24. הפתרון הוא מאוד פשוט: קונדומים פחות ילודה, פחות ביקוש לדיור. גם ככה המדינה קטנה וצפופה ויש לי בקשה: תפסיקו עם העלייה בכוח ואלה שחוזרים בגלל הטבות מס. תדאגו למי שכאן אייל | 06.12.10 (ל"ת)
23. הפתרון היחיד הוא רעידת אדמה בגוש דן !! רק ככה שיהיו אבידות בנפש והרס המוני של בניינים, ייבנו מחדש כמו שצריך והממשלה פתאם תישא בחמלה רצון לתת פיצוי הולם לנפגעים נועם | 05.12.10 (ל"ת)
22. הסברה נכונה לצמצום הילודה , תחבורה בלתי תלויה בפקקים והשקעה בערים ליד אלה קווי התכנית שלדעתי צריכים להוביל לפתרון 1. הסברה בנושא ילודה - מתוך מקום חיובי, בעיקר בשכבות החלשות וגם איכשהו להקשות על המגזר החרדי שיחשוב פעמיים לפני שהוא מתרבה. 2. להעלות את מחירי הרכבים ולהפסיק לייבא מחו"ל , במקום זה לפתח תשתיות לתחבורה ציבורית בלתי תלוי בפקקים כגון: חשמלית או תחתית. 3. הערים חולון, רמת גן וגבעתיים חייבות להתפתח לא רק ברמת הבנייה לגובה ושירותי הגנים, אלא יצירת יותר שכונות מגורים לצעירים עם רוח מטרופולינית: אדריכלות חוץ מעניינת , בתי קפה .. כמו שעשו בממילה בירושלים. אחרת למה שצעירים ייתקעו בערי הלווין המשעממות האלה ? רונן | 05.12.10 (ל"ת)
20. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להפסיק לבנות בתים פרטיים בערים המרכזיות: המדינה צריכה לאסור לחלוטין בנייה של בתים בגובה 3 קומות או פחות בגוש דן (מאשדוד עד נתניה), במטרופולין חיפה (חיפה והקריות) ובירושלים- יש באיזורים האלה מחסור חמור בקרקע ולא הגיוני שמקימים בתים פרטיים על קרקעות נדירות. במקביל, צריך לעודד תכניות של פינוי-בינוי, כלומר הריסה של מבנים מיושנים והחלפתם במבנים חדשים שעומדים בכל תקני הבנייה הנוכחיים ומוסיפים עוד דירות לשוק הדיור. ובמקביל לכל זה צריך לשדרג את תשתית התחבורה בכל הארץ. מישהו | 03.12.10 (ל"ת)
19. אלוהים איזה קישקוש....אל תקנו כלום!! הכל יירד חזק מאוד. הנדלן על סף קריסה. שמאי משה לוינסון, י-ם אלון | 02.12.10 (ל"ת)
18. המדינה אשמה במחירי הדיור הגבוהים. המדינה אשמה במחירי הדיור הגבוהים בכך שהיאאיפשרה לקבלנים להקטין את ההיצע משנת 2005 והלאה לא מאמינים קראו את הכתבה הבאה: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3232516,00.html אלעד | 02.12.10 (ל"ת)
17. כשיפסיקו להתגרש כל-כך הרבה יהיו כאן מספיק דירות לכולם. ככה זה כשצריך דירה לה ודירה לו. צורה לנו. | 02.12.10 (ל"ת)
15. יש לרכבת 27 מיליארד שקל? צריך 600 ק"מ? לא מספיק 45 מליון ש"ח לקילומטר? ככה זה כשהשחיתות חוגגת | 02.12.10 (ל"ת)
14. נזקי שריפת הכרמל, באשמת ממשלות ישראל תפקיד הממשלה הנבחרת בין היתר לצפות פני עתיד ולפעול לקידומו בתוכניות עבודתה השנתית (תקציבים) אני מקווה ששריפת הענק ההרסנית ברכוש ובנפש שמשתוללת בכרמל תעורר את הציבור לתבוע מהגורמים שמחדליהם יתגלו לאחר שהעשן יתפזר. לתת את הדין על התנהלותם הבלתי אחראית שחשפה את חולשתה של מערכת הכיבוי הארצית שעומדת חסרת אונים מול האש המשתוללת מילות עידוד והערכה מפי נשיא המדינה במקום הקצאת משאבים והערכות מתאימה אין בהם כדי למלא את המוטל על ממשלות ישראל .. גדעון .ט | 02.12.10 (ל"ת)
13. הפתרון הוא... מסילת רכבת מרמת הגולן דרך קרית שמונה עד אילת הרכבת תהיה מהירה מאוד כל הכבישים יורחבו ל4 נתיבים כל המפעלים יעברו לפריפריה לאיזורי תעשיה מרוחקים בתי הזיקוק יועתקו הרחק לחיפה כל המפעלי תעשייה הכימים יועתקו לנגב רחוק מישובים רכבת תגיע לים המלח-ערד יוקמו ערים חדשות בנגב ובגליל יוקמו ישובים חדשים חדשים יבנה נמל תעופה משלים בנבטים טיסות לילה יאסרו בלוד רכבת תגיע לנבטים הנושא של הבדוים יטופל בחומרה יועלו מליון יהודים שיפוזרו בפריפריה בכל הפריפריה יוקמו חדרי מין קידמיים בכל הפריפריה יוקמו מכללות ינתן פתרון למחסור בשירותי רפואה ושאר השירותים במיגזר הערבי בישובים שלהם ובעריהם כל בסיסי צהל כולל הקריה והשלישות ומשרד הביטחון יעברו לנגב מתחם כלא רמלה יסגר ויפוזר בנגב ובגליל יוקמו ערים חדשות לחרדים וישובים חדשים מסביב לערי הפריפריה ויוקמו ישובים חדשים בערבה היועץ | 02.12.10 (ל"ת)
12. לא, לא ושוב לא !!!!! לא תחבורה. לא שעות בכבישים. לא שריפת דלקים בפקקים. לא סלילת כבישים במקום שטחים ירוקים !!!! לא, לא ולא !!!!! הפיתרון הנכון הוא העברת מקומות תעסוקה לפריפריה. ורק פיתרון כזה הוא פיתרון נכון לדורות הבאים. | 02.12.10 (ל"ת)
10. תחבורה ציבורית זה דבר חשוב מאוד אבל הפיתרון היותר נכון זה לפזר את ריכוזיות של שוק עבודה בעיקר צבר לבן (משרדים) שכמעת ואינו קים מחוץ לגוש דן רק שיהה פיצול של המשק האנשים יעזבו את איזור המרכז למקום עבודה אחר שגם יהיה להם בית זול יותר גם עבודה קרובה לבית. להשקיע רק בתחבורה ציבורית יגרום שכול המדינה תהפוך לשכונה אחת גדולה של ת"א כמו שקרה לכול הערים בין ראשון לציון להרצליה שהם לא ממש ערים (יותר מ 60-70% לא עבדים בעיר שבה הם גרים) ולכן זה יותר קרוב למצב של שכונה. תותחן | 02.12.10 (ל"ת)
9. תחבורה ציבורית זה דבר חשוב מאוד אבל הפיתרון היותר נכון זה לפזר את ריכוזיות של שוק עבודה בעיקר צבר לבן (משרדים) שכמעת ואינו קים מחוץ לגוש דן רק שיהה פיצול של המשק האנשים יעזבו את איזור המרכז למקום עבודה אחר שגם יהיה להם בית זול יותר גם עבודה קרובה לבית. להשקיע רק בתחבורה ציבורית יגרום שכול המדינה תהפוך לשכונה אחת גדולה של ת"א כמו שקרה לכול הערים בין ראשון לציון להרצליה שהם לא ממש ערים (יותר מ 60-70% לא עבדים בעיר שבה הם גרים) ולכן זה יותר קרוב למצב של שכונה. תותחן | 02.12.10 (ל"ת)
4. מישהו מוכן להזכיר את שכרו השערוריתי של מר שלמה שוהם ? אם לא חבל.טוב שביטלו את המשרה המיותרת הזאת . ולדימיר ערוסי | 02.12.10 (ל"ת)
3. אם הקשת הגזענית לא היו שודדים את הדיור הציבורי היה דירות לכולם ובזול. פרופ' סמי סמטוחה | 02.12.10 (ל"ת)
2. צריך מטרו בגוש דן ורכבות מהירות 350+ קמ"ש לכל עיר ועיר. להכריז על פרוייקט לאומי, לשכור חברות סיניות שבונות קו רכבת מהיר של 1500ק"מ ב 3 שנים. יעלה הרבה מאוד כסף אך כאשר נכנסים לקופת המדינה כל שנה כ 35 מיליארד שקל מיסים של דלק ורכב זאת לא אמורה להיות בעיה.. 35מיליארד בשנה כפול 10 שנים = 350 מיליארד שקל. חובה לפתור את נושא הפקקים. מיליארדי שקלים גם ככה מתבזבים בשנה בעמידה בפקק. רכבות מהירות ומטרו בגוש דן יורידו את התנועה בכבישים ויורידו את זיהום האוויר/פקקים/תאונות וכו'. התוכנית הנוכחים של ביבי להשקעה של 27 מיליארד ב 20 שנה או כדומה היא עלובה ולא פותרת דבר. כל מדינת ישראל פקוקה , העיקר גובים 35מיליארד שקל מס כל שנה ומחלקים קצבאות לפרזיטים כאילו אין מחר. | 02.12.10 (ל"ת)
1. שטויות במיץ, בינתיים מי שנגמר אלה הפראיירים המוכנים לשלם כל מחיר ! מי הזמין את הכתבה? קבלנים מתווכים ומה שביניהם ! יצאתי מתל הביב | 02.12.10 (ל"ת)
"בסוף הדירות בגוש דן ייגמרו. ומה אז?"
24 תגובות לכתיבת תגובה