אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פיטורים בנענע 10: כ-20 עובדים הולכים הביתה

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
שימו לב: המגיב בתשלום עשה Copy-Paste של הטקסטים שלו לכמה אתרים...
למשל, את כל התגובות שהוא כתב כאן אפשר למצוא בכתבה דומה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000364955&fid=594 הוא עד כדי כך עצלן שאפילו לא טרח לתאם שמות בתגובות הזהות. זה כל כך עלוב.. (גילוי נאות: אני בעצמי עשיתי Copy-Paste לתגובה שלי לאתר גלובס)
יוסי | 26.07.08
36.
עיצוב אתרים
לידיעתכם בכלכליסט - ניסיתי לטקבק בנענע 10 נגד העיצוב שלהם, ובעד העיצוב של כלכליסט. וכמובן סיננו אותי לכלבים. מקווה שלא תהיו חסודים וצבועים ותסננו גם כאן. דרך אגב, בכלכליסט חבל שאתם לא נותנים קריקטורות לאחור. מה קשה כל כך לתת את כל הקריקטורות שהעליתם עד עכשיו?? יאללה - אל תסננו. זו ביקורת בונה
ללי | 25.07.08
32.
הכי אהבתי את 13
עלק ישראלים ממורמרים. פחחח טוקבק עם פעמיים המלה אגב ובסופו לינק ידוע לכל מטקבק = מטעם. בתשלום או לא. אגב- אני דווקא צופה שאחרי שאנשים יתרגלו ,התוצאות של האתר בעתיד הקרוב יהיו הרבה יותר טובות אגב, יש להם הוכחות בשטח: יא מעפן סע סע אתר דבילי כזה לא ראיתי הרבה זמן.
 | 25.07.08
28.
אתם שומעים את עצמכם??
הלו,!!!! שכחתם שפיטרו משם אנשים היום, ? אתם עסוקים בניתוחים והסברים ושוכחים שהיום פוטרו משם מספר לא קטן של עובדים. אתר נענע10 השיק אתר חדש גם בזכות אותם עובדים שפוטרו היום... ולגבי האתר החדש?, ימים יגידו... בינתיים עושה רושם, שעצם זה שכולם פה מדברים על האתר ומשקיעים כל כך הרבה תשומת לב ועצבים ש... יש אתר טוב! צריך רק להיתרגל אליו והרגלים לוקח זמן לשנות. סופ"ש נעים.
ניקי | 24.07.08
26.
האתר החדש לא עובד טוב - וזה העיקר בשבילי
כן, גם בעיני העיצוב החדש הוא מאוד מכוער וקודר, אך נניח שאפשר להתרגל לזה, הדבר פשוט כבד בטירוף - תוקע את המחשב - ואני עובד עם מחשב חזק וחדש יחסית האתר החדש גם לא ידידותי לדפדפן פיירפוקס - הוא "זרק" אותי החוצה לגמרי כשניכנסתי לפורום החביב עלי אותי הם הצליחו להבריח מהאתר...
אלי מ | 24.07.08
21.
לאסנת
אני אומר לך מה הבעיה שלי עם נענע. כבר הלכו והשקיעו כל כך הרבה כסף וזמן יקר בבניית אתר חדש והתוצאה כל כך לא נעימה. ניסיתי, אני יחסית פתוח לדברים חדשים אבל האתר הקודר הזה לא מצליח לעבור אצלי. גם ככה הוא מעולם לא היה בראש סדר העדיפויות אבל מדי פעם כן נכנסתי לשם. יותר מזה, מרגיז אותי שבשם הפשטות השתמשו שם באלמנטים כל כך בוטים (מה אני יעשה, הכותרות הללו לא עוזבות אותי) ובכל זה העסק בקושי זז. תסתכלי על העיצוב החדש של פייסבוק (www.new.facebook.com), לא הדבר הכי גדול בעולם ובכל זאת, העיצוב נקי ונוח לעין גם בלי ל"התרגל". כל חיי המקצועיים שאפתי לפתח ממשקים כאלו שהמשתמש/גולש לא יצטרכו להתמודד איתם אלא פשוט להחליק פנימה. זה אתגר מקצועי לא פשוט. לראות אתר שכן חשבו עליו ויצא ככה? זה פשוט כואב ולגבי החום? אני סובל ממנו בדיוק כמו כולם ועוד קצת אבל לא בגלל זה אני כותב טוקבקים
מתכנת | 24.07.08
20.
לא יאומן כמה נענע בהכחשה שהם שוכרים טוקבקיסטים בתשלום
ולא מוכנים להתמודד עם המציאות. מספיק להכנס לפורום תמיכה בנענע כדי לראות את התגובות של הגולשים לאתר - ויותר גרוע מזה התגובות של הנהלת האתר. פשוט זלזול משווע בלקוחות. לדעתי העיצוב החדש או יותר נכון אופן הביצוע של המעבר לאתר החדש הייתה נוראית. הבעיה היא שההנהלה לא מוכנה להודות בטעות שעלתה להם כל כך הרבה כסף עד שזו לא תעלה להם גם בקהל הלקוחות. הם בעצמם הודו שלא עשו לפני זה סקרי שוק או ניתוח של תגובת הקהל. וגם העובדה שהחליפו את הכל ביום אחד ללא תקופת הסתגלות ועוד ביום שישי רק מראה על כמה באמת הגולש הוא במרכז מבחינתם. זה כל כך קשה לי לראות כמה ההנהלה עיקשת ולא מוכנה להודות בטעות שלה וחבל. כי אם זה ימשך כך, האתר פשוט יקרוס. גם ככה הייתה פה הוצאה כספית ענקית, ועכשיו גם פיטורים, וגם לפי ההנהלה כדי לחזור לאתר הישן צריך להשקיע את אותה כמות מאמץ שהושקעה במעבר לחדש, וגם הקהילות בפורומים כבר התחילו לעזוב את האתר ולעבור לתפוז... אני לא צופה עתיד ורוד אלא באמת רק אפור... והכי גרוע, שהם עוד שוכרים טוקבקיסטים בתשלום כדי להסתיר את גודל הבושה... חבל חבל חבל לי לוותר על אתר שהיה עד לפני כמה שבועות סמן ימני של איכות באינטרנט הישראלי אבל לצערי אין ברירה.
אלעד | 24.07.08
15.
למתכנת היקר
באמת אני לא בעלת עניין בנענע, אבל לעזוב את הבלוגיה (שאין אני חושבת למשהו בכלל ספק שמדובר באכסניה הטובה ביותר לבלוגרים) רק בגלל שלא התחברת לצבע של האתר? נראה לי שאתה התחממת יתר על המידה וסתם. חוץ מזה שחבל על כל הקוראים שצברת... סה"כ הלכו עם חזון האינטרנט וה"גן הפתוח" צעד קדימה. האמן לי- בהתחלה גם אני התנגדתי, אבל אחרי יומיים הכל הופך להיות פשוט יותר - מתרגלים ומגלים את הגאוניות שבאתר (ראית עוד אתר ששולח אותך לקרוא כתבות מענינות בפורטלים אחרים? אני לא...) בכל מקרה, גם ככה חם בחוץ, על זה להתחמם?
אסנת! | 24.07.08
13.
אנשים ממורמרים
סופסופ עולה אתר נח מקסים ו..כן חדשני מבחינת העיצוב שלו אז הישראלים ישר מתנגדים, לא למדו לפרגן במדינה הזו. אגב- אני דווקא צופה שאחרי שאנשים יתרגלו ,התוצאות של האתר בעתיד הקרוב יהיו הרבה יותר טובות אגב, יש להם הוכחות בשטח: http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=mc20080416_54873&layer=hightech&layer2=headartic&layer3=advertise ולא, אני לא "מטעם" אלא רק אחדמהתעשיה שיודע גם לפרגן כשצריך!
ישראל | 24.07.08
11.
האמת? שעם אתר כזה הייתי מפטר את כולם
אחד האתרים המזעזעים שעלו אי פעם בארץ. אין לי מושג מי תכנן את הזוועה הזו אבל הביטוי "פיל אפור" בהחלט הולם את הזוועה הזו. מבחינתי, גם את הבלוג שלי בישרא אני סוגר ומחפש אכסניה אחרת. קראתי הררי מילים על האתר הזה שהולך להיות הדבר הבא באינטרנט בארץ. צר לי, אם זה הדבר הבא, אני נשאר צמוד להסטוריה. אפילו אתר כמו ואללה עדיף על הצבעים המדכאים והבחירות המשונות שיש שם (כותרות בהדגשת צבע בלבד???) והאיטיות ... שאלוהים יעזור להם
מתכנת | 24.07.08
7.
העיקר ששילמו למעצב מיליון ש"ח עבור עיצוב קטסטרופה ששורף את העיינים ואת המוח!
האתר עלה השבוע בעיצוב חדש: רקע אפור, כיתובים צהובים ולבנים על רקע שחור. מעניין יהיה לפגוש אדם אחד שבאמת חושב שהעיצוב הזה נעים לעיניים ולא רוצה לברוח מהאתר. עכשיו. העיקר שירפו ממנו הצבעים האלה והכותרות הבולטות על רקע שחור, שמשרים חוסר נוחות כל כך גדולה. בשלב זה האתר סובל מבאגים לא מעטים - קישורים שמובילים אל עמודים ריקים, ובעיקר זמני טעינה ארוכים במידה בלתי נסבלת ממש. העיצוב הקטסטרופלי הזה עלה מיליון ש"ח ששולמו לנפיחה העיצובית מר נוויל ברודי, שכשל ובגדול. מה שכן-אחרי הוצאה כזו חייבים לצמצם ומהר-אז מפטרים את העובדים הקטנים שמלווים את נענע כבר שנים. לא נורא-העיקר השורה התחתונה במאזן.
מפוטר טרי | 24.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת