אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשת גיבור מחשבים נקלעה לקשיים

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
חדשות טובות - כל הכבוד לגיבור הם חזרו לעבוד ומספקים את הסחורה.
חשבתי שאכלתי אותה. ראו את התגובה שלי מספר 12. אבל הלא יאומן קרה ..... אתמול קיבלתי מהדואר הודעה על חבילה שהזמנתי לפני חודש והיום בבוקר לקחתי והיה בתוכה את כל מה שהזמנתי. כרטיס זכרון וכרטיס מסך 8600 DDR3. כלומר הרשת חזרה לעבוד למרות כל הקשיים והניסיונות של המתחרים להפיל אותה. בקיצור ולעניין - קניתי במחיר הכי זול בארץ. הגיע באיחור אך הגיע ואפילו לאחר הכתבה שהרשת לכאורה נסגרה ואיננה. חסכתי לעצמי תביעות משפטיות לא רק נגד הרשת אלא גם נגד חברת האשראי כפי שתקראו בתגובה 12. כנראה שיש בארץ אנשים בעלי כוח המסוגלים למוטט חברה מתחרה. הפעם הם לא הצליחו. שוב כל הבכבוד לגיבור.
דוד | 17.07.08
6.
גם אני אכלתי אותה
לפני חודש הזמנתי אצלם כרטיס מסך + זיכרון למחשב. הם טרחו להתקשר אלי לקבלת פרטי כרטיס אשראי. חלפו 14 ימי עסקים וקיבלתי כלום ועכשיו כבר לא אקבל. חברת כרטיס האשראי טוענת שלא מגיע לי החזר אלא רק ביטול תשלומים נוספים אבל לא ביצעתי בתשלומים אלא באחד. הם טוענים שניתן לתבוע את גיבור ולא ידוע להם על כל בעיה בגיבור ואינם חוסמים את גיבור. לדעתי יש לתבוע את חברת האשראי על עיסקה שלא בוצעה. אני יאיים על חברת האשראי שאעבור לחברה אחרת.
דוד | 10.07.08
4.
זאפ זאפ זאפ - מספר אחד בלעשות כסף...
לידיעתכם חברים יקרים לפני מספר חודשים העליתי 2 ביקורות על חנות זו זאפ הקשו על חיי, לא העלו את הביקורות ורק הסכימו לריב איתי ולהצדיק את החנות אני יודע על עוד אנשים שהעלו ביקורות עליהם וזאפ לא הסכימו להעלות אולי רק הכסף מעניין אותם שם בקיבוץ? איזה שירות גרוע הם עושים לצרכנים יכלו להתריע בפני כל מי שהפסיד היום את כספו
צחי | 25.06.08
2.
הכתובת היתה על הקיר
הזמנתי מהם מסך מחשב לפני כשנה, ביטלתי את ההזמנה אבל הכסף לא הוחזר אלי למרות שיחות טלפון רבות ופקסים, לאור כל התירוצים הדבילים וההמצאות שלהם, כל הזמן פחדתי שהם יפשטו את הרגל ואני אפסיד את הכסף, ביום שישי האחרון סוף סוף התפנתי ללכת לחנות, הם כמובן התווכחו וטענו שהמוצר הגיע אלי, אבל התעקשתי והעניין הוסדר, איזה מזל!
נעמה | 25.06.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת