אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הונדה אקורד החדשה: 600 מכירות בחודש

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-13
ניתוח לא רע, אבל.... איך ניתן לומר את המילה להספיד(או להפסיד) אם בחודש נמכרו 600 מכוניות? קצת הגזמת פה.. דבר שני, בכדי לממן את הקמפיין (אשר פונה לא רק אל לקוחות נאמנים של הונדה), החברה צריכה למכור פחות מ-100 מכוניות. אם החברה היתה מוכרת את הרכב תחת קב' 4, זה כבר היה עולה לה כ-13 מיליון ש"ח (ולו רק על ה-600 הראשונים!, היעד הוא מעל 2000 לשנה זו. יתרון שני, החברה עדיין יכולה למכור את הדגם היוצא ב-147 אלף ש"ח ותתפלא, עדיין יהיו כאלו שיעדיפו אותו על B4, ,מאזדה 6 והמונדיאו החדשות (וגם הצרפתיות). ואל תשכח שהונדה נוגסת טיפה ממותגי הפרימיום.
 | 23.06.08
6.
מסע הפירסום (המיותר...), והצעה להחיאת ההונדה אקורד החדשה..
הונדה אקורד אינה זקוקה למסע פירסום. להונדה אקורד יש קהל אוהדים נאמן שיקנה את המכונית החדשה גם מבלי מסע פירסום. הבעיה של הונדה אקורד כיום, היא לא מודעות הציבור לקיומה, אלא מחיר הזוי ומטורף, שיגזור כנראה את גורלה של המכונית בישראל לכליון מוחלט. אין שום הצדקה כלשהי לשלם עבור הונדה אקורד 2008/9, טובה ככל שתהיה, מחיר גבוה ממחירי קבוצה 4. אין הגיון בתשלום טסט שנתי ושווי שימוש רכב גבוהים יותר בשיעורים ניכרים, רק כדי שעל חרטום המכונית יתנוסס סמל הונדה. אין גם שום טעם וצידוק, לשלם עבור הונדה אקורד ולו גם אגורה אחת מעל מחירי קבוצה 4 בה נמכרות כיום מיטב המכוניות, כולן כאחת, מתחרות מודרניות, ראויות (ויותר...), מוצלחות, וטובות, להונדה אקורד:- מאזדה 6, פורד מונדיאו, סובארו B4, טויוטה פריוס, (ואפילו פיג''ו 407 וסיטרואן C5). במקום לקחת את הסכום שמייעדים למסע הפירסום (המיותר), כדאי היה שישתמשו בכסף הזה כדי לסבסד את מחיר המכונית ולהעמידה על 147,000 ש"ח - תקרת קבוצה 4, כפי שעושים כל היבואנים האחרים. במחיר כזה, יאפילו בחברת "מאיר" יתקשו לעמוד בביקוש למכונית החדשה. האלטרנטיבה? להספיד סופית את זכרה של הונדה אקורד בישראל. גם מכוניות מצויינות אחרות, שהובאו לארץ ונמכרו במחירים לא מתאימים, נעלמו לחלוטין מהשוק הישראלי, וזה כנראה יהיה מעתה גם סופה של ההונדה אקורד, וחבל.
דן | 23.06.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת