אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם גוגל הפכה לחברת פרסום?

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ובכל זאת, המסד הוא לא פרסום אלא שירות שניתן לציבור - במקרה זה בעיקר מנוע חיפוש
גוגל היא חברת פרסום מכיוון שהיא מקבלת כסף מפרסום. אבל גם רשת וקשת מבססות את ההכנסות שלהן על פרסום. האם תגידו שחברות הטלוויזיה הן חברות פרסום? ניתוח קצת פשטני, לא? ובעצם - גם אתם עובדים בפרסום. ממה אתם מקבלים משכורות אם לא מהפרסומות בעיתון/אתר שלכם??
גוגלר | 01.08.08
2.
הם לא הופכים לחברת פרסום
על אותו משקל אפשר לשאול האם מיקרוסופט היא חברת מכירות. מאחר והיא מייצרת מוצרים כדי שאנשים יקנו אותם ומפרקת מוצרים לחבילות שונות (ע"ע 101 גרסאות ויסטא) כדי שלמשתמשים תמיד יהיה משהו שהם צריכים לקנות. טבעי שגוגל יתמקדו במציאת שטחי פרסום ושיטות פרסום חדשות. זה הרי מקור ההכנסה היחידי שלהם ואם לא ישקיעו בו מאמצים לחדש ולהתרחב, הם עלולים למצוא עצמם נטולי מקור הכנסה ואז מה עשינו פה בעצם? את הכסף הרב שלהם הם משקיעים בעוטפי פרסומת. מקומות אליהם גולשים ירצו להגיע ועל הדרך להיחשף לפרסומות. הם יודעים שאם עוטפי הפרסומת לא יהיו מעניינים, זה לא שווה כלום, ולכן מקפידים גם שהמוצרים הללו יעבדו טוב, ישתכללו ויהיו טובים עבור המשתמש.
אמיתי טויטו | 01.08.08
1.
חסר לך הרבה ידע כדי להעביר פרשנות כזאת
חביבי אתה לא מעודכן אבל הפרסום באינטרנט רק מתחיל לתפוס תאוצה 8 אחוז מסך תקציב הפרסום של החברות הוא באנטרנט שם לב לצעירים האם הם מעדיפים טלווזיה או מחשב אצלי בבית הילדות מעדיפות אינטרנט בעוד 10 שנים המצב יהיה שהפרסום באינטרנט יהיה מעל ל30 אחוז גוגל עושה בשכל והם משקיעים במקום שיש לו עוד צמיחה רבה מאוד שם לב לגוגל אירט והחיפוש המדהים של בתי מלון כתובות של עסקים ועוד תאמין לי הם הולכים לכיוון הנכון וכל הרעיון של החיפוש הוא השתלטות על הפירסום דרך מקורות המידע!!!!
עמנואל | 01.08.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת