלנו. מעבר למשאית שלפנינו ומעבר לצומת"
10 תגובות לכתיבת תגובה