אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעלי גיבור מחשבים: "השמועות הרסו לי את העסק"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
אתם חייבים לעזור לי
אני מ יותר משנה עשיתי הזמנה החברה לקחה את הכסף ו אני עד עכשיו לא קיבלתי כלום פשוט נמאס לי מהטלפונים ו חברת האשראי בסוף הגעתי ל חנות של גיבור בחיפה ו שמה היו כל המוצרים אבל סירבו לתת לי אני מבקש עזרה נא מי שיכול לעזור לי לייצור קשר ל מייל שלי
רמזי אסמאעיל | 04.06.09
12.
חדשות טובות - הם חזרו לעבוד ומספקים את הסחורה.
אתמול קיבלתי מהדואר הודעה על חבילה שהזמנתי לפני חודש והיום בבוקר לקחתי והיה בתוכה את כל מה שהזמנתי. כרטיס זכרון וכרטיס מסך 8600 DDR3. כלומר הרשת חזרה לעבוד למרות כל הקשיים והניסיונות של המתחרים להפיל אותה. בקיצור ולעניין - קניתי במחיר הכי זול בארץ. הגיע באיחור אך הגיע ואפילו לאחר הכתבה שהרשת לכאורה נסגרה ואיננה.
דוד | 17.07.08
11.
חשוב מאוד!!!
אני הזמנתי מגיבור מחשבים מחשב נייד לפני כשנה. בתוך שבועיים הייתי אמורה לקבל את המחשב, אך כשראיתי שעברו שבועיים ואף אחד לא טורח ליצור איתי קשר-יצרתי איתם קשר בעצמי. הטלפון שהם מפרסמים לא מגיע ישירות לחברה אלא למוקד שירות חיצוני שיכול רק לקבל הודעות ולהבטיח (לשווא) שיחזרו אליי מהחנות. אך כפי שציינתי ההבטחות היו לשווא. עשרות טלפונים, צעקות, תחנונים, איומים בתביעות ואיומים בפניות לתקשורת לא הועילו. אף אחד לא טרח לחזור אליי ובוודאי שלא להשיב לי את כספי. רק לאחר מספר חודשים אחרי שנואשתי ופניתי לגורם משפטי- טרחו גיבור מחשבים להשיב לי את כספי, לא לפני שעברתי בגללם מספר חודשים מורטי עצבים, מלאי לחץ וחששות שמא אאבד את כספי. מיותר לציין כי גם בפעמים שהצלחתי ליצור קשר עם בעלי החברה לאחר השגת פלאפונים אישיים שלהם- היחס היה גרוע מאין כמותו. חוסר אדיבות וחוסר סבלנות בצורה מבישה ומעליבה. אני למדתי את הלקח ואני יותר לא מחפשת את המוצרים הזולים. אני מעדיפה לשלם יותר בשביל יחס יותר טוב ואמין,העיקר לא לעבור סיוט כזה שוב.
עדי | 07.07.08
8.
עם כל הכבוד לגיבור מחשבים... איבוריי הם החנות הראויה ביותר לחקירת עומק
גועל נפש בכל שלב של העסיקה - השקרים לגבי עלויו ההובלה שקופצות בעשרות שקלים לאחר ביצוע הרכישה, התקשורת במייל והצעות המחיר המעורפלות במתכוון, הכמעט-כפייה להגיע למקום ולשלם במזומן או צ'ק מזומן וכמובן הרכיבים אוי לרכיבים.
חיטין | 01.07.08
5.
מה שמנכ"ל גיבור מחשבים אומר הזוי מאוד
כל הלקוחות שהזמינו מוצרים קיבלו? כל הלקוחות מוצרים? מוזר. שימו לב לדיונים הבאים שנפתחו ב-HWzone בתקופה האחרונה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=292460.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=300609.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=316311.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=316522.0 יש שם עוד, ואני בטוח שגם בפורומים נוספים... אביעד.
אביעד | 26.06.08
3.
טוב מאד!!!
3 חודשים לקח לי לקבל מחשב (יש לי הקלטות של כל השיחות שלי איתם) זבל של שירות, זילזול, רכיבים לא מותקנים היטב עד שהגעתי לקבל את המחשב מתברר שהזכרון שלו לא מותקן בכלל ולא הגיע מהספק אחרי 5 דקות של מרמור ואיום שאפנה למועצה להגנת הצרכן,נמצא פתאום הזכרון (אלוהים יודע מאיפה) לחנות...
שמעון | 25.06.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת