4. בושה בחרפה!איפה פיתוח הפריפריה? הרכבת היא כמו מים לישוביי הנגב שרחוקים כ"כ מהמרכז. אין לכם מושג כמה טוב עשתה הרכבת לאשקלון..אז למה לא לתת גם לשדרות ונתיבות להינות? למה לא מבטלים פרייקטים אחרים? בושה בחרפה.. איזה סדר עדיפות לא צודק! יאיר | 26.06.08 (ל"ת)
3. אפשר להשתמש בקיים יותר טוב אחת הבעיות העיקריות בתפעול הרכבת היא, שרוב הנוסעים (והלחץ) הוא בבוקר לתל אביב ובערב מתל אביב. אם הרכבות החוזרות לא היו ריקות הרכבת היתה רווחית יותר. פתרון רווחי הוא לבנות מתחמי הי טק ומשרדים ליד כל תחנת רכבת קיימת, לדוגמא: גני התערוכה, השטח שמדרום לתחנות כפ"ס והוד השרון תחנת ראש העין בין תחנת הרצליה לאזור התעשיה בהרצליה יש מקום לבניה צפופה להיטק ועוד ועוד גם יותר נוסעים, וגם רווח מהשכירות! | 27.06.08 (ל"ת)
2. רכבת גרועה אני לו מבין על מה הפליאה .גם ככה מבטלים קווים בלי להיות מודעים להשלכה שלהם בכל מדינה מתוקנת רכבת עוברת בשדה תעופה הבין לאומי שלה .רק אצלנו יש דבר כזה .מבאר שבע לנתבג .ואז מבטלים את זה תמוהה לו ? רוני קדוש | 27.06.08 (ל"ת)
מסתמן: החריגות בתקציב הרכבת יביאו לביטול קו אשקלון-ב"ש
4 תגובות לכתיבת תגובה