אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השוואה לא אובייקטיבית: זאפ מציגה חברות המשלמות עבור נוכחות באתר

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
זאפ לא אובייקטיבי !
פירסמתי חוות דעת שלילית על חנות לפני חודש והם עדיין לא פירסמו אותה למרות ששלחתי להם מכתב נוסף ושם גם שאלתי למה הם לא מפרסמים, עדיין לא קיבלתי שום תשובה. קרו לי כמה מקרים שבהם רכשתי משהו ומהחנות יצרו איתי קשר ואמרו שהמוצר אזל מהמלאי והציעו לי משהו אחר... זאפ עובדים רק לפי האינטרסים שלהם.
דוד | 10.12.08
28.
זאפ זה הדבר הכי טוב שקרה לצרכן
אני לא יודע מה המהומה ומה הסקופ הגדול שהביא כאן כלכליסט. אבל ניתן לראות בוודאות כי זאפ שינה את הרגלי הצריכה של צרכנים ואת הרגלי המכירה המגונים של חנויות. בזאת גדולתו של זאפ, כוחו וחוכמת ההמון מנצחת כאן. בפועל, אין חנות אינטרנט בישראל שמוצריה כדאיים ויותר זולים- שלא נמצאת במנוע ההשוואה של זאפ.
אמנון לוי | 27.07.08
26.
זאפ השוואת מחיר
בתור בעלים של אתר שמפרסם שנים בזאפ לזאפ אין שליטה על המחיר שהחנויות מפרסמות הוא נותן במה מצוינת וחינמית לצרכן המלחמה בין החנויות שמפרסמות מובילה לפעמים למכירת מוצרים המחירים מאוד נמוכים לגבי חוות הדעת על החנויות זאפ מאוד מקפיד לפרסם חוות דעת אמיתיות ומאמת מול הלקוחות שאכן קנה ומבקשים מהלקוחות העתק חשבונית וקבלה יש הרבה חנויות עם חוות דעת שליליות בתור בעלים של אתר כל מוצר שאנחנו מפרסמים קיים במלאי ואנחנו לא מציעים שידרוגים אם המוצר לא קיים במלאי פיזי אנחנו מורידים את אותו מוצר מזאפ חשוב לציין ש ל YNET יש אתר מכירות שמופיע בזאפ
יונתן | 25.07.08
13.
איזה סקופ מטורף!
ואני חשבתי שהם עובדים לשם שמיים. מזל שהכתבים של כלכליסט עובדים בשם האומנות, והסקופים שאתם מביאים (אחרי מאמץ אדיר של לקרוא מה כתוב באתר בצורה די ברורה) נטולים כל שיקולים מסחריים, ולא קשורים בכלל למפרסמים אצלכם באתר. מילא, הייתם מביאים משהו שאף אחד לא יודע, אבל תנסו להיות קצת יותר מקוריים ועדכניים.
 | 22.07.08
12.
ריאלטי צ'ק
בוקר טוב עולם- זאפ עושים השוואה של מחירים ומן הסתם שהם לא יפרסמו את המכולת בסוף הרחוב שלך... ככה זה,בכל אתר מפרסמים את מי שמשלם,מה נראה לכם שפה באתר שמים באנרים בהתנדבות? זאפ הכי הוגנים ברשת,וגם נותנים לכם גב אם החנות במקרה תדפוק אותכם.לא רוצים אל תיקנו
תומר נ | 23.07.08
9.
לזאפ יש מתחרים מצויינים
תנצח החברה האמינה ביותר בתוצאותיה לאורך זמן. נסיון לערב שיקולים כספיים בתוצאות חיפוש (מחירים או עמודים באינטרנט) נדון בתווך הארוך לכשלון. זאת שיטת ניהול ומקסום רווחים קצרת טווח. באבולוציה הטבעית של שירותים באינטרנט - רק אתרים אמינים, שנותנים ערך הוגן למשתמש ישרדולאורך זמן.
בקרה | 22.07.08
1.
Bait and Switch
קניתי כמה פעמים מחברות שמפרסמים בZap וכל פעם אותה תסריט חזרה.. או : אין לנו את זה במלאי - אולי אתה מעוניין ב... (כשקניתי מייבש מ-נענע) או: זמן ההספקה לזה ארוך, עדיף לך לקנות... (כשקניתי מכונת כביסה מ-24) או: בחרת במוצר גרוע.. אני יכול להציע לך משהו הרבה יותר מתאים...(נגן mp3) או: סיפקתי לך דגם אם מספר אחר, אבל זה באצם אותה מוצר רק עם מדבקה אחרת (שואב אבק) בלוע"זית זה תרמית שנקרא Bait and Switch להשיג את הלקוח שתרח, עמל, וסוף סוף החליט לקנות ואז למכור לו מוצר אחר שהוא לא חקר לא בדק והרווח עליו יותר גדול. ולכן אלה שמפרסמים במחירים נמוכים שלא מתכוונים בכלל למכור אותה מוצר נהנים מקבלת לקוחות במרמה.
יעקב | 22.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת