אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: בעקבות כשלון צ'ירוקי - מנהל תחום הנון פוד בשופרסל עוזב

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
קניתי 2 מוצרים ואחרי כביסה אחת אני משתמשת בהם כמטליות אבק.
יקר נורא. האיכות לא משהו. ניתן להשיג סחורה טובה יותר בחצי מחיר. עד שהגיע המותג צ'ירוקי (מה זה בכלל???), הייתה סחורה מצויינת במחיר מצויין לכל המשפחה. מה קרה פתאום? אני בחיים לא אקנה יותר בשופרסל, ובטח לא צ'ירוקי !!
אנה | 01.08.08
6.
ככה זה כשעושים פוליטיקה במקום עבודה רצינית...
לובנשטיין ורוזנהויז מצד אחד, גרבנאו ורושין מצד שני - הרבה טוב לא יכול היה לצאת מזה. תיחמונים וחתונות ילדים אינם תחליף למקצוענות ושרות. מגיע לשופרסל!! העסק עדיין לא גמור, כי לשופרסל יש חוזה ארוך טווח, מה שמבטיח תוספת למלאים שבמחסנים... מותג ירוד ויקר רצח. ממש לא שווה... בקרוב בבסטות של שוק לוד-רמלה 10 במאה. כולי תקווה שדנקנר יתעשת ויתערב בנעשה (ובמה שלא נעשה...)
שמחה | 31.07.08
4.
גועל נפש
בתור לקוחה קבועה של רשת שופרסל רכשתי את הבגדים של המותג והם איבדו את צורתם לאחר הכביסה שאגב נעשתה ביד, המבחר דל ואינו מתחלף כלל רוב הביגוד לא אופנתי והכי חשוב יקרררר ולא מוצדק ולכן הציבור ואני איתם מצביעים ברגליים!!!! הצעת ייעול: להחליף קולקציה כל חודשיים לפחות!!! להוזיל מחירים במיידי!!!! והכי חשוב- לא לשלוח הביתה ולקחת פרנסה של בן אדם בגלל כשלון של מערכת שלמה אני בטוחה שהאדון יובל אינו אחראי לבד לכשלון המוחץ של המותג.
סנדרה | 30.07.08
1.
צ'ירוקי הוא מותג אופנה נחות ולא איכותי
שופרסל טעתה מלכתחילה כאשר בחרה בצ'ירוקי כמותג האופנה המוביל של הרשת. צ'ירוקי התברר לציבור הצרכים כמותג אופנה נחות ולא איכותי ביחס למתחרים הרלוונטיים, כך שקיבועו כמותג איכזב את הצרכנים של שופרסל. אם תוסיפו לכך את העובדה שצרכנים במרכולים אינם רגילים לרכוש בגדים, כיוון שחלק מתהליך הקניה הוא מדידת הבגדים, בדיקת התאמתם ונוחותם, והם נאלצים לרכוש מותג אשר מתגלה בסופו של דבר כבלתי איכותי בעליל, הדבר יוצר אצלם דיסונס קונגנטיבי. משמעות הדיסונס הוא העברת מסר לסביבה הקרובה אשר משמעותו הנה דחיית המותג.
יניב ס. | 29.07.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת