11. פיאט 500 החדשה מצד אחד, מכונית מדהימה. מצד שני, במחירים שמוזכרים בכתבה, יקנו אותה רק מעטים, ואז היא תהפוך ממכונית חמודה ומבוקשת לגימיק אופנתי בלבד, (שעתיד לחלוף מהר מאד), וגורלה יהיה בסופו של דבר כגורלן של החיפושית החדשה והקרייזלר פי טי קרוזר. תוסיפו לזה את התנהלותה התמוהה והבעייתית של סוכנות פיאט בישראל, ותקבלו מירשם בדוק לאסון. חבל, היה מגיע ל-500 הרבה יותר. רן | 24.06.08 (ל"ת)
9. ל-14: לא ממש הבנת את הקונספט של הרכב הזה, הא? הוא לא מתחרה בטויוטה יאריס, במאזדה 2 או בסוזוקי סוויפט 89 של חמתך. אם כבר תגיד שכדאי לקנות את הפיאט פנדה הזהה מכנית ב-80.000 ש"ח. הפיאט 500 מתחרה על שוק הרטרו והסטייל מול המיני והחיפושית החדשות, ובשוק הזה היא גם מנצחת עם המחיר וגם עם מגניבות "טריה" לעומת האחרות שמתחילות קצת להתעפש. וכן, מה-PT קרוזר אני מתעלם, כי בכל זאת אנחנו מדברים פה על מכוניות ולא על קרייזלר נאונים. | 20.06.08 (ל"ת)
8. 120 אלך שקל??? על מה ולמה?? 120 אלף שקל!?!?!? היא עולה 9000 אירו באירופה!!! נשבר משוק הרכבים בארץ! אריה | 18.06.08 (ל"ת)
7. לכל החכמים על שעון שמראה שעה כמו שעון סיני זול תשלמו 10 אלף שקל. אבל על מכונית שעולה 10 אלף יותר מכל מכוניות הליסינג היפניות המעפנות שלכם ונראית כמו תמונה לא תשלמו. ישראלים טיפשים. איטליה ויוה | 17.06.08 (ל"ת)
1. התחילו ה100 אלף שקל אמרו בהתחלה מאה אלף שקל מחיר. לפני כמה חודשים כתבו 125. טוב שסוף סוף מישהו בפיאט נסגר על עצמו. רותן | 17.06.08 (ל"ת)
פיאט 500 בישראל: המחיר - כ-120 אלף שקל
11 תגובות לכתיבת תגובה