10. הונדה אקורד יקרה ללא צדק ממש מוגזם אפילו שיש פירסומות ראיתי אותה והיא ממש אותו הדבר רק שינוי קל מחיר יקר ללא הצדקה ומנוע ללא שינוי משנת 2003 ממש לא כדאי גילי | 29.08.11 (ל"ת)
9. קיבלתי הונדה אקורד החדשה - אכזבה !!!! המחיר לא משקף את התכולה של הרכב הזה. סתם תקעו לה מחיר מופרז , בלי קשר למה שיש בה. במיוחד בדגם הבסיסי. אוטו צפוף, לא מפנק , לא שווה את המחיר שלו. לכו על סופרב !!! יוסריאן | 10.01.11 (ל"ת)
7. ל-13 ניתוח לא רע, אבל.... איך ניתן לומר את המילה להספיד(או להפסיד) אם בחודש נמכרו 600 מכוניות? קצת הגזמת פה.. דבר שני, בכדי לממן את הקמפיין (אשר פונה לא רק אל לקוחות נאמנים של הונדה), החברה צריכה למכור פחות מ-100 מכוניות. אם החברה היתה מוכרת את הרכב תחת קב' 4, זה כבר היה עולה לה כ-13 מיליון ש"ח (ולו רק על ה-600 הראשונים!, היעד הוא מעל 2000 לשנה זו. יתרון שני, החברה עדיין יכולה למכור את הדגם היוצא ב-147 אלף ש"ח ותתפלא, עדיין יהיו כאלו שיעדיפו אותו על B4, ,מאזדה 6 והמונדיאו החדשות (וגם הצרפתיות). ואל תשכח שהונדה נוגסת טיפה ממותגי הפרימיום. | 23.06.08 (ל"ת)
6. מסע הפירסום (המיותר...), והצעה להחיאת ההונדה אקורד החדשה.. הונדה אקורד אינה זקוקה למסע פירסום. להונדה אקורד יש קהל אוהדים נאמן שיקנה את המכונית החדשה גם מבלי מסע פירסום. הבעיה של הונדה אקורד כיום, היא לא מודעות הציבור לקיומה, אלא מחיר הזוי ומטורף, שיגזור כנראה את גורלה של המכונית בישראל לכליון מוחלט. אין שום הצדקה כלשהי לשלם עבור הונדה אקורד 2008/9, טובה ככל שתהיה, מחיר גבוה ממחירי קבוצה 4. אין הגיון בתשלום טסט שנתי ושווי שימוש רכב גבוהים יותר בשיעורים ניכרים, רק כדי שעל חרטום המכונית יתנוסס סמל הונדה. אין גם שום טעם וצידוק, לשלם עבור הונדה אקורד ולו גם אגורה אחת מעל מחירי קבוצה 4 בה נמכרות כיום מיטב המכוניות, כולן כאחת, מתחרות מודרניות, ראויות (ויותר...), מוצלחות, וטובות, להונדה אקורד:- מאזדה 6, פורד מונדיאו, סובארו B4, טויוטה פריוס, (ואפילו פיג''ו 407 וסיטרואן C5). במקום לקחת את הסכום שמייעדים למסע הפירסום (המיותר), כדאי היה שישתמשו בכסף הזה כדי לסבסד את מחיר המכונית ולהעמידה על 147,000 ש"ח - תקרת קבוצה 4, כפי שעושים כל היבואנים האחרים. במחיר כזה, יאפילו בחברת "מאיר" יתקשו לעמוד בביקוש למכונית החדשה. האלטרנטיבה? להספיד סופית את זכרה של הונדה אקורד בישראל. גם מכוניות מצויינות אחרות, שהובאו לארץ ונמכרו במחירים לא מתאימים, נעלמו לחלוטין מהשוק הישראלי, וזה כנראה יהיה מעתה גם סופה של ההונדה אקורד, וחבל. דן | 23.06.08 (ל"ת)
5. לדורון קודם כל לא היו בישראל קורולה בשנות השבעים, גאון. שנית, למה שמישהו ישלם יותר משווי אמיתי של מכונית? - כי המישהו פראייר. ליתר דיוק-אנשים כמוך. אחד שכועס | 22.06.08 (ל"ת)
4. ל 5 אלה חוקי השוק. יש לך, סבבה. אין לך? תמשיך להתבכיין, לנסוע על איזה קורולה מודל 72 וליחשוב ששלך הכי טוב. דורון | 22.06.08 (ל"ת)
2. לא בסדר בא איזה יבואן רכב ומתמחר מכונית ב20 אלף שקל מעל מה שהיא צריכה להיות. הפראיירים קונים - ואז באה התקשורת ומהללת את המכירות המוצלחות שלו במקום להגיד שמשהו לא בסדר. אחד שכועס | 22.06.08 (ל"ת)
הונדה אקורד החדשה: 600 מכירות בחודש
10 תגובות לכתיבת תגובה