7. התוצאה היחידה- עליית מחיר הרכבים המדרגות היישנות נתנו ליבואנים כלי להתמודד מול היצרנים ולכן רכבים כמו קורולה ופוקוס נמכרו ב 110000. עם העלמות המדרגות היצרנים ימכרו במחיר גבוה יותר. וכמובן שאנו הקונים נשלם את המחיר. כבר היום ברמת שווי 2 , המכוניות הנפוצות נמכרות עם ESP ו6 כריות. כך שלנושא הבטיחותי אין שינוי. צביקה החשמלי | 02.08.08 (ל"ת)
6. שטויות רציתי לקחת מזדה 2 ברמת גימור הכי גבוהה מהליסינג ששוייה לצרכן 105000. והליסינג הציאו מחיר חודשי יותר גבוה ממזדה 3 שעולה לצרכן 110000. לפי דעתי זה לא ישפיע והליסינג ימשיכו למכור גירסאות הכי זולות. מ | 31.07.08 (ל"ת)
5. האזרח הקטן לא לדאוג סוף היום המרויחים הגדולים יהיו כרגיל עלי הממון --כי אלו שמחליטים הם גם בעלי ההון ----והם שומרים אחד על השני --וכרגיל האזרח הקטן ימשיך לשלם מכיסו את מירב חסכונתיו משה | 30.07.08 (ל"ת)
4. ל3 תמשיך להנציח את הישראליות. עדיף לוותר על עוד איזה כרית אוויר. בשביל מה? מה זה כבר נותן?? מי בכלל משתמש בזה? זה טוב גם ככה רק לתאונות. הייטק | 30.07.08 (ל"ת)
3. היעלמות הדגמים המעפנים היחודיים לליסינג תוריד את מספר ההרוגים בתאונות! בפעולה היחידה הזו ישפיעו על מספר הנפגעים יותר מכל הרעש והצלצולים שעושה אור ירוק מיום היווסדה. | 30.07.08 (ל"ת)
2. יעדיפו לשלם עוד כמה מאות שקלים בחודש??? רק מעטים יעדיפו לשלם מאות שקלים נוספים בכל חודש תמורת יותר איבזור ומדובר בציטוט מופרך מבחינת נכונותו הכלכלית. "כאשר שווי השימוש לפי קבוצות יבוטל, אעדיף להוסיף כמה מאות שקלים ולקבל במקום המשפחתית שיש לי כיום דגם עם בקרת אקלים, שלא לדבר על בקרת יציבות אלקטרונית שחשובה לי אפילו יותר מהאביזרים", אנטיתזה לשגיא | 30.07.08 (ל"ת)
רפורמת המס תעביר את נהגי הליסינג לרמת אבזור גבוהה יותר
7 תגובות לכתיבת תגובה